Shoppingolás: Blogsale, Müller, IKEA, Oázis kertészet

Nem mentem mostanában ruhaüzlet vagy Nailland közelébe, de így sem tudtam ellenállni néhány tavaszhozó apróságnak:
















IKEA

Most a szivárvány minden színében kapható kaspókat hajigálnak utánunk, így szuper csajos és tavaszváró outfitben dobhatjuk ki az ablakba a napkedvelő virágainkat:

Kaspó: 395 Ft/darab










OÁZIS KERTÉSZET

Már régóta szerettem volna egy tortatartó/sütitartó állványt a bedugós fülbevalóim és a karkötőim tárolására, de eddig mindig ilyen 7-8 ezer forintos darabokba futottam, amelyek nem is voltak annyira mutatósak.
Ebbe a darabba az Oázis kertészeti üzletben futottam bele, kb. fél perc alatt összerakható, masszív, stabil, az oldala krómozott, így felerősíti a csillogást és a beeső napfényt az ékszeres sarokban. Imádom!



2-szintes, sütemény-tálaló: 3.690 Ft











MÜLLER

Természetesen visszamentem a Müllerbe, hogy utánpótlást szerezzek be a C'mon Chameleon kifutó Catrice mono szemhéjpúderből, és vettem még hozzá 2 másik mono szemhéjpúdert, első ránézésre az erős neon megvilágításban igencsak egymáshoz passzolónak tituláltam őket, már gondolatban el is képzeltem az átmenetes satírozást az egymással harmonizáló árnyalatoknál...aztán itthon ért a meglepetés...










Balról jobbra: Blackwood Forest, C'mon Chameleon, cARMOURflage








600 - Blackwood Forest: háhh, megörültem hogy milyen szép kék csillámos, tök jól fog menni a huncut kék C'Mon Chameleonhoz:










És felkenve: paff, rezes szürkés-barna:












004 - cARMOURflage: a pan-ben néz ki úgy, mint a 600-as társa fentebb felkenve, ugye?











Aranyfényben játszó sötétbarnát kapunk:













És a kettő egymás mellé felkenve, balra a Blackwood Forest, jobbra a cARMOURflage:










A kegyelemdöfést az adta meg, amikor kettejük közé felkentem a kis kaméleont:








Khömm, szóval még jó, hogy eredetileg hozzá akartam venni 2 barna mono-t és a végén nem is egy színcsaládba tartoznak, max távoli unokatesók. Szóval ne higgyetek a mesterséges megvilágításnak:










BLOGSALE

Körömlakk-nagyhatalom Erzsi nemrégiben blogsale-t tartott, és szinte elfogott az az ideges őrületes rémület, hogy Wet 'n' Wild sminkcuccot láttam meg nála...olyan gyorsan gépelni még magamat sem láttam. Rohadt nagy mázlim volt, senki nem csapott még le rá, így enyémek lettek ezek a szépségek, hát nézzétek csak:






Wet 'n' Wild Coloricon paletta - 336-os








A csomag tartalmazott még egy gyönyörű, selyemfényű pink szájfényt - na ez bizony nem az a vizes hatású fajta, sűrű, krémes, jól kenhető és brutálisan irizál napfényben:






Wet 'n' Wild MegaSlicks Lip Gloss








Végül, de nem utolsósorban egy csodás Clinique szempillaspirálhoz is hozzájutottam, cuki, könnyen belefér a sminkes neszesszerbe, a keféje pedig jó hosszú, mindenféle görbítések és vastagításoktól mentes - valahogy még mindig ezek felé a típusok felé húz a szívem leginkább:



Clinique High Impact Mascara - 01 black









Bevásároltatok már tavaszra?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hűűűű O.O Amúgy mekkora gáz már, hogy nem olyan a színe felkenve valaminek mint amit a tubusában/tégelyében látunk :D Attól függetlenül szépek, de nem csodálom, hogy enyhe sokkot kaptál :)
    Na abba a torta tartónkba megcsinálhatnánk majd a közös tortánk (enyém a nagyobb :D :D :D :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *tortát akart az lenni :) Éljen a telefonról való gépelés :D

      Törlés
    2. Nem olyan vészes, inkább csalafinta szemhéjpúdereknek fogom fel őket :D

      Törlés
    3. Ebbe a tartóba nem fog torta kerülni, az tuti! :)))

      Törlés
  2. Hűűű, micsoda tortatál! És KERTÉSZETBŐL??? Na, ez aztán a nem várt fordulat! A monók azért szépek, de tényleg nem olyanok, mint ránézésre gondolható lenne :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, én magam sem gondoltam volna, hogy pont ott futok bele :D

      Törlés
  3. Színes kaspókat akarok én is! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egynél, sőt háromnál nem is tudtam megállni, úgyhogy vigyázat! :P

      Törlés
  4. Bizonyíték: nem kell ahhoz nailland, hogy az ember lánya pénzt költsön :D

    VálaszTörlés
  5. Az a sütitartó állvány imádnivaló :)!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a földöntúli érzés, amikor hosszú hónapok óta kajtatsz valami után és szembenéz veled a polcon... :D

      Törlés
  6. meseszépek ezek a kaspók *-* én is majd be fogok szerezni néhányat a kaktuszaimnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper, kíváncsi vagyok, mely színekben fogod beszerezni :)

      Törlés
  7. Ha ilyen sütitartóm lehetne, minden nap sütnék bele valami finomságot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)))
      Ha rendeltetésének megfelelően használnám, akkor súlyos gondjaim támadnának ruhaméret fronton :DDD

      Törlés
  8. Körömlakk-nagyhatalom :D Ez nagyon félelmetesen hangzik :D
    A színes kaspók tetszenek, ha nagyobbak lennének körömlakktárolóknak is megfelelnének, színekre bontva tárolhatnám a lakkokat :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Félelmetesen jó lakkjaid vannak :)))
      Most telepakoltam az egyiket, 27 lakk fért el benne kényelmesen :D

      Törlés
  9. A Catrice monokon nagyon meglepődtem.
    Én ezeket vettem: http://fruzsistyle.blogspot.hu/2014/03/zsakmany-part-5.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt