L'Oréal Color Infallible szemhéjpúder: Smoothie Kiwi

Ha krémes szemhéjfesték, akkor Maybelline Color Tattoo, ha pedig préselt szemhéjpúder, akkor L'Oréal Color Infallible. Jó márka, bőséges mennyiség, intenzív színek és hol kuponos, hol drogériás akciók vannak rá.
Ma a szerintem legkevésbé kapós, Smoothie Kiwi árnyalatot mutatom be Nektek, mellyel már régebb óta szemezek és melyet végre már a magaménak tudhatok:












Már 6 hónappal meg 8 hónappal ezelőtt is bele-belefutottam az akciós kosárkákban, amikor céltalanul bóklásztam a mámorító és otthonos Müller drogéria sorai között, de valahogy sosem vettem meg. Legtöbbször azért, mert már igencsak alaposan bele volt nyúlkálva, a külseje ragadt és a ragacsos rétegbe már a kosz is beleült, ritkább esetben pedig "csak" a színe tartott vissza a megvételétől, mondván én ezt a borzalmas zöldet úgysem használnám ki. De aztán csak nem tudtam kiverni a fejemből. No, így kezdődött a mi kis viszonyunk.


Müller drogériában, 2.395 forint helyett 1.095 forintért dobálták utánam, mondom ez jobb, mint egy 50%-os kupon. Oké, hogy a Glamour meg Joy-napokon kapunk X meg Y drogéria V meg Z termékére bizonyos százalékos kedvezményt, de ahogy haladunk előre a kuponos hétvégék idővonalán, számomra úgy tűnik, hogy vészesen fogynak ezek a kedvezmények.

Ha pedig már kinéztem régóta egy terméket, nem szeretnék a tenyeremben felmosórongyra izzasztani egy darab cetlit a minimum fél órás sorban állás közepette és a lefosztott állványok martalékait nézegetve.
Szóval ne hagyjátok ki az akciós kosárkát, pillantsatok bele, mert előbb vagy utóbb (nálam utóbb) szerencsével fogtok járni! :)





Ez az első pillantásra tavaszi ogrezöld szemhéjpúder 3,5 gramm terméket rejt magában, csavaros tető és egy műanyag fedő védi a külvilágtól a kis viharvert terméket.

A csomagoláson ígért matt finisnek először nem hittem, csak a felkenéskor szembesültem annak betartásával:




















A tégelyben nézegetve mondom, ez a selyemfény brutálisan fog mutatni a bőrön, a szemem meg világítani fog, mint egy röntgenasszisztensnek. Aham, ez nem jött be. Amellett, hogy egyáltalán nem porzik - nem vékony, hosszú filmréteg-csíkokban jön fel a tartójából, mint az általában brutálisan poroló szemhéjpúderek, hanem szinte siklik -, rátapad a felvevő felületre a festék felvételekor és felvitelekor egyaránt.
És matt. És csodás. És nem ogre:










Enyhén szaténos beütése van a benne lakó ezüst mikrocsillámoktól, de egyáltalán nem vibrál, ez a friss, tavaszi zöld szín egyszerre üdítő és visszafogott látványt nyújt, engem megvett kilóra, komolyan!

Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fog mutatni az én kék szememmel, hétvégén be is vetem egy jó kis tavaszi sminkben.




A Color Infallible szemhéjpúderek jelenleg akciós, 1.791 forintos áron vásárolhatók meg a Szépségbolt.hu oldalon, 38% kedvezménnyel, gyönyörű színekben. Érdemes körbenéznetek az oldalon, mert sokszor a drogériák kedvezményes áránál is tudnak jobbat adni! :)










Nektek is van Color Infallible szemhéjpúderetek? Melyik árnyalat?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szép szín, de én nem tudnám elképzelni magamon :D kíváncsi leszek a sminkre vele :) mindenesetre ennyiért megéri, hiszen jó sok és ha még jó is a minősége, akkor pláne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy L'Oréal termék mindig jó féláron :D

      Törlés
  2. Ez az a szín ami nekem most borzasztóan tetszik! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No és be fogod szerezni? Nagyon kecsegtető ez a leárazás :)))

      Törlés
  3. Nem ogre :D de felröhögtem: D Amúgy meglepő, így üvegben nem számítottam rá, hogy halványabb lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is pozitívan csalódtam, aminek nagyon is örültem :)

      Törlés
  4. Én még nem láttam élőben ezt a szint, de nagyon jó szine van. A dobozban nem tetszik annyira, de a bőrödhöz nagyon megy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Nagyon meggyőző élőben, a tartójában kissé vagyis eléggé idegenkedtem tőle.

      Törlés
  5. Jaj, de nagyon szépséges zöld! Mikor láthatjuk sminkben? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katym, hát írtam is na :D A 7végén a hóvihar kellős közepén összedobok vele egy sminket a jó meleg szobában :)))

      Törlés
  6. Szemeztem vele én is a Rossmann-ban múlt héten, mert 699,- re volt leakciózva. Aztán arra gondoltam, h a nagyobb palettámban biztos van ehhez hasonló szín, és nem annyira hétköznapi, így az is elég lesz nekem... de most elbizonytalanodtam. Ha még ott lesz a héten, tuti, hogy elhozom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 699? Te jó ég, az szinte ajándék, azonnal szaladj vissza érte! :))))))))))))))))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt