Inspirációs képválogatás

Tegyétek félre egy kicsit a Glamour-kuponok vagdosását és élvezzétek ezeket az inspirációs képeket :)))








Szokatlan a ruha színkombinációja, mégis azonnal megragadta a tekintetem:









Függője vagyok a barokkmintának, pláne ha fekete-fehér kombóval találkozom:










Csendben felsikkantottam:









Twilight-hangulat:









A hosszú fürdőzésekről leszoktam, csak a gyors zuhany jöhet mostanában szóba, mégis azért tudnék mit kezdeni egy ilyen fürdőszobával, na:









Fém és állatminta - veszélyes kombó :D










Hangosan megkordult a gyomrom:









Ilyen, photoshoppal tökéletesített szemöldököt szeretnék kérni én is, köszi:










Erre a ruhára vállfán azt mondanám, hogy öreges, de felvéve nagyon bejön:










Friss és üde és tavaszi:











Ugye ilyen a Balcsinál is van???










A mellény és a topán kombója ütős lett:










Nem az a tipikus ízesítés, de enném:











Szívem, köszönöm hogy lemostad a járólapot!










Virágminta és rojtok...én elvesztem:










Qrva jóóóóóóóóóóóóóó:










Szeretnék végre valami hasonló mintájú párnára lelni, nem horror áron:










Nagyon vibráló, ez nagyon én vagyok:










Teli szájjal magyar ember nem beszél:










Perfect beach-look:










Ez nem lehet igaz, már megint egy kandalló van a víz közelében! :D










Jajj, de kis ártatlan ebben a szerkóban, ez a ruha írtó cuki:










Szerintem sem kell túlbonyolítani. Jöhet!










Metál-dög lady topán:











A hátmegoldásért odavagyok:










Kutyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:











Matchy-matchy:










Egyszerűen nagyszerűen menne a csokoládébarna kanapémhoz:










 KELLKELLKELLKELLKELLKELLKELLKELLKELLKELLKELLKELLKELLKELLKELLKELL:










Árvácska - hát én itt leraktam a hajamat!














Melyik a kedvenc képetek? :)


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Jól látom, hogy a pizzán gránátalma van? :D Nagyon gusztusosan néz ki. :)
    Hát igen.. teli szájjal nem beszél. :D Nyamm! *_*

    VálaszTörlés
  2. A Deborah lakktól kaptam egy enyhe sokkot :) Kutyus <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahh, akkor üdv a klubban, mert kábé ugyanez történt velem is :D

      Törlés
  3. Nagyon jó az összes kép, de a csokis süti+Twilight szett+kád kombója kiütött már az elején :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt