Blogtalálkozó: 2014. április 26. szombat

Újra blogtalálkozó a Hármas Fogattal: Eleni, Katy és én szeretettel várunk mindenkit, aki eltöltene egy csajos, dumcsizós délelőttöt, némi shoppinggal megspékelve.

Ha a decemberi találkozó tetszett, vagy éppen lemaradtál róla, most mindenképpen gyere és hozd el azokat a sminkcuccokat és körömlakkokat is, melyeket már meguntál/nem használsz/a perifériára sodródott, egy kis csereberére :)



Találkozó: 2014. április 26. szombat
Helyszín: Deák Ferenc tér - Starbucks kávézó
Időpont: hajnali 09:30




Ha felkeltettük az érdeklődésedet, az alábbi linkre kattintva jelentkezz, mi várunk szeretettel! :D






Megjegyzések

  1. Megkockáztatom hogy megyek, remélem sikerül is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de jó lenne, én szurkolok, hogy összejöjjön!!! :)

      Törlés
  2. Beírom én is a naptárba, és ha tudok, ott leszek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mennyire szuper lenne, ha Te is ott tudnál lenni, én nagyon várom! :D

      Törlés
  3. TUTI, hogy ott leszek, a világ minden kincséért sem hagynám ki!!! :)) A múltkoriról lecsúsztam, de ezen már ott leszek, mert titeket is nagyon vágylak már látni, és jó lenne más bloggerekkel is megismerkedni, meg persze elszórni a fizetésemet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is fogadtam volna el nemleges választ Tőled, várunk nagyon-nagyon sok szeretettel! :)))

      Törlés
  4. Szívesen mennék, de tudom, hogy nagyon sűrű lesz az az időszakom és ugye messze is lakok :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem örültem ennek, amit írtál :( #nyüsznyüsz

      Törlés
  5. Beírtam a naptárba :) Én is már szeretnék végre egy ilyen csajos napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, jaj, már nagyon várom hogy találkozzunk! :)))

      Törlés
  6. De jó, alig várom :) Ha nem jön közbe addig semmi, akkor megyek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az isteni lenne!!! Ne jöjjön közbe semmi, jó? :))))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt