Inspirációs képválogatás

Ugye mindenki fitt és friss a hosszú hétvégén betermelt sonka, kalács és sütemény mennyiségtől? :D Hoztam erre a hétre is inspiráció forrásként szolgáló képeket, de természetesen nem hagytam ki belőle a gasztro témájú fotókat, már csak azért sem :)


Helló San Fransisco, remélem egyszer élőben találkozhatunk:







Idén sem maradt el a bohém Coachella fesztivál:










Mestermű:










Görögországban a macskák már csak így nyomják a délutáni sziesztát:









Imádnivaló ombre ruha:










Valaki felejtsen itt, jó???










Kissé lovagló táska-feeling, nekem mégis nagyon bejön:










Igazi rajongóknak :D









Semmi fakszni: fehér aszimetrikus top, skinny jeans, fekete rojtos peep-toe és fekete clutch:










Készen állok a kókusz túladagolására:











A kert végéből nyílik egy régi, rozoga faajtó...:










Imádom ezt a szettet, úgy ahogy van. És az a karkötő...azonnal jöhetne:










Gazdagon tarkították színekkel ezt a statement nyakláncot, like!












Nyauuu, iiiiimádok cicaszemeket festeni:











A fekete-fehér is lehet ám cuki:









Beleszerettem ebbe a szoknyába:










Cukedli:






Tökéletes fülbevaló, tökéletes blézer, tökéletes alak, tökéletesen fényes haj:










Felháborító, hogy egyesek milyen kilátással kénytelenek szembenézni nap mint nap:











Egy pillanatra itt most kihagyott a szívem...:









Egyszerű, letisztult, mégis figyelemfelkeltő ezzel a pink együttessel:










Nekem duplát is tölthetsz, köszike:










Virágos ruhát kerestél? Szerintem meg is van a tökéletes darab:











Creepy:










Cute details:












................










Várom már a jó időt, sáláláláláááááá:










Fiesta tropical:









Ugye most már mindenki érti, miért fogyóeszköz a pohár???









Imádnivalóan visszafogott és pasztell egyben:










Azért ilyen kifejező a tekintetük, mert nem beszélnek:











Ó hát el tudnám viselni élőben is ezeket a színeket:










Nagyon sivatagi, nagyon táncos:










Egy jófajta vasárnapi ebéd:













Van kedvenc? :D


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Sose értettem, hogy tudnak egyesek tökéletes pöttyös manit csinálni :)
    San Francisco-ba én is elmennék :)

    VálaszTörlés
  2. Az ételeket kérem, mehetünk Görögországba és Ciscóba is, és a ruhák is kb. mind jöhetnek. Imádom a válogatásaidat :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Katy, örülök hogy elnyerték a tetszésedet! :)

      Törlés
  3. A kutyus vitte a prímet nálam - ilyen szép blökit még életemben nem láttam! :) Egyébként az a blézeres-fülis szett nekem is nagyon bejön, meg a sütipoháááár ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pohár, ami a következő percben már nincs is :P

      Törlés
  4. Van-e kedvenc? Most TÉNYLEG ezt kérdezed???
    Egyszerűen MIND imádom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ezt örömmel olvasom, hogy MIND tetszik :)))

      Törlés
  5. Most ezekkel a képekkel konkrétan kiütöttél engem :D az hagyján, hogy kb. az összes szettet elfogadnám és az összes ehető-iható dolgot eltüntetném, no de hogy még bevágni ennyi csodás "tájképet" is *.* bárhova elmennék most azonnal! A cica és a kutyu pedig nagyon cukkerek :)

    VálaszTörlés
  6. San Francisco nekem is régi álmom, igazából egy lakókocsis utazás Amerikán át, New Orleans, Route 66-et követve, Grand Canyon, Texas, LA, San Francisco. :) Mondjuk akkor már beugranék a Coachellára is. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, szuper izgalmasan hangzik!!! :) Mennék ám én is! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt