Disney Princesses Nail Challenge: Belle

Gyermekkorom TOP3 Disney mozifilmje között tartom számon a Szépség és a Szörnyeteg című mesefilmet, mivel a legtöbb mesével ellentétben itt bizony határozott véleménye és megnyilvánulásai vannak a főszereplőnek: nem hagyja, hogy egy falu bikája Gaston csak úgy kiválassza magának, mint a kirakatban a csészét. Meg holmi szörnyeteg aki fogva tartja őt, indulatoskodjon meg követelőzzön. Helyükre teszi a pasikat, na :D










Kétszer is láttam a darabot a Budapesti Operettszínházban, lélegzet visszafojtva néztem azt a pazar sürgés-forgást a színpadon, az egyik zenécske pedig már kicsiként is könnyeket csalt a szemembe, olyan kis finom, csengő-bongó és boldog zene, többek között ez inspirált a manikűrnél:
















Belle arany ruhája és a pompázatos, csillámló arany fényárban úszó bálterem és a Szörnyeteg királykék felöltője a körmökön:

A kékhez direkt csillámos kéket kerestem, mert a táncjelenetnél a sziporkázás visz mindent. A kezem 2 felén a 2 főszereplő, a középső ujjamon lévő enyhén sárgás ezüst pedig az elválasztó/összekötő - olyan csillámos lakkot kerestem, ami passzol a sárgához és a kékhez ugyanúgy.















Felhasznált lakkok:

China Glaze - Solar Power
OPI - My favourite ornament
China Glaze - So blue without you









Nézzetek be a többi BELLEissima alkotásért a lányokhoz:


Megjegyzések

  1. De jól megoldottad :) Mindhárom lakk mesés! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó lett :) Nekem is tetszik ahogy helyrerakja a pasikat maga körül :)))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik, igazán harmonikus színeket választottál. :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a manikűr Belle kék ruhájához is tökéletesen passzol :)

    VálaszTörlés
  5. Csodásak ezek a színek, a színházi előadást pedig én is kétszer láttam, mindig szájtátva néztem azt a forgatagot, a csodás jelmezeket, és a dalok, jaj, hát mesések :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira varázslatos és magával ragadó az előadás, örülök hogy Neked is hasonlóan szuper élményt adott! :)))

      Törlés
  6. Nagyon szép lett, szuperek együtt ezek a lakkok :)

    VálaszTörlés
  7. Imádom, hogy mindig ennyire egyszerűen, de témához illően oldod meg a feladatokat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De drága vagy Panni, nagyon köszönöm! :))) Tényleg nem szoktam sokat lacafacázni :D

      Törlés
  8. Nagyon jól összeválogattad a színeket! Mindhárom lakk csodás!:)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép színeket és lakkokat válogattál össze az álom lakk ezek a lakkok közül a CG - So blue without you :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Varázslatosan huncut ez a kék lakk, mindenképpen helye van egy komoly lakk-készletben :D

      Törlés
  10. Csini lett. :) Úgy látom nem csak én gondoltam az arany sandre. :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt