Elfogytak

Megint elfogyasztottam egy kupacka terméket, így már csak 628 flakon/tasak/tubus van hátra :) Ennyivel is közelebb kerültem a céljaimhoz - az élet apró örömei ugye. Lássuk, visszasírom-e őket, vagy enyhén sajgó szívvel, de nyugodtan válok-e meg tőlük:













Fürdő


L'Oréal Elséve Arginine Resist hajerősítő sampon: ezzel a samponmintával mostam meg a hajamat a mostani hajfestésemkor és őszintén szóval ismét rá kellett jönnöm, miért is nem kezdek én ezzel a márkával: míg a Helia-D samponnal 4-naponta elegendő volt hajat mosnom, addig az Elséve-vel a második nap végére már vállalhatatlan lett a hajam, rettenetesen gyorsan bezsírosodott. Nem veszem meg teljes kiszerelésben.

Nivea Powerfruid tusológél - Cranberry: a The Body Shop áfonyás tusfürdőjéért szó szerint oda meg vissza vagyok, így szuperül ráérzett drága Eleni, hogy minek is örülnék én nagyon-nagyon, így a karácsonyi ajándékcsomagban ezt a tusológélt találtam. Fantasztikusan édesen erőteljes bogyós gyümölcs illata van a gélnek, amely a valóságban átlátszó és csak a lila flakon akar minket kissé félrevezetni a szín megtippelésében :)
Egyedüli rossz tulajdonsága azonban sajnos az állaga, mert iszonyatosan sűrű és csúszósabb a kelleténél. Míg a normál tusolózseléket és krémeket egyenletesen, kellően vastagon avagy vékonyan el tudom oszlatni a bőrömön, addig ez a tömör gél csúszkált jobbra balra a bőrömön, ugyanakkor a lemosása sem volt egy leányálom, mert durván ragaszkodott a bőrömhöz és nem éreztem magam teljesen vegyszermentesítve, mert azt a fura csúszós réteget a bőrömön felejtette a tusi.
Az illata imádnivalóan ütős, de az állaga és a ragaszkodása miatt sajnos nem fogom újravásárolni vagyis újrakérni ajándékként.

Helia-D Regenero hajerősítő balzsam: ő fogyott el elsőként a hajerősítő csomagból, a sampon még tartja magát, de már nem sokáig. Nagyon szépen hidratálta és erősítette a hajamat, parabén- és szilikonmentes. Szuperül teszi a dolgát, felkerült az újravásárlós listámra.










Smink


Duchesse Maxi vattakorong/tégla: rendkívül vastag és puha kialakítású vatta téglalapok voltak a csomagban, ezzel volt a legkényelmesebb az arcomat áttörölni, amikor a nappali hidratálót és a BB-krémet kellett este leszedni, igazán vajpuha!
Emellett amikor homoklakkot vagy csillámos toppert kellett legyaszatolni a körmeimről, akkor kitűnően bevált erre is, mivel a 4 sarkába löttyintve a körömlakk-lemosót, elegendő volt egy ilyen vattalap, mindkét kezem lakkmentesítéséhez. Mindenképpen próbáljátok ki Ti is, Müllerben juthattok hozzá.

Vichy Pureté Thermale micellás víz: amióta beköltöztek a fürdőszobai szekrényembe a micellás vizek, azóta nem használok külön pórustisztító tonikot és külön sminklemosót, mert mindkét feladatra abszolút alkalmas! A micellás vizek összecsapásánál ugyan nálam a Bioderma vitte a prímet, de a Vichy terméke - mely a Pixiboxban lapult eredetileg - sem szerepelt olyan rosszul, sőt! Hangyányit maradt csak el a számomra tökéletestől, úgyhogy ha még nem ismerkedtetek meg a márkával, ezzel a termékükkel kezdjétek! :)

Helia-D arctisztító kendők: már ideje volt elhasználni ezt a csomagot, ugyanis ez még a Szépségbolt.hu csapattól kapott karácsonyi csomagban lapult és mire a kendők végére értem, már picit túl is haladtam a lejárati idején :D Az első kendőtől az utolsóig ugyanúgy viselkedett, a sminket és szennyeződést eltávolította és enyhén radírozó hatással is bírt, vagyis az elhalt hámsejteket is segített leszedni a rajta ülő festékanyaggal együtt. Ugyan a használata után boldogan gyűjtötte be a sminkem maradékát a micellás vízzel átitatott vattakorong, mégis abszolút jónak értékelem ezt a terméket, mert a munka oroszlánrészét elvégzi, ráadásul a száraz bőr sem marad ott a nózink hegyén.










Nálatok mi fogyott el mostanában a fürdőszobai polcról?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Na jó, megint ég a pofám egyébként :D
    Majdnem megvettem újra, de gondoltam fő a változatosság, viszont ha a Fa se válik be, akkor hagyom az ilyeneket :D
    Amúgy érdekes, nekem sosincs semmilyen panaszom semmilyen tusfürdővel, max ilyen, hogy szárít, vagy nem tartós. Aztán rájöttem, hogy miért, mivel én kizárólag habszivaccsal és társaival vagyok hajlandó fürödni, így pl semmilyen csúszkálós, meg nem lemosós érzést nem hagy semmilyen tusfürdő sem. 1000 éve nem öntöttem ki a kezembe a tusfürdőim tartalmát, mondjuk ha így tettem volna, gondolom nálam is az ilyen állag problémák kiütköznének. De nem akarok ilyeneket tapasztalni, szóval maradok a jó kis szivacsomnál :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, kíváncsi vagyok, hogy az én Nivea tusim hogyan viselkedik majd :-D De én nem csüggedek, mert ha nekem is csúszkálni fog, akkor legfeljebb habfürdő lesz belőle :-)

      Törlés
    2. Elenim, ne csináld ezt kérlek, nem tudhattad, hogy én ilyen finnyásnak bizonyulok a tusfürdő állagát illetően! :)))

      Törlés
    3. Katy, én nagyon remélem, hogy Neked beválik ez a gazdag állag, én beérem a "szegényebb" állagú tusival is :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt