Shopping: Pimkie, Zara, Nailland, Asos.com, Rossmann, Bloggertalálkozó

Órási leárazásokat nyom most a Pimkie, már most szólok, hogy muszáj lesz oda benéznetek! :) Lássuk, milyen szuper cuccokra sikerült most a tavaszi gardrób-update során lecsapnom:








PIMKIE, ZARA


Varsity-feliratú szürke, laza és űberkényelmes póló: 3.990 Ft helyett 2.500 Ft
Fashion-feliratú muscle top: 3.490 Ft helyett 2.000 Ft










Kék-piros kockás, szegecses, hosszúujjú ing (amiben végre nem leszbikus műszakvezetőnek nézek ki): 7.490 Ft helyett 3.500 Ft mínusz 20%
Az inghez színben tökkkéletesen passzoló kék-bordó, ámde aztékmintás (ójeee), vastag csősál: 3.490 Ft helyett 2.000 Ft












Felül bővebb, lefelé szűkített fazonú laza fekete naci, az oldalán arany bevarrással: 7.490 Ft helyett 2.000 Ft mínusz 20%
Felül bővebb, lefelé szűkített fazonú laza bordó naci: 7.490 Ft helyett 1.500 Ft mínusz 20%











ZARA fekete glitteres pulóver: 17.990 Ft helyett 1.995 Ft
PIMKIE szürkés bézs pihe-puha kardigán: 5.490 Ft helyett 3.500 Ft











KIEGÉSZÍTŐK, KÖRÖMLAKKOK













Bizsuk


PIMKIE hármas gyűrű: 1.490 Ft helyett 600 Ft










ASOS.COM - YES TO Carrots ajakbalzsam: 4,21 Euró helyett 2,81 Euró mínusz 10%
ASOS.COM - Utolsó példányos macaron gyűrű: 21,70 Euró helyett 0,70 Euró mínusz 10%












Körömlakkok




OPI Liquid Sand - Honey Rider


Ezt a csodálatos, varázslatosan szépséges és szemet gyönyörködtető OPI Liquid Sand lakkot drága Edinától kaptam ajándékba, mert ez a folyékony homok lakk nem lett a kedvence, én meg oda meg vissza voltam tőle, így gondjaimra bízta a kis drágát, nagyon-nagyon köszönöm Edinám! :)))










Nailland:






China Glaze - Charmed I'm sure: krémes, szürke beütésű, mágikus lila: 990 Ft
Flormar - Supershine miracle colors - U31: lila, ciklámen és aranycsillámos brutállila: 749 Ft
Flormar - Supershine miracle colors - U08: lila, ciklámen és kékcsillámos történet: 749 Ft



Így jár az a bolond, aki nem veszek lila lakkot-felkiáltással megy a Naillandhez nézelődni, pff... A lila Flormar Miracle lakkot már Nőnap előtt kinéztem magamnak, az indigókék csillámokkal megbolondított lakkra viszont Madlen hívta fel a figyelmemet, mondván, hogy neki ő a kiszemeltje...a kosaramban landolt ez a lakk is, innen is pacsi érte Madlen! :D
A China Glaze pedig az akciós kosárban nézett búbánatosan, mert akciós is, sok van belőle, mégsem viszi senki, így hát azonnal segítenem kellett eme vészterhes időkben.











Rossmann:


Essence - Better than gel nails top sealer fedőlakk
Essence - Protecting base coat alaplakk
Essence - Gel nails at home körömágyápoló olaj



Rossmannba betévedve valahogy leragadtam az Essence állvány előtt (igen, jól olvassátok és nem voltam akkor belázasodva :P). Mivel a múltkori lakkozásomat feloldott a Seche, így beszereztem ezt a legendás BTGN fedőlakkot. A Seche Clear alaplakkjának már a fele elfogyott az üvegből, ezért beugrott a kosaramba ez a védelmező alaplakk és mivel a manikűrfotózások legnagyobb ellensége saját magam vagyok, pontosabban a brutális mértékben száraz körömágybőröm, úgy gondoltam, teszek egy próbát ezzel az ápoló olajjal. Igen kíváncsi vagyok, milyen hatásfokkal fognak ezek működni, bizony sokat várok el tőlük, főleg mert ugyanannyit fizettem értük, mint a fenti 3 lakkért a Naillandben.











Bloggertalálkozó:


A mennyi körömlakkod van kérdésre eleddig kisebb darabszámmal tudtam válaszolni, de ami múlt hét csütörtökön a bloggertalálkozón történt, arra még én magam sem számítottam: körömlakk-nagyhatalom Edinánk ugyanis olyan lakkokat hozott "cserélni", amilyen árnyalatúak abszolút nincsenek a jelenlegi gyűjteményemben. A mennyiség miatti lelkiismeret-furdalás egyik megnyilvánulása az volt, hogy hazaérve már az ajtóból kiáltottam a zuramnak, hogy neeeeeem voltam a Naillandben!

Fantasztikus árnyalatú lakkok egész tárháza, szó szerint a sárgától elkezdve a lilán (khmm) át egészen a dögös vörösig, minden van itt kérem szépen, melyekért ezúton is örök hálámat szeretném kifejezni, nagyon szépen köszönöm ezeket a kincseket, ígérem, jó helyük lesz nálam! :)












És most jöjjenek a kívánságok: melyik lakkal szeretnétek elsők között manikűrt látni?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Nagyon klassz dolgokat szereztél be, a Zara pulcsi a kedvencem. :)
    Edina pedig nem véletlenül mindenki kedvenc lakkos bloggere. :)
    Én a Flormar lakkokra lennék első körben kíváncsi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Edina egy tündér, de tényleg! :)))
      Okés, már előre is toltam őket a sorban :D

      Törlés
  2. Aztamindenségit! Akkor ugye most naponta jönnek majd a körömlakkos bejegyzések? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Katym, nem leszek körmös blog ígérem :P De igyekszem valahogyan egy egészséges egyensúlyt teremteni a 2 körmös kihívás és a sima lakkozásaim között, így jó lesz? :)

      Törlés
  3. Az a Zara pulcsi, ómájgád!!! *.* Muszáj, kell, nagyon-nagyon! Nem mintha lenne a méretemben, de akkor is :P
    Én egyébként az egyik lila Flormar lakkal néznék meg egy manit :) Most meglepődtél, ugye? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyuzz, ez a pulóver az Árkádban csak M-es méretben volt kirakva és még így is bőven beleférek, szóval mondd hogy mikor talizunk és belevetjük magunkat a sűrűjébe, okés? :D
      Meglepődtem a választásodon, már előre is soroltam a lilácskát :)))

      Törlés
  4. Flormar körömlakkok, és ha nem túl nagy kérés, tudnál majd egy kis véleményt írni az Essence körömágy ápoló olajról? :) Én is nézegettem, de üvegen keresztül eddig nem voltam meggyőzve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenféleképpen, mert ugyan a L'Occitane termékét istenítik, először egy kevésbé költséges darabba fektettem bele, köszönöm is az érdeklődést iránta, nyúzni fogom, ígérem :DDD

      Törlés
  5. Óó mennyi szépség és most főleg az utolsó képre értem, micsoda kis gyűjtemény :) de a többi szerzemény is szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :D
      Ez a sok lakk elgondolkodtatott, hogy be kellene kereteztetnem a kinyomtatott fotót róluk :P

      Törlés
  6. Jujj mennyi körömlakk, ez már virtuális zaklatás irányomba ;) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elnézésedet kérem, ha felzaklattalak ezekkel a fotókkal, hogyan tudnám jóvátenni? :D

      Törlés
  7. peggy sage lakk érdekel .....a macaron gyűrű is csodás :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oksa, megbeszéltük :D
      A gyűrűt a mai napig nem hiszem el, hogy az utolsó darabra én csaptam le, már nem is engedte a darabszámot módosítani, szóval gyomorgörcs közepette nyomtam rá a megrendelés gombra :)))

      Törlés
  8. Hűha, lesz mit tesztelned! :)
    O.P.I. Sand. Én rá voksolok elsőnek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó hát köszönöm szépen, hogy a szívem csücskét szemelted ki! :))))))))

      Törlés
  9. Sok sok lakk bejegyzést!!!!!!!!!!
    Uh van egy csomó amit még nem láttam :( naaaa O.O

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikusak a ruhák az áruk még inkább!:DD A körömlakkok is nagyon szépek:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök hogy elnyerték a tetszésedet! :)

      Törlés
  11. Szupi szerzemények! A sál nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, azóta is ebben nyomom reggelente :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt