Outfit of the day: hair color matches pants color

Idejét sem tudom már, mikor volt utoljára outfit poszt a blogon, a nagy téli cidriben bőven elegendő volt a kinti termékfotózás, nem volt már kedvem és épen maradt ujjacskám az outfitek kabát nélküli megörökítésének.

A mostani szerelés Sporty Spice-nak indul, de aztán egy elegáns csavar zárja le a hajszínű bordó nadrág és topán segítségével:















Be fog sétálni a képbe, be fog sétálni a macska!!! :)


Felső: Pimkie
Nadrág: Pimkie
Sál: Pimkie
Cipő: Deichmann
Karkötő: C&A
Macska: saját







Ha még nem néztetek körül a Pimkie-leárazásokon, akkor ezt mindenféleképpen tegyétek meg, mert nagyon jóárasított cuccok várják leendő gazdáikat! :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A felső nagyon tetszik, de ez a szett úgy ahogy van szuper! :) Bár én sokkal inkább tornacipővel tudnám elképzelni, de így se rossz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tornacipős verziót farmerrel terveztem, azt is megmutatom majd :) Örülök, hogy tetszik :)))

      Törlés
  2. A hajad színe és a nacid színe nagyon jól összhangban vannak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, pedig nem direkt koptattam ki ilyen árnyalatúra az eredetileg sötétlila hajszínemet :D

      Törlés
  3. Nagyon csini ez az összeállítás, szuper áll neked! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik a felsőd, csinos! :)

    VálaszTörlés
  5. Outfit valódi szőrmével... mmmm.... ebben a formájában tetszik a legjobban a szőrme :)

    VálaszTörlés
  6. dee jóóó, nagyon szuperül összeválogattad a dolgokat! :) ezt a pólót én is felpróbáltam, de úgy néztem ki, mintha a barátom munkáspólójában lennék.. szeretem a boyfriend stílust, de ez szörnyen állt. de rajtad nagyon jó, mennyire számít ki és hogyan hordja a cuccokat :) még több outfit postot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a bíztatást, ígérem, lesz folytatása ennek a sorozatnak :)))
      Nekem is annyira tud sajogni a szívem 1-1 csodás darabért, amikor máson látva tökéletes, rajtam viszont már nem ugyanazt a hatást produkálja.

      Törlés
  7. Nagyon jó az összeállítás, és a haja formája és színe is isteni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de drága vagy, köszönöm szépen! :)))

      Törlés
  8. Nagyon csinos vagy! A hajad volumenének eléréséről pedig kérek szépen posztot HAMAR!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Katym :)
      Rendben van, értettem, fel is írtam a listámra! :D

      Törlés
  9. De jól nézel ki, eszméletlen csinos vagy *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelek meg, de drága vagy, köszönöm szépen! :)))

      Törlés
  10. Én is, én is, hagy mondjam, hogy jól nézel ki! :) Sőt...engedj meg egy észrevételt! Ugye Te fogytál, Reni? Mert én nagyon úgy veszem észre! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andusom :))) Nem tudok róla egyébként, hogy fogytam volna, pláne mert a közelmúltban több tarcsai édesség "üzemet" felfedeztük, de nagyon aranyos vagy, hogy vékonyabbnak látsz :D

      Törlés
  11. Csini szett! Cirmó meg cuki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :D
      A ciccer pedig egy mocsok kis kameraérzékeny, mindig ott lebzsel, ha bekapcsoljuk a fényképezőgépet :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt