Inspirációs képválogatás

Helló Mindenki, már a hét felén túl vagyunk, a 7végén pedig 7 ágra fog sütni jó melegen a napocska, jajj már úgy várom, hogy kint a teraszon, a laptoppal az ölemben tudjak végre megszabadulni a vámpírságomtól a bőrömön! :D







Nagyon azték, nagyon korall, nagyon cuki:











Ez a manikűr a gyűrű miatt én vagyok:











Gomba, mogyoró, zöldfűszer? Ezer százalék, hogy ínycsiklandozó:











Perfect statement necklace:











Ó, az a kis surranó, de tetszik:











Hát na:











Falnám:











Modern kori Piroska olyan szandállal, hogy ejha:










Eleninek :)))










Imádnivalóan visszafogott kis kiegészítők:










Ilyen létezik??? Csendben zokogok...:










Az Aviator napszemcsi...szívem dobb-dobb:










BFF:











Kövezzetek meg, de nekem ez tetszik:












Selymes pasztell lila, imádom:











Laza, kényelmes, rohangálós, nem túlbonyolított, szeretem az ilyet:










Most tavasszal is tolnám a kis epermikulásokat:










Ha farmeron találkoznék ezzel a díszítéssel, simán hordanám:











Fiatal tiniként nem egyszer ezt reggeliztem, mert annyira függő vagyok voltam. Csak voltam:












Pontosan ilyen frizurát szeretnék, köszönöm:











Dög cipő, dög manikűrrel:










A pocakom letette a voksát az ilyen bő pólók mellett:












Mert kell egy tökéletesen fekete manikűr:











Babakék, csak épp rohadt vagányan:











I'm now out of office:












Cukker és kényelmes is egyben:











Eckler fánk, ó mamuci:











Simplify:











Van kedvencetek?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az első ruha és a neonos táska gyönyörű <3
    Alapból nem szeretem a gombát, de pizzán, kis mennyiségben még megeszem, szóval a jelenlegi pizzánkat is megkóstolnám. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, velem lehet beszélni, a fél pizzát Neked adom :P

      Törlés
  2. Hogy a jó pimpilibe tudnak egyesek ilyen gyönyörű lakkozásokat művelni? Hogy??? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ohh, milyen szofisztikáltan fogalmaztál :D
      1 adag köröm-függőség, 1 adag biztos kéz, egyes esetekben némi photoshop és kész :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Úgy látom, Téged mára elvesztettünk :PPP

      Törlés
  4. Tetszettek a képek, mivel még nem ebédeltem a kajás képekre koncentráltam, de mind jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Remélem, sikerült jóllakni :D

      Törlés
  5. A sütis képek már ránézésre is hizlalóak, azt hiszem, most megyek futni :-D A kiegészítőket mind-mind elfogadnám, a postacímemet már tudod :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nehogy futottak még-kategóriává válj :))) A bizsukat meg összegyűjtöm és küldöm majd egy csomagban :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész