Bloggerszombat: shoppingolás és csivitelés DJKaty-vel

Szombat kora reggel a hétköznapi hifis ébresztő keltett, nem bízhattam magam a véletlenre ébredés terén, ugyanis aznap Tatabányára voltam hivatalos Katy-hez. Eredetileg hármasban csaptunk volna bele a lecsóba, de Azrail-nak közbeszólt a munka, amiért én rettentő zabos voltam, de ha már így jött ki a lépés és meglett a kétharmados többség, nyakamba vettem a várost és a telefonomon a gépribit és elautókáztam vidékre. Átcaplattam a városon, amely forgalmán és hangulatán már igencsak érezhető volt a Glamour-napok visszafojtott idegessége, én viszont az esélytelenek nyugalmával szeltem a sávokat (természeten vasárnap este még kitaláltam, hogy be szeretném váltani a kuponomat, de erről egy másik posztban :D).
Fél 11 után nem sokkal megérkeztem a Vértes lábánál fekvő városkába, a környék ismerős volt már ugyanis decemberben már jártam itt. Érkezésem után összemacskáztam magam Schrödingernek hála, illetve Muffin majdnem elevenen elfogyasztott, de jelentem, élek és virulok, de a kutty sem halt éhen: lebartelleztem vele, hogy a vádlimat becserélem egy zacskó jutalomfalatért :D








Tartottunk egy mini gardrób blogsale-t, gyönyörködtünk pár körömlakkban, majd elindultunk plázázni. A szükséges szénhidrát magunkhoz vételét követően, minden különösebb vásárlási célzat nélkül el kezdtük járni az üzleteket.
Ugye emlékeztek Katy gardróbmustrás posztjára? Na ott nagyon megtetszett a macskás felsője és most be is szereztem magamnak, mellette pedig megtaláltam a világ legtökéletesebb lila nadrágját, amit pontosan rám szabtak :D

Cicás felső: 1.990 Ft
Lila sztreccs farmernadrág: 1.495 Ft

















Természetesen Katy megint nem bírt magával, az alábbi cukiságokkal várt engem, mert természetesen nem tud arról letenni, hogy különböző illatokkal borítson el, tart-formában :)









A New Yorkerbe betévedve az alábbi, szerintem kötelező darabokat zsákmányoltuk, a gyűrűk állítható méretűek:


Bloggereknek kötelező gyűrűk - New Yorker: 290 Ft darabja









Bijou Brigitte üzletbe hónapok, sőt évek óta nem teszem be a lábamat, szerintem nagyon durván túlárazottak a bizsuk, egy rózsaarany-ezüst színű karkötőt a 7végén teljes áron 5 ezer forintért találtam az üvegpolcon, soha ilyen gyorsan nem raktam vissza árut a helyére, pedig valami eszméletlenül szépséges volt, Katy rám is szólt, hogy vissza nem merjem rakni (csak ezt követően osztottam meg vele az ékszer árát :D).
A leárazási részlegen az alábbi szépségeket zsákmányoltam:

Magnókazetta nyaklánc: 600 Ft









Ennek a duplasoros nyakláncnak az egysoros, rövidebb testvérkéjét Katy kapta, így már nem csak a macskás felsőből, de nyakláncból is van szinte megegyező darabunk :D Jóvanna, sosem volt lánytesóm, így most utólag bepótolhatom ezeket az összeöltözős cukiságokat :)

Duplasoros nyaklánc: 1.300 Ft








Neon csillagos gyűrű: 300 Ft




Katy nem fogadta el, hogy az én fejformámra nem lehet napszemüveget találni. Ezt kb. 2 órányi napszemüveg-próbálgatás után végre kezdte elhinni, addig is engem szidott, mert egy brutálszép napszemüvegről nem tudtam lebeszélni. Igazából nem is akartam és ez méginkább nem tetszett neki.
Addig is rajtam röhögött, mert egyes napszemüvegekkel hol John Lennon, Elton John vagy Knight Rider kinézetű lett a fejem :D


A nap végén félkómásan bezuhantunk egy kávézóba, ahol isteni cappuccino-t ittam, végre kezdett visszatérni belém az élet, kezdhettem újra bebootolni a hazaútra. Alig kaptuk meg a kávét, egyszer csak másfél órával később lett, fizettünk, rohantunk vissza a főhadiszállásra, felpakoltam az ajándékaimat és a zsákmányokat, várt rám a 2 órás hazaút a csodálatos útmenti minierdőkkel, a brutálisan szép naplementével és a szombat esti fővárosi dugóval.
Eszméletlenül jól éreztem magam és ismét csak megerősíteni tudom, hogy Katy-vel olyan, mintha ezer meg ezer éve ismernénk egymást: a hasonlatok, amikor egyszerre ugyanazt vágjuk rá valamire, a macskafüggőség... Szuper szombatban volt részem, rengeteget nevettünk, szakmáztunk a bloggerlétről, a drogériában árakat és tesztelési tapasztalatokat ütköztettünk, szuper holmikat zsákmányoltunk - ezt leírva nem tűnik soknak, de higgyétek el, baromira elfáradtam a nap végére :)

Folyt.köv. pedig jövő héten szombaton itt Pesten, a Deák téri blogtalálkozón! Nagyon remélem, hogy minél többen el tudtok jönni, várunk Benneteket nagy szeretettel: Katy, Eleni és én




Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Most döbbentem rá, hogy nincs lila nacim...pedig egy nagyon jól kombinálható darabnak tűnik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyedül a narancssárga és a zöld az, amit kihagynék az összeállításokból ennél a nadrágnál, de amúgy mindennel megy :)))

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Igenigenigeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!! :)))))))))))))))

      Törlés
  3. Nyilvánosan is még egyszer bocsánat! Nem így terveztem én sem, bár én is ott lehettem volna O.O
    A zsákmányaid meg *-* ajj a lila nadrááág O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nyilvánosan is még egyszer megbocsájtva! :)))
      Az a nadrág egyenesen énrám várt, hihetetlenül megörültem! :D

      Törlés
  4. Nagyon jó kis nap lehetett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, nagyon élveztem, plusz jó társaságban repül az idő, így tisztázatlan körülmények között egyszer csak este lett :D

      Törlés
  5. Megy az irigykedés. :D Szuper szerzemények, az a macskás póló zabálnivaló. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :DDD Köszönöm, már jövő héten fel is avatom :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt