Horoszkóp kihívás: Halak

Ennek a kihívássorozatnak is vége van, érdekes volt, ugyanakkor kihívásokkal teli, mert igencsak van mit fejlődnöm körmözés terén, de első szárnypróbálgatásnak remek volt! :D

Utolsóként a Halak érkeznek, akik 3/4 rész álmodozásból vannak összerakva, így mindig a felhők felett járnak - ott, ahol már a csillagokat is látni. Így fogtam és az OPI kék homoklakkját nemes egyszerűséggel befogtam erre a feladatra, amely a kék alapszíne mellett a víz-jegy jellegére is azonnal felhívja a figyelmet, a lakk beépített glitterei pedig a vízfelszín tükröződését hivatottak megjeleníteni.

Végtelenül leegyszerűsítettem a kivitelezést, elmaradt a szokásos csavar, ugyanis ez a manikűr szolgált a mai blogtalálkozó körmös viseleteként is, a tali maga frenetikusra sikeredett, de erről bővebben egy másik posztban mesélek majd :)







Ezt a manit legjobb barátnőmnek is ajánlom, aki szintén ebben a jegyben született és aki visszafogottan ugyan, de egyfolytában sziporkázik :P






















Felhasznált lakk:


OPI - Mariah Carey Liquid Sand collection: Get your number, 3 rétegben (2 is elég lett volna :D)









Nézzétek meg a többiek munkáit is:


Megjegyzések

  1. Élőben is szuper jól mutatott rajtad!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon drága vagy Erikám, köszönöm! :)))

      Törlés
  2. Gyönyörű a lakk és az én horoszkópom is halak :D
    nagyon várom a blogtalis beszámolót! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :)
      Érkezik mindenképpen! :)))

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nagyon eltalálta az OPI ezt az árnyalatot :)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Elsőnek azt hittem, hogy nem fogom szeretni a lila homoklakk mellett...tévedtem... :D

      Törlés
  5. Imádtam élőben is, az üvege is olyan kis cuki ^^ Rajtad pedig mesésen mutat (azért azzal a naranccsal olyan jó lenne párosítani, beteg kombó lenne :P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az mindenképpen!!! :P Sort kerítünk rá, jó? :)))

      Törlés
  6. Hahaaaa most jól lebuktál úgy látom, hogy ez volt ma rajtad, nekem is rögtön feltűnt :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt