Let's Know Each Other!

Divatdiktátor Poppy, valamint nyelvész- és palettaprofesszor Katy voltak olyan drágák, és felkértek, vegyek részt ebben a "kihívásban" és áruljak el magamról 7 dolgot. Nosza, rajta, de előbb:


- Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett
- Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
- Pécézz ki hét embert, nevezd meg, és linkeld be Őket a blogodba
- Értesítsd Őket a kipécézésről hozzászólásban a blogjukon








1. Kávéfüggő vagyok. Nem kicsit. Kiskoromban a dédim mindig szemes kávét vett a csemegeboltban és otthon, a saját kis mini kávédarálóján darálta le. Természetesen a művelet közben nekem is ott volt a helyem, mindig ott toporogtam hogy lécci hadd nyomjam éééén a gombot! :)
A verítékkel teli munka jutalmaként kaptam egy szem kávét, amit még másfél óra múlva is nyammogtam, nem is beszélve arról a mámoros illatfelhőről, ami kávédarálás közben lengte be a szobát. Édes kisgyerekkorom édes emléke

2. Apropó gyerekkor: kicsiként összevesztem a zöldséges állvánnyal és lefejeltem, vagyis rohangáltam ész nélkül és egyszer csak ott volt. 1 öltéssel a homlokomon virítottam utána, az öltés helye a mai napig ott figyel a bal szemöldököm felett

3. Ha nem jut eszembe semmi, hogy másnapra mit főzzek, akkor tutira bolognai spagettit rittyentek

4. Imádom a fülbevalókat és a gyűrűket

5. Legalább olyan, ha nem nagyobb élvezettel lapozgatom a lakberendezési kiadványokat, mint pl. egy Joy magazint

6. A barackos tea illata másodpercek alatt megnyugtat, amolyan agy kikapcs-állapotba kerülök :)

7. Alsósként segítettem nyelvtan dolgozatra felkészülni egy osztálytársamnak, de annyira szerencsétlenül írta meg, hogy szünetben, a kupac tetején lévő dolgozatát ki is javítottam. Ő hisztériázott, a tanár meg csak legyintett :P







Az én 7 választottam:

Petra, aki a Naillandben kapható csodáktól egészen az indie-körömlakkokig mindenféle üvegbe zárt varázslatot mutat be az olvasónak

Adri az a lány, akit szerintem mindenki a barátnőjének fogadna, mert hihetetlen mosolygós, szeretetteljes, őszinte és mindig csorgatom a nyálam a fotói alapján, legyen azon akár egy rét vagy egy pohár limonádé

Vivien egy csodaszép, fiatal leányzó, aki a blogján keresztül mindig bemutatja szuper összeállításaival, hogyan is öltözik a mai fiatal felnőtt-generáció

Szabina rendszeresen tudósít a legújabb trendkiadásokról és termékekről, frappáns ugyanakkor elegáns manikűröket mutat be, teszi ezt lenyűgöző fotókkal

Vattacukor blogján rendszeresen találkozhattok különböző lakkozási technikákkal, új termékekkel és videókat is készít a Youtube-ra amellett, hogy rendszeresen bemutatja a szolíd, visszafogott sminkelés megannyi változatát

Pancsi a kémiai hámlasztás koronázatlan királynője :) Nagyon szeretem a részletes, mindenre kiterjedő beszámolóit, lakkozásait, shopping- és elfogyottas bejegyzéseit egyaránt

Netti kérem szépen A csajos blog: terméktesztek, újdonságok, furfangos manikűrök és frenetikus Pinterest Péntek bejegyzések, ez kell az ember lányának! :)






Megjegyzések

  1. Hihi, de jót mosolyogtam a jellemzésemen :-D Köszönöm, hogy ilyen hamar ki is töltötted, kíváncsian várom a kezdeményezés továbbgyűrűzését más blogokon is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm a felkérést és a lehetőséget Katym! :)

      Törlés
  2. Köszi a jelölést, igyekszem a héten sort keríteni a posztra :)

    VálaszTörlés
  3. megcsinálom nemsokára:)))) olyan cuki vagy:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt