Shopping is my cardio: Tally Weijl, Stradivarius, Mango Outlet, Office Shoes Outlet, Müller, DM, IKEA

Hogy hány hulláma van még az év eleji leárazásoknak, arról fogalmam sincs. Mindenesetre sikerült kifognom potom pénzért pár ruhadarabot, illetve a Catrice kiárusításon is enyémek lettek azok a régóta kiszemelt darabok, melyeknek korábban hűlt helyét találtam.








GARDRÓB-SZEKCIÓ







Tally Weijl


Acélkék-szürke, szegecses vállú, oversized kardigán: 8.995 Ft helyett 1.700 Ft
Leopárdmintás oversized kardigán: 8.995 Ft helyett 1.700 Ft


Imádom a belebújós, lógós, pihe-puha anyagokat, végre a felső oversize rajtam és nem én vagyok túlságosan oversize egy pulóverhez vagy kardigánhoz, yeah! Ilyen áron pedig röhögve hoztam el őket.










Shopping is my cardio feliratú pulóver: 5.995 Ft helyett 1.700 Ft

Nem tudtam, hogy megrendelésre készítenek pulóvereket, mindenesetre ez az ÉN pulcsim, mert ez a felirat...kész...ez vagyok én :)










Mango Outlet, Stradivarius


Flitteres trikó: 1.295 Ft
Flitteres forrónaci: 1.795 Ft

Kissé elmozdultam a flitterek irányába, de annyi baj legyen, inkább így csillogjak, mint valódi halpikkelyem legyen. A trikó valami mesés, igazi tavaszi pinkben pompázik, a flitteres nacit egy vastag fekete harisnyával és csizmával párosítva terveztem felvenni valami vadorzó bulira.










Office Shoes Outlet




Lady Boot csizma: 21.990 Ft helyett 6.000 Ft

Ennek a csizmának külön története van: a honlapon kiszúrtam, nézegettem, de a márkák között ráakadtam Steve Madden nevére, na hát természetesen az amerikai vloggerek szinte csak Steve Madden és Tory Burch lábbelikben lejtenek, így gondoltam, teszek egy próbát a márkával. Bementem az Árkádban lévő Office Shoes üzletbe, egy fél lépést sem tudtam megtenni a kiszemelt Steve Madden csizmában, mert olyan élesre voltak csiszolva a csizma sarkai, hogy állva megtettem egy 120 fokos fordulatot. Na mondom, én ebben nem fogok csúszkálni, tipegni-topogni, hozzon nekem ebből a kékségből egy 39-est. Utolsó pár, nyilván. Csakhogy a kiállított darab és a dobozban lakó párja nem mutatkoztak ugyanolyannak: a kirakati, neonfényben fürdött pár kék, a dobozlakó viszont matt szürke volt, emellett csomó díszítő szegecs is hiányzott a díszítésből. Azért tettem bennük pár lépést - isssteni mondhatom, a világ egyik legkényelmesebb csizmájába futottam bele -, de nem fogok azért megvenni egy leárazott darabot, mert ennyit engedtek az árából+szemmel láthatóan nem ugyanolyan a kettő. Mondom a csajszinak, hogy más a színük, erre közönyös arccal odaköpte, hogy nyem. Oké mondom, akkor ez itt is marad a boltban Veled együtt, viszlát.

A Premier Outlet Centerben aztán az Office Shoes Outletben mit látnak szemeim? Egy utolsó párat ebből a western-stílusú csizmából, alig volt lepattanva egy-két díszítő szegecs, illetve UGYANOLYAN színű volt mindkét fél. Már rohantunk is vele a pénztárhoz és így is 600 forinttal olcsóbban kaptuk meg, mint a normál üzletben.










OLVASD MAGAD SZÉPRE-SZEKCIÓ










DM, Müller, IKEA, Mango Outlet


Púderpink miniváza alias ecsettartó - IKEA: 495 Ft
Balea Trend It Up száraz sampon - DM: 500 Ft körül
Catrice Absolute Eye Colour, 080 Yellow Submagreen négyes szemhéjpaletta (kifutó) - Müller: 1.255 Ft helyett 695 Ft
L'Oréal Infallible szemhéjpúder, 019 Smoothie Kiwi árnyalatban - Müller: 2.395 Ft helyett 1.095 Ft
Catrice Intensif'Eye Wet&Dry Shadow sötétlila árnyalatban - Müller: 1.259 Ft helyett 695 Ft
Catrice Mono Szemhéjpúder, 410 C'mon Chameleon árnyalatban (kifutó) - Müller: 900 Ft helyett 695 Ft
Catrice körömlakk, 09 Hugo Moss árnyalatban (kifutó) - Müller: 799 Ft helyett 695 Ft
Arany színű pénztárcanyaklánc - Mango Outlet: 3.995 Ft helyett 595 Ft


Alapvetően nem vagyok híve a cuki, babás árnyalatoknak kiegészítők terén, de igencsak tavaszcsalogató kelléknek és kitűnő ecsetlakásnak tűnt ez a halvány árnyalatú vázácska, amibe már be is költöztek a frissen mosott sminkecsetkéim.

A mostani péntek reggelem elég viccesre sikerült, ugyanis a villamos félúton úgy döntött, inkább visszatolat az állomásra ahonnan kihúzott, szerencsére én akkorra már eldöntöttem, hogy még meló előtt beugrom az ottani DM-be, mert az aznap reggeli Syoss száraz sampon teljesítmény borzasztóan lelombozott - jobban, mint az eddigiek, egész egyszerűen nem tudtam az aznapomat Balea száraz sampon nélkül elképzelni, úgyhogy megszereztem. Hiába az itthon lévő 3 másik flakon, nem tudok enélkül létezni!

Másfél héttel ezelőtt szerdán, a Pandora sajtótájékoztatóra korán lógtam el a melóból érkeztem, így meglátogattam az Europeumban lévő Müllert és feltankoltam a kifutó Catrice termékekből. A C'mon Chameleon szemhéjpúderről mindenki csak ódákat tudott zengeni, mondom épp ideje beszereznem, ha már egyszer kifut ez a csodatermék.
Másik ilyen fétisem a Hugo Moss lakk beszerzése volt, amit Áginál pillantottam meg és őrülten bele is estem ebbe a haragoszöld árnyalatba. És végre az enyém is lett egy üvegcsével :)
A többi szerzemény abszolút impulzusvásárlás eredménye, őket nem terveztem a kosaramba hajigálni.

A Mango Outletben a legjobb áron az ékszerek és a basic trikók és topok vannak, ez a nyaklánc pedig annyira durva darab, hogy nekem azonnal kellett. Ugyan nem ordít róla a kifinomultság és törékenység, de nekem pont ezért kellett, ennyi pénzért meg pláne :D








A szokásos sajtó: Glamour magazin, Szép Házak Magazin, Marie Claire ajándék ArtDeco körömlakkal







166-os, gyöngyházfényű sötét bugyirózsaszín - mert mindig kell olyan árnyalatú körömlakk, ami még nincs a gyűjteményemben:













Ti mire csaptatok le az utolsó utáni leárazási körben?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. a szép házak magazin nekünk is jár, imádom lapozgatni és csorgatni a nyálam a szebbnél szebb házakra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már virtuálisan be is szoktam költözni némelyikbe :P

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a leopárdmintás kardigán. :3 a Balea száraz samponnak csak a csomagolása változott, vagy maga a termék is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudok róla, hogy hozzányúltak volna a formulához, de megnézem Neked, mert lesz összehasonlító poszt ebben a termék kategóriában és beleírom, hogy a külcsíny mellett maradt-e minden a régiben.

      Törlés
    2. Jelentem: nincs változtatás, kizárólag dizájnváltás történt! :D

      Törlés
  3. Huu tetszenek ismét! :)
    Nekem megvan az áhított bőrkabci és bokacsizma :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klassz dolgokat vettél! :)
    A Tally kardigánok nagyon tetszenek!
    A shopping-os felső után fáj a szívem. :-/ Én is meg akartam venni, de már nem volt a méretemben. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh :-/, melyik Tally-ban nézted, az Árkádban?

      Törlés
  5. Szupi kis dolgokat szereztél be :)

    VálaszTörlés
  6. A shoppingos felsőn felröhögtem tegnap mikor láttam :D Majd egyszer vedd is fel mikor talizunk :) A többi ruha is nagyon klassz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helyes :D
      Oké, de emlékeztess rá lécci! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt