Március kedvencei 2014

Március egy szép, hosszú hónap volt, lássuk, mely termékekkel volt dolgom az év harmadik havában, melyekkel elégedett voltam:
















Haj- és arcápolás


Vichy Pureté Thermale micellás víz: a sminkem eltávolításánál és a bőröm megtisztításánál is őérte nyúlok, nagyon-nagyon szeretem (és a bőröm is) és már előre bánom, hogy el fog fogyni, de már egyre több micellás víz sorakozik a fürdőszobai szekrényemben #firstworldproblems

Yes To Carrots arctisztító és radírozó krém: hajmosáskor, vagyis 3-naponta elegendő az arcbőrömnek a radírozás, ilyenkor csak őt vetem be. Még mindig szuper termék, hatékonyan, mégis kíméletesen radíroz és utána a bőrömön még a légy is hason csúszhatna :D

Balea Trend It Up száraz sampon: nála jobbat még nem találtam, ugyanis ha befújom vele a hajkoronámat, nem kell utólag nedves törülközővel végigszántani a hajamon, meg fehér foltokat eltüntetni, hanem egy egyszerű átfésülés után puha, iszonyatosan selymes és egészséges kinézetű hajjal libbenhetek ki az ajtón. Mindenképpen újravásárlós lesz!

Syoss Fix&Smooth hajhab - ultra erős tartás: mindig ezzel szárítom be a hajamat, hajhab nélkül nem is tudnék létezni. Vagyis de, viszont akkor zacskót kellene a fejemre húznom, ha elhagyom a lakást, mert az én hajtöveim bizony a lusta fajtából vannak, nem álldogálnak egész nap, hanem kényelmesen fekszik mindegyik. A hab könnyedén beívódik a hajamba és nem csomósítja össze a hajszálakat, a körkefével simán, gubancolódás nélkül megy a beszárítás. Újravásárlós.











Smink és köröm


Maybelline Baby Lips - Peach Kiss: március hónapban ehhez az ízesítéshez nyúltam a legtöbbet, az illata valami fenomenális - jó, mondjuk én a frissen főzött, forró, barackos teától is készen vagyok, mint a lecke. Ápolni szépen ápol, ebben a mályvás ajakírben lévő apró csillámok még felkenés után is megmaradnak az ajkakon.

Catrice mono szemhéjpúder - C'mon Chameleon: na én ebbe olyannyira beleestem, hogy szinte a teljes készletet felvásároltam belőle a Blaha Lujza téri Müllerben és mivel annyira rohadt jó kis színváltós, ezért a Color Tattoo-kat felváltotta a sima szemhéjalapozó és ez a szemhéjpúder. Egyenlőre keresem még a megfelelő alapot hozzá, mert az ArtDeco termékén már pár óra múltán csíkokba áll össze a festék. De ha egyszer olyan gyönyörű ez a szííííííííííííín! :)

Flormar pirosító - Terracotta: ő a legújabb pirosító-szerelmem, igen (csak nehogy leváltsa a Glamour-napokon a Clinique pirosítója, jajj nekem!). Óvatosan kell bánni vele, mert erősen pigmentált a cucc, de hát annyira gyönyörűségesen csodálatos...elfogult vagyok, nem tudok objektíven tovább nyilatkozni a témában...

Clinique ecsetes korrektor - 04: a szem alatti karikákat maximálisan jól elfedi, ez az eddig legeslegjobb táskamentesítő korrektorom! A hegeken és piros bőrfoltokon annyira nem szuperál, de nem is kell neki, mert arra a soron következő terméket használom.

Miss Sporty applikátoros korrektor - 01: ahogy telik az idő, úgy egyre inkább sűrűsödik és egyre hatékonyabban fed. Amikor totálisan meg voltam csúszva a reggeli készülődéssel és rohantam be a melóhelyre, a táskámban csak ő lapult, az államon meg elég sok piros folt - az előző napi tükör előtti nyomkorászásaim ékes bizonyítékaként. Mondom nincs veszteni valóm, felkenem rájuk csak úgy simán, hiába felejtettem el BB krémezni és társai. Erre olyan tökéletes egységet varázsolt a bőrömmel, mintha mindig is ilyen makulátlan lett volna, a korrektor-mentes területektől pedig nem ütött el annak ellenére, hogy az én porcelán bőrömhöz ez a korrektor bizony sárgás. Szóval csak bámultam magam és nem hittem a szememnek. Lassan már ott tart ez a termék, hogy a Catrice Camouflage korrektorának folyékony ikertesója, tényleg nagyon meg vagyok vele elégedve! Újra fogom vásárolni és Ti is tegyétek ugyanezt! :)

Maybelline Rocket Volume Express: adós vagyok egy róla szóló bejegyzéssel ám Nektek! Végre megtaláltam az egyréteges szempillaspirált, elöljáróban ennyit :D

Seche Clear alaplakk: minden lakkozásnál őt használom, már az üveg fele el is fogyott (whaaat?). Meg vagyok vele elégedve, mert azóta hogy ő van nálam használatban, már sokkal jobb állapotban vannak a körmeim.

Golden Rose Holiday - 69: ez a pasztell lila homoklakk a tavasz igazi hírnöke és valami fantasztikus: lila és pasztell és cuki és visszafogott és szemet gyönyörködtető és ez a lakk mindenkinek ott kell, hogy legyen a homoklakk-gyűjteményében! :)

Essence 3in1 körömágy-ápoló olaj: amint megkaparintottam, neki is estem, mint tót az anyjának és bizony jófajta cucc egy ezresért legyen is jó! Persze vannak kialakításbéli problémák, de erről bővebben a neki szánt bejegyzésben mesélek.











Nektek mik voltak a márciusi kedvenckék?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az a lila homoklakk! Tényleg olyan orgonás :) Egy pasztell homoklakkot be kellene már szereznem. Ezekről a szárazsamponokról is sokat hallottam, lehet egyszer kipróbálom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon megszerettem ezt a pasztell lakkot annak ellenére, hogy inkább neon lakkban utazom :D
      A száraz samponok már nem hiányozhatnak nálam a fürdőszoba polcáról, Neked is ajánlom őket kipróbálásra - főleg a Balea-t :D

      Törlés
  2. Nálunk nincsen Babylips! :(
    Azt a száraz sampont meg kell néznem közelebbről! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :(((
      A hatását és az árát tekintve is egy szuper termék ez a Balea! :D

      Törlés
  3. Nálad olvastam egyedül jó véleményta Babylipsről, bár kipróbálnám, de majd ha akciós lesz, igaz azóta is a Carmexet vadászom a Rossmannban, de nem akarják levinni az árát :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen jobb, mint a Labello, a Carmexet pedig nem sokszor látom akcióban, így még várat magára ez a dolog :D

      Törlés
  4. Jaj nem tudom megpróbálkozzam-e ezzel a szárazsamponnal is, már két Baleással is befürödtem. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a Trend it up eddig ha jól tudom, csak Pancsinál nem szuperált jól, én nagyon bízom ebben a termékben, személy szerint ajánlom! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt