Sminklemosó kendők összecsapása: Helia-D Yes To, Florena

Van, aki a tonikokra, van, aki a lemosó tejekre esküszik, míg mások a micellás vizet vagy sminklemosó vajat részesítik előnyben a napi arcfestés lemosására. Na ezek közül egyik sem lesz a mai posztban, ma a sminklemosó kendőket alkalmazók számára hoztam egy összehasonlító bejegyzést:






Yes To uborkás, kímélő sminklemosó és arctisztító kendő
Florena tisztító és szemfesték-eltávolító kendő
Helia-D hidratáló arctisztító kendő









YES TO

Ez a márka kis hazánkban jelenleg még nem érhető el, én az Asos.com weboldalról rendeltem anno akciósan, egyrészt mert több helyen belefutottam már ebbe a kozmetikai márkába, másrészt az a hihetetlen kíváncsi természetem...
Épp akciós volt a weboldalon, gondoltam kipróbálom, milyen az ár-érték arány ennél az uborkás, aloe verával gazdagított terméknél.

Csomagolás: feltűnő, igazi élénk uborkazöld, masszív csomagolásban érkezik, a tetején egy könnyen záródó műanyag fedéllel, mely alatt egy visszazárható műanyag matrica tartja még pluszban nedvesen a kendőket.

Mennyiség: 30 db nedves kendő

Ár: 7,02 Euró, az én példányomat 5,48 Euró mínusz 10%-ért vettem, de még így sem mondanám olcsónak semmiképpen sem

Beszerezhetőség: internet, az Asos weboldalán

Használat: szép nagyra ki lehet hajtogatni egy kendőt, így kényelmesen bele tudom fektetni a tenyerembe és áttörölni vele alaposan az arcomat, majd hajtok rajta egyet és jöhet a szemsmink. Ez volt első alkalommal, másodjára már csak lábujjhegyen töröltem le vele a szemhéjamat, de még így is felforrósodott a helyzet. Sem szemhéjpúder, sem pedig szempillaspirál eltávolítására nem ajánlom, az én szememet ugyanis éppen még nem csípte, de az egész szemem forróságba borult kb. 4 percre. Vagyis megmarad alapozó/BB krém/korrektor/pirosító eltávolítására, mert bizony nem feltétlenül kíméletes a szemhez, pedig nagyon tudtam volna szeretni szemsmink lemosására!
A kendő használata után természetesen külön, micellás vízzel átitatott vattakoronggal mindig áttörlöm a pofimat a szemsminkem leszedése után és bizony találok rajta alapozó színű maradványokat.

Krémmánián sem kapott maximális pontszámot, én is titkon azt reméltem, hogy megtaláltam A tökéleteset, de a keresés még folytatódik.













FLORENA

Itthoni drogériákban megtalálható ez a sminklemosó és arctisztító egyben, vízililiommal és B5 provitaminnal, minden bőrtípusra. Épp nagy rohanás közepette dobtam be utolsó pillanatban a kosaramba, próba-szerencse alapon.

Csomagolás: fehér, a szokásos zörgő műanyag tasakban, egy átlátszó vignettával a tetején, mellyel visszazárható a termék és ezáltal nedvesek maradnak a lemosó kendők.

Mennyiség: 25 darab

Ár: 400-500 forint magasságában, alacsony árkategória

Beszerezhetőség: drogéria, hipermarketek pipere osztálya

Használat: ennél a terméknél is szép nagyra lehet kihajtogatni a kendőt, kényelmesen belefér a tenyerünkbe, túl is lóg rajta szépen, ezáltal kényelmesen masszírozhatjuk az arcunkat, miközben eltávolítjuk vele a napi sminkünket.
A szememet egyáltalán nem irritálta, pedig ettől az árkategóriában "ezt vártam volna tőle" :D A szemsminkem eltávolításánál a tusvonallal és a szempillaspirállal egyaránt meggyűlt a baja a kendőnek, egész egyszerűen nem olyan hatékony, hogy feloldja a festéket. Amit tudott persze, azt leszedte, de azt is kikente a letörlésénél a halántékomra, szóval itt sem váratott magára sokat a micellás vizes vattakorong, plusz még az arcomat is áttöröltem micellás vízzel és nem kevés mennyiségű BB krémet találtam rajta.












HELIA-D

A Szépségbolt.hu csapata annyira cuki volt, hogy karácsonyi ajándékként meglepett ezzel a Helia-D arctisztító kendővel többek között, úgyhogy nem fogtam vissza magam és bevetettem őt is a napi sminklemosásnál, habár a leírás szerint nem ez az elsődleges feladata, hanem az arcbőr megtisztítása:
"Gyengéden törölje le az arcot, a szemet illetve a sminkelt részeket."

Csomagolás: a márkától megszokott, fekete alapon cirádás, arany betűk. Imádom ezeket a klasszikusokat, mindig a gyerekkoromat idézik, mert már akkor csodálkozva nézegettem anyukám fürdőszobai polcán ezeket a csodakencéket és már akkor bevésődött a pici agyamba ez a márka :)
A zörgő műanyag tasakon egy áttetsző, visszazárható ragasztófül biztosítja, hogy ne száradjanak ki a kendők a csomagban.

Mennyiség: 10 db kendő

Ár: 477 forint, de jelenleg 429 forintért megvásárolható a Szépségbolt oldalán

Beszerezhetőség: drogéria, hipermarketek pipere osztálya, Szépségbolt.hu

Használat: ebben a pici csomagban kisebbek a kendők, mint az előző kettőben, a 2/3-ad felülettel szükséges dolgoznunk, így nekem már kevésbé áll kézre, akaratlanul is a tenyerem szélével törlöm át az arcom egy részét :D A kendő felülete a másik kettővel ellentétben szemcsés: míg az előző kendőknek sima, puha a felülete, ennek inkább amolyan radírozó-effektus vezérelt lehetett a kialakítása.
Mivel a bőröm a dáthás időszakokban érzékenyebb, már-már fáj egy áttrombitált, begyógyszerezett nap után, így azokon a napokon mellőzni szoktam ezt a kendőt, de a többi napon vígan használom.
Összegyűjti a sminket, a kendő magába zárja az egész nap hordott festékanyagot, de itt is utána kell dolgoznom micellás vízzel, főleg a pórusokból kiszedni a BB krémet, illetve leoldani a szempillaspirál maradékát.

Krémmánián ár-érték arányban meg vannak vele elégedve.










Összességében: a Yes To márkás sminklemosó kendő teljesítményétől nem estem annyira hanyatt, mint amennyire ezt vártam volna magamtól, a márka marketingje viszont nagyon jó, illetve más termékben igencsak jeleskednek.
A Florena nem egy költséges darab, ellenben jó sokáig elég és relatíve jól tisztít, a Helia-D pedig segít az elhalt bőr leszedésében is némi smink és faggyú eltávolítása mellett.
Maradok az itthon fellelhető választéknál, a Yes To-t nem valószínű, hogy újra meg fogom rendelni







Ti melyik típusba tartoztok? Micellás víz, tonik, tej, sminklemosó vaj, vagy kendő? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én sminklemosó tejjel szoktam, de van, hogy simán vízzel, mert legtöbbször semmi extra nincs a sminkemben és a spirál sem vízálló, szóval le is jön simán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sminkben lévő töltelék anyagok, olajok maradéktalan eltávolítására muszáj vagyok bevetni egy sminkleszedő terméket, nem bízom annyira magában a vízben illetve sminkgyártókban :D

      Törlés
  2. Na, akkor mondom a következő kívánságlistás, tesztelendő darabjaidat, tessék őket beszerezni:
    TBS E vitaminos törlőkendő
    Aldi saját márkás, rózsaszín csomagolású, műanyag zárókával felszerelt törlőkendő
    Avon popsitörlő

    Ezek hárman az én abszolút beváltjaim :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis, az első kettő jöhet, az utolsót viszont semmilyen márkából nem vagyok hajlandó használni, mert egész egyszerűen viszolygok a fenékputzer kendőktől :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt