INSTAnt me

Halihó Csajszikák! :) Kerek 1 hónapja regisztráltam Instagramra - igen, eddig barlangban éltem -, így most jöjjön néhány szösszenet a képmegosztásaimból:







Eszem-iszom, dínom-dánom:

1. a zuram ebédkéje, nyamm
2. tavaszváró muffin a Lipóti pékségből
3. sült csirke menüt rittyentettem vasárnapra
4. kávé-kávé-kávé minden mennyiségben









Virágot a virágnak:

1. reggeli napfürdőzés közben rajtakapott Valentin-napi vörös rózsa
2. tavaszcsalogató csokor
3. Nőnapi figyelmesség az én drágámtól
4. balkonládába vettük őket eredetileg és alig pár nap alatt kivirágzott a kis banda











Világjáró:

1. az első tavaszi napsütéses, meleg szellőcskét hozó szombat
2. naplemente a kertünkből megörökítve
3. egy még csípős reggel a fáradt, ködös napsütésben
4. Megyeri-híd











Macskusz Kitekattusz:

1. Alex a haspárna
2. Alex, aki elaludt a megírt posztom elolvasása közben
3. Alex, aki nem kapott hétvégén kávét
4. Alex, aki reebantz










Blogoszféra:

1. az egyik legnépszerűbb bejegyzés a hónapban: a zuram bevásárolt nekem körömlakkokból
2. az elmaradhatatlan és már szokássá vált vásárlás
3. a blog első hivatalos meghívása - Pandora
4. a tavaszi hét megszépítője: az idei év első Pixibag-je










Ha szeretnétek követni, njoythestyle felhasználónéven futok Instagramon, kellemes nézelődést :)


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Ajj Alex mekkora cukorborsó már O.O Jól meg is dögönyözném...:)
    Éhes lettem, mindig éhes leszek a kajás képeidtől :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 0-24-ben lehet dögönyözni és hidd el, nem bánja :DDD

      Törlés
  2. Jó kis képek, a cica zabálnivaló! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :))) A macsek amellett, hogy zabálnivaló, bizony rengeteget zabál is, de ezt a bűvöletes nézése miatt megbocsájtom neki :P

      Törlés
  3. Nagyon jó kis képek, és az is tetszik, ahogy rendszerezted őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Dóri, nagyon örülök, hogy tetszenek :D

      Törlés
  4. akkor én hol éltem ha te barlangban én csak a múlt héten regisztráltam XD
    http://underthespellofbeauty.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, pacsiiiiii :D
      Na majd mindjárt megsasolom én azt az insta profilt :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt