Horoszkóp kihívás: Bak

Április hónapban 2 egymást követő napon van a Disney hercegnős és a horoszkópos kihívás, így újrahasznosítottam a tegnapi Pocahontas manikűrömet és Bakká alakítottam :)

Mindössze annyi történt, hogy a hüvelykujjamra egy csodaszép H&M fedőlakkot tettem, valamint a mutató- és kisujjamon átfestettem a körmömet és kész is volt a jegyre jellemző, földszíneket felvonultató, ugyanakkor vibráló manikűr.

A 2 újrafestett körmömön ez a China Glaze lakk napsütésben csak úgy sziporkázik, és ahány Bak-jegyű ismerősöm van, mindig zsizseg és jelen van és sziporkázik :D
A hüvelykujjamon egy csodás, hódara és arany glitterfüggöny ékesíti a barna China Glaze-t, a Bakok szeretnek elegánsan öltözködni, ha kicsípik magukat, akkor annak megadják rendesen a módját:














Felhasznált lakkok:
China Glaze - Brownstone (gyűrűs-, középső- és gyűrűsujj)
China Glaze - You're a Hoot (középső- és gyűrűsujj)
China Glaze - Stellar (mutató- és kisujj)
H&M - fehér-arany glitteres fedőlakk (hüvelykujj)







A többiek alkotásai:


Megjegyzések

  1. Hű, ez még jobban tetszik mint a Pocás *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először magyaros hangzással olvastam el, amit írtál, gondolhatod, mennyit röhögtem :DDD

      Törlés
    2. Most már én is röhögök :-D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt