Blogtalálkozó happened avagy mivel töltöttük 2014. április 26-át

Ezen a most szombati esős napon valami fantasztikus, hiper-szuper programom volt huszadmagammal: sor került a második blogtalálkozóra, melyet két ugyancsak őrült bloggerinával, Katy-vel és Elenivel álmodtunk meg.





A gyülekező 09:30-kor volt a Deák Ferenc téri Starbucksban, az első csapat leányzó már a kávézó bejáratánál megrohamozott minket, sűrű bemutatkozások és esernyő akrobatizmus közepette vigyorogva áztunk az esőben, majd betömörültünk a kávézóba. Kávéfüggőségem azonnal a pulthoz irányított, hátrahagyva a lelkes lánycsapatot és kikértem a kávékártya alapján összegyűjtött pecsétek révén az ingyen kávémat - természetesen a legnagyobb karamellás kávé személyében.

Visszahuppantam a lánytenger közepébe, átváltottam on-lány üzemmódba és kerültek ki szépen sorban Instagramra a fotók és még szerencse hogy ilyen hamar, ugyanis ennek köszönhetően bővültünk plusz egy fővel, mivel az eső és a szombati nap elalvást eredményezett annál a drága leányzónál, aki eredetileg velünk tartott volna, de hát a suli az kötelesség...így a késést összekötötte egy gyors blogtalálkozóval meg egy ébresztő, forró kávéval és becsatlakozott egy kis időre :)

Természetesen mi alkottuk a legnagyobb tömeget a kávézóban, turisták és álmos belvárosiak kereszttüzében csak csacsogtunk és vigyorogtunk és eszmét cseréltünk és instáztunk.
Katy-vel és Elenivel ajándékcsomagot is cseréltünk, Eleni előre megkapta a születésnapi ajándékait, és hát volt örömködés a nagy forgatag közepette, de hát mikor máskorra időzítsük ezt? :D




















Sziasztok, Reni vagyok, 28 éves és kávéfüggő:













(K)örömködtünk:












Sok jó ember kis helyen is elfér, szokták mondani, azonban a társaság jól bemelegedett és a kávé is frissítően hatott, így továbbálltunk. Az esőáztatta Váci utca boltjaihoz nem sokunknak jött meg a kedve a borongós, esős időben, így Katy kezébe nyomtam a telefont és a Deák tér túloldalán lévő étteremmel megbeszélte, hogy most rögtön mehetünk is, nem kell várakoznunk az eredeti, deles foglalási időpontig.

Át is sétáltunk, szépen lecuccoltunk az előre elkészített asztalainknál, gyors mosdójárat, italrendelés és megkezdődött az őrület: a megunt, nem használt, fiók mélyén kallódó sminkcucc, körömlakk és testápolási termék azonnal az asztal közepén termett, amelyekre azonnal ráugrottunk enyhén önkívületi állapotban és elkezdődött a cserebere:












Le is adtuk közben az ételrendelést, az alábbi képek a kajakóma állapotát tükrözik, de ezzel ellentétben folyamatosan ment a csicsergés, az eszmecsere, és mindenki dobálta be a jobbnál jobb sminkes és állatkás sztoriját, volt hogy a fal felé kellett fordulnom a hatalmas vihorászásom közben, mert éreztem, hogy rákvörös fejjel, kínai szemmel röhögök :D















Panni szendója, nyammi:










És az én választottam, a lazacos gnocchi, óanyám, de fincsi volt:







Szilvi eleve a Nailland felé akarta venni útját a találkozó végén, de ez a hír bizony eljutott a többiekhez is, így a fincsi limonádék és főételek betermelését követően metróra pattantunk és irány a Nailland, ahol Bia is csatlakozott hozzánk.
Körbevettük a pultot, mindenki válogatott és gyönyörködött nomeg vacillált rendesen, közben a Reserved és Rossmann üzletek is megteltek a társaság egy részével :)

Iszonyat aranyos és jófej volt a lakkmennyország tulajdonosa, Mete megkérdezte, hogy van-e bármiféle ötletünk a Moyu palettákkal kapcsolatban, rendeljen-e még, bejönnek-e nekünk a mostaniak, kikérte a fogyasztók és szakmabeliek véleményét, én az államat úgy kanalaztam fel a földről, mert az oké, hogy komplett vagyonokat szoktam otthagyni, de hogy még a véleményemről is megkérdezzenek...szuper érzés volt! :)




Az álmosság és a kávé iránti vágy nagy úr, így sürgősen az ottani Starbucks felé vettük az irányt, a kevésbé függők pedig a The Body Shopba mentek nézelődni, szagolgatni, shoppingolni.
A kávé felett egyesítettük erőinket és elindultunk a Lush és Ambiente boltok felé, utóbbi bizony Yankee Candle gyertyákkal és tart-okkal van telepakolva, én innen egy gyűrűtartó porcelán macskát zsákmányoltam, a következő shoppingos bejegyzésben láthatjátok is majd, nomeg persze a cserebere során szerzett kincseket is, mert tényleg olyan hatalmas mennyiség, hogy ebbe a bejegyzésbe nem fértek bele :)






Hihetetlen, hogy mennyien gyűltünk össze, még mindig alig tudom felfogni ésszel, hogy ilyen sikere volt ennek a blogtalálkozónak, én nagyon-nagyon élveztem, folyamatosan mosolyogtunk, "szakmáztunk", nevettünk, sztorizgattunk, mindenki csodálatos, gyönyörű, humoros és nyitott volt, válogatni sem lehetett volna tökéletesebb elegyet ehhez a szombati programhoz! :)))

Hálásan köszönöm mindenkinek, aki ott volt és nagyon remélem, hogy a legközelebbi legalább ilyen jól fog sikerülni! :D
Barbi volt olyan drága és kilistázta a résztvevő bloggereket, nézzetek be mindenképpen hozzájuk is és iratkozzatok fel a blogjukra, mert nagyszerű munkát végeznek ám a virtuális világban is, élőben pedig mindenki egy tünemény:

http://megaera-magical-world.blogspot.hu/
lakk-hatas.blogspot.hu
sunshineandglamour.blogspot.hu
azrail5.blogspot.hu
djkatybeauty.blogspot.hu
http://angeldesign77.blogspot.hu/
behindmymakeup.blogspot.hu
leilahercegno.blogspot.hu
nailpolishmaniac.blogspot.hu
lakkhatalom.com
szepsegcsakneked.blogspot.hu
mosolyrecept.blogspot.hu
moonangelstories.blogspot.hu
sakklakk.blogspot.hu
csipkelany.blogspot.hu
panka-makeup.blogspot.hu







Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Azt a borzas konnektorba nyúlt pulifejet amit produkáltam eme jeles nap tiszteletére! :D :D :D

    Nagyon nagyon jól éreztem magam és szuper volt mindenkit megismerni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy is, az állítólagos gáz frizurád szerintem irtó édes volt! :)))
      Annyira örülök, hogy ilyen jól érezted magad!!! :D

      Törlés
  2. Moon Angel, a puli kutya még mindig jobb, mint az én néhai kancsal-megszeppent fejem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajj, ne mondd már ezt, annyira helyes vagy azon a képen, az egyik kedvenc fotóm! :)))

      Törlés
  3. Egyetértek, mindenki tünemény volt, és nagyon-nagyon élveztem az egész napot. Te pedig nem vagy normális (mert ezt nem lehet elégszer elmondani), de imádlak :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát köszönöm, csak erre vágytam így a nap végén, hogy light-os elmebetegnek nevezzenek, köszöntem szépen! :DDD
      Tudod hogy én is Titeket, őrült szöszik! :)))))))))

      Törlés
  4. Én magamról már nem írok jelzőket inkább :D Nagyon nagyon nagyon jó kis nap volt, köszönöm Neked is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is, mert Neked sosem jó semmi :PPP
      Én köszönöm, hogy létrejöhetett ez az esemény! :)

      Törlés
  5. Gondolkoztam rajta, hogy a következő talira elmegyek, de most hogy látom milyen sokan voltatok, hát én nem merek.. .:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsodaaaaaa? Nem mersz? De hát nem harapunk, na! Tényleg nem! :)))))))))))

      Törlés
  6. Hű ez nagyon jó lehetett! Remélem a következőre már én is eljutok és nem jön közbe semmi! :)

    VálaszTörlés
  7. Nálam sajnos közbeszólt a betegség, így nem tudtam elmenni:(
    Viszont nagyon jó volt nézegetni a képeket, látszik, milyen jó hangulat volt!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ajjaj, utólag is jobbulást, remélem nincs nagyobb baj! :(
      Igyekeztünk visszaadni az őrültködést, amit leműveltünk :P

      Törlés
  8. Válaszok
    1. Szuper élmény volt, el sem hiszem, hogy ennyire jól sikerült! :D

      Törlés
  9. Megfigyeltem, hogy belőlem mindig csak a lenőtt hajtövem látszik, ez is annyira jellemző XD Egyébként fantörpikus volt ez a tali, szuperül éreztem magam ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra milyen kommentet írjak, hogy rázkódik az ölemben a laptop azon, amit írtál? :DDDDDD

      Törlés
  10. Nagyon jó volt!! :) Tök jó volt olvasni a te szemszögedből is a napot :) Hálistennek viszonylag vállalható képek készültek rólam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira élveztem én is ezt a napot, nagyon köszönöm, hogy Te is eljöttél! :)))

      Törlés
  11. bárcsak ottlehettem volna:(
    biztos szuper volt::)

    VálaszTörlés
  12. Válaszok
    1. A következőn mindenképpen itt a helyed! :)))

      Törlés
  13. Örülök, hogy találkozhattunk személyesen, köszi, hogy részt vehettem rajta! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira köszönöm, hogy eljöttél, szuper volt! :)))

      Törlés
  14. Mennyi ismerős arc és köröm egy csokorban és mind mennyire szép! :)
    Nagyon sajnálom, hogy nem mentem el, de sajnos mostanában csak a vasárnapom szabad, hátha legközelebb vasárnapra szervezitek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenféleképpen összehozunk valamit, amin ott leszel és pont :D

      Törlés
  15. Én is olyan szívesen részt vennék! Talán a következőn!!!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó kis összefoglalót írtál!
    Én persze megint otthon hagytam a gépemet,így fotók hiányában,nem írtam bejegyzést.:(
    De legközelebb a gépemmel alszom,hogy ne felejtsem el reggel magammal vinni.:D
    Nagyon jól éreztem magam veletek! Jó,hogy ilyen sokan voltunk!:D
    Mindenképp jó lenne majd foly.köv.!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekeztem minél jobban visszaadni a hangulatot :D
      Nyugodtan vidd a képeket, ne szoruljon beléd a rengeteg élmény! :))) Várom a beszámolót, egyúttal köszönöm hogy eljöttél, remekül éreztem magam! :)

      Törlés
  17. Ohhh!
    Bár minden sulis napom igy kezdődne, trillázva járnék én mindig! Imádom, hogy on-lány vagy! És, hogy drágának tartasz :D <3
    Nagyon jól éreztem magam, és alig várom a legközelebbi találkozot, mindent bevetek, hogy ott lehessek ;) végig :)))
    A lediplomázok és lefogyok célok mellé, beraktam az ezentúl igérem kommentelek a kedvenc bloggerináim bejegyzéseihez. tervet. :)
    ui:
    jol sikerült a varázslat köszi!!! most már tableten is meg tudom nyitni a blogod. Remélem belejövök a hozzászolásgyártásba, mert ezt már, vagy 5 perce írom :D
    Puszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első és harmadik céloddal egyetértek, de a másodikról úgy érzem, el kell beszélgetnünk, mert totálisan felesleges és ezt komolyan mondom! :)
      Nagyon köszönöm, hogy eljöttél és ha még csak keveset is, de dumcsizhattunk és eszmét cseréltetek Katy-vel, a fordítóval :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt