Inspirációs képválogatás

Indul a hosszú hétvége, ami nálam a ház kifényesítésével fog járni, de már úgy várom, hogy porcicák között izzadjak - mint valami home made fitness hétvége :) Jöjjenek is az inspirációs képek:



Ne szidjatok ezért a képért lécci, én már lecsesztem magam érte :P










Ha megérkeznek végre a pontozóim, akkor én is megpróbálkozom majd valami hasonlóval:











Nem lett volna rossz így tölteni a hosszú hétvégét, bár a 4. nap végére elfáradt volna a karom ebben a kéztartásban:











A fene vinné el, hogy nincsen sehol sem árnyék:











Most és ide és nekem és azonnaaaaaaaaaaaal:












Lazaság és trendiség együtt:










Muffin-hasonmás, ugye Katym? :D











Fétisem az ilyen éktalpú szandál:










Megtaláltam a lila galaxis (Picture Polish - Monroe) zöld galaxisos párját:












Neonnak nem éppen neon, mégis bármikor hordanám ezt a szettet így tavasszal is:












Felháborító, hogy ezzel a medencével elzárják az ember útját, komolyan:











Az egész outfit instant love, de a pipellő, a pipellő, az az igazi szívrabló:











Valaki csináljon nekem ilyen körmöket lécci:













Ezt a sütőtökös desszertet vendégvárónak is befognám:











Naplemente után pontosan egy ilyen berendezésű, saját tengerparton szeretnék héderelni ezekkel a cuki lámpásokkal:











Kis military, kis western, kis aztékminta:











Hihetetlen, hogy az anyatermészet milyen gazdag és különleges színek megalkotására képes:










Csak azért vettem meg, mert MENT A szettemhez :)











Hogy mindig olyan rohadt jól tud kinézni ez a nőszemély! :D











Rakjatok be ebbe a konyhába, adjatok nekem sütnivaló húst és elleszek pár órát:











Az első csokor hajaz az eredeti esküvői csokromra, most azonban a másodikra tenném le a voksom:











Én még reggelire is képes voltam bolognai spagettit enni, annyira szerettem, bár ezt a petrezselymes-fenyőmagos-parmezános történetet sem vetettem volna meg:











Cuki és romantikus - minden, ami én nem, de az outfitje mindent visz:











Psszt, csendet kérek amíg lemegy a nap:











A non-plus-ultra-köröm:











Bámulatosan bájos babaarc és cuki cicaszemek:













Mestermű ez a táska:











Létezik ennél nagyobb statement nyaklánc?










Bonápötí:












Ti mit terveztetek erre a hosszú 7végére?


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Mila Kunis *-* Annyira gyönyörű ez a nő.

    VálaszTörlés
  2. Minden kaját és nyaralási lehetőséget kérek innen!!! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui.: A kutyus tényleg Muffinra hajaz, van amúgy egy ilyen barátja, egy übercuki, eszméletlenül puha kiskutya, akinek szerencsére normális a gazdája, és hagyja őket játszani :-)

      Törlés
    2. A kaja az még oké, de érvényes útleveled és beszállókártyád van? :P

      Törlés
    3. Ha nem lenne emberevő, plüssmackóként tartanám Muffint :DDD

      Törlés
  3. Én is most fogok a nagy takarításnak nekiállni a "nagy szünetben" XD Az a zöld körömlakk tiszta Óz!!! Nem hittem, hogy ilyet mondok, de : I WANT IT!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppácska! :D Akkor már csak a Naillandben kell felkutatni ezt a lakkot :)))

      Törlés
  4. Úúúú az a madár *-*, meg a kutya, és a medence és a manikűrök, és az a hosszú tengerpart, és, és, és...

    VálaszTörlés
  5. Ezt a galádságot, hogy este nyolckor már a bélyegképbe beteszel egy ilyen sütit, amit már régóta meg akarok sütni! :)
    Még a cuki kiskutyánál is a sütire gondoltam, pedig ez rám nem jellemző :D

    VálaszTörlés
  6. Na jó sorolom: éhes lettem, kell egy kisállat, akarok egy kreatív manit, és el akarok jutni a tengerpartra :D
    Ennyi :D
    Nagyon jó képeket válogattál össze <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi drága, örülök hogy bejövősek :D

      Törlés
  7. jajj, nagyon tetszettek, azt az éktalpú cipőcskét én is kérném :D egy olyan színű szoknyával egyetemben :D

    VálaszTörlés
  8. A manik és a süti! :P Meg a rózsaszín masnis cipellő... az valami csodás! :D

    A Muffin hasonmás irtó cuki, van egy ilyen az utcánkban csak feketében. Kesztyű a neve. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kesztyű, hát mennyire cukkendroll már ez a név? :)))))))))))))))))

      Törlés
  9. A kajás és körmös képek nálam most mindent vittek, plusz a táska, ó, abba szerelmes lettem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szavam is elállt, mikor rátaláltam arra a táskára... :D

      Törlés
  10. Az összes kép nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt