Disney Princesses Nail Challenge: Ariel

El is érkeztünk a Disney Hercegnő-kihívás utolsó állomásához, ezennel ki is végeztük a hercegnőket - mármint nem szó szerint :)








Ariel meséjét iszonyatosan szerettem kisgyerekként, az oviban a Disney vasárnapi matinés Chip és Dale mese mellett mindig Arieleset játszottunk az oviban - értitek, ilyet lehet, hogy átültetjük a mesét a magyar valóságba...hiába, a gyermeki fantázia :) Na szóval akkoriban tökre féltem, hogy a goni Ursula hogyha énekelek, majd nekem is ellopkodja a hangomat, így már ugyan akkor is dalos pacsirta voltam, abban az időszakban kicsit hanyagoltam az éneklést.

Ennél a témánál túlságosan kézenfekvő volt számomra a csodás vörös hajzuhatag és a zöld halpikkely, így pont nem ezt választottam, hanem inkább a kevésbé hangsúlyos jelenetekből szemezgettem: ilyen az, amikor a mese elején Eric születésnapját ünneplik a hajón és Ariel a szivárvány minden színében úszó tüzijátékra figyelt fel, illetve amikor a kincsesbarlangja felső nyílásán bejut egy fénysugár, akkor csak úgy sziporkázik minden, amit a hajóroncsokból összeshoppingolt ez a kíváncsi leányzó.

Azért mégis adtam a halpikkelyeknek egy kicsit, a gyűrűsujjamon figyel hozzá egy zöldeskék fedőlakk, mutatom is őket:














Erről a China Glaze lakkról önálló poszt is lesz, amihez varázsolok napfényt is, mert ebben az ezüstös babakék alapban ami nem mellesleg ciklámen színben irizál, arany, menta és ciklámen glitterek úszkálnak, hát én majdnem leraktam a hajamat, amikor megláttam az üvegben, majd pedig a körmeimen:








A Liquid Crystal önmagában is kenhető, a finis egy homoklakkéhoz hasonló, a Bells




Felhasznált lakkok:

China Glaze - Liquid Crystal, 3 réteg
China Glaze - Bells will be blinging, 3 réteg
Moyra - körömágyra való olaj









Nézzetek be a többi hableányhoz:


Megjegyzések

  1. Gyönyörűek ezek a lakkok! Nagyon szépen mutatnak együtt :)

    VálaszTörlés
  2. Az alapként használt lakk KELL!!! Reni, a sírba viszel, hogy lehet ilyen szép lakkokat mutogatni nekem fizetés előtt???

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy sírba, csak anyagi csődbe :DDD És használd egészséggel, mert én már tudom, mi fog szerepelni a következő zsákmányos posztodban :P

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! :)
    Tetszenek a lakkok :)

    VálaszTörlés
  4. Szuperek ezek a lakkok és nagyon illenek Arielhez :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök hogy így látod :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt