Disney Princesses Nail Challenge: Hamupipőke

Hammpipőke, Hammpipőke, éjjel-nappal Hammpipőke...még mindig cuki ez a mese, a kedvencem Guszti, az egér a segítőkész bandából :D

Mivel az egész egymásra találás és a tündérvarázslat csupa csillogás és sziporkázás és csillámlás, megkértem Mr. Nureyevet, hogy asszisztáljon nekem ebben a körmös kihívásban. Igazából hogyha én is egy ilyen jóképű manussal keringőzhettem volna egy mesebeli bálteremben, akkor az alábbi manikűrt szívesen viseltem volna:
















2 rétegben kentem fel a Dancing with Nureyev lakkot, amelyben pasztell zöld, krém citrom- és narancssárga, visszafogott kis holografikus csillámok biztosítják a csendben megőrülést. Ugyanis én a mai napon ezt produkáltam bent a melóhelyemen.
Az egy dolog, hogy fantasztikusan lila, jó adag babakékkel bekeverve, de hogy még borús időben is ott futkároznak huncutul ezek az árny fényjátékok, hát na!
Ezért a lakkért - ami számomra egyébként a visszafogott, komoly, szolíd kategóriába tartozik -, komolyan mondom, hajlandó lennék kevésbé harsány lenni és jó kis szófogadó balett tanítványként nagyobb mértékű önuralmat tanúsítani úgy alapjáraton :D

Lényeg a lényeg, hogy beleestem ebbe a lakkba:














Holo-csalogatás közben:














És csiribi-csiribá, bumm:











A manikűrhöz felhasznált lakkok:

Seche Clear alaplakk
A-England: Dancing with Nureyev
Seche Vite fedőlakk








Nézzetek be a Csajszikákhoz is:


Megjegyzések

  1. Csodás ez a lakk! :) Jobb lett volna nem tudni, hogy mi is ez. :D Egy rugóra járt az agyunk ;)

    VálaszTörlés
  2. :D Én is sajnáltam ráfesteni a gyönyörű holo lakkomra. :(
    Nagyon szép!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges! mindjárt sírok:D Tristamot akarom :D és utána ezt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Tristamnál ezek szerint szó szerint el is sírnád magad, ha a DwN-nél csak majdnem :)))

      Törlés
  4. Megértem, én is imádom, nagyon :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tűnik, egy igazi szívrablóval van dolgunk eme lakk személyében :D

      Törlés
  5. tényleg csodás! nekem is ő figyel most a körmeimen! :)

    VálaszTörlés
  6. Na EZ tökéletes Hamupipőke lakk! És milyen gyöhönyöhörühű, sihírohok! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szilvim, pontosan ugyanez ugrott be Nekem is :D Ne sírj, majd elhozom a bloggertalira és megvizslathatod közelebbről :)))

      Törlés
  7. Ó, már alig várom, hogy az enyém legyen ez a lakkocska *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg alig várom, hogy átadhassam Neked :D

      Törlés
  8. Ez a lakk,igazán hercegnőhöz illő! Csodás,jobbat nem is választhattál volna! :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt