Horoszkóp-kihívás: Skorpió

Rendelkezem néhány skorpió jegyben született ismerőssel, hát nem könnyű velük az élet, na! :D Azt mondják, a bika-jegy reciproka, pont kiegészítik egymást, ezt mondjuk szerencsére elmondhatom, hogy remekül kijövök a skorpiókkal amellett, hogy van sok pár kibírhatatlan megnyilvánulásuk - na de kinek nincs? :P

A jegy színei a sötétvörös és a bordó, nekem pedig azonnal bevillant egy igen durva OPI lakk, nem lehetett eltántorítani attól, hogy ezzel lakkozzak:














Mindegyik ujjamra 2 réteget kentem az OPI-ból, a kisujjamra pedig a skorpió méreganyagot tartalmazó farkincája és a jegy sötét vonulata miatt egy fekete Rimmel repesztő lakkból kentem 1 réteget. Élőben egyáltalán nem feltűnő, a makrós képen viszont olyan, mintha egy zombis film maszkmestere alkotott volna, én személy szerint imádom! :D












Nem hiszitek el, de alapból egy síkban vannak a lakkrétegek, ez a mélység, a 3D-s kép a makrónak köszönhető, ne ijedjetek meg :)))











Felhasznált lakkok:

Seche Clear base coat
OPI - Visions of love
Rimmel Crack Your Colour - black top coat
Essence 3in1 nail oil





Nézzetek be a többiekhez is! :)


Megjegyzések

  1. Imádom az ilyen alvadt vér színű lakkokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sejtettem, hogy a kedvedben járhatok majd ezzel a manival :D

      Törlés
  2. wow mennyire szép ez az árnyalat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amint megláttam ezt a lakkot, először kételkedtem benne hogy kell-e ez nekem, de felkenéskor végleg elvesztem :P

      Törlés
  3. Nagyon durva a makro kép :o :D

    VálaszTörlés
  4. Nem könnyű a skorpiókkal? :D Én mérleg vagyok skorpió aszcendenssel, anyám ikrek skorpió aszcendenssel, apám dupla skorpió. Ja és csak úgy bónusznak a nővérem nyilas kos aszcendenssel :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te. Atya. Úr. Isten. Egy igazi keménymag-család! :)))

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Teljesen beleestem ebbe az OPI lakkba, olyan gazdag színe van :)

      Törlés
  6. Baromi szép bordó *-* csak fel ne bőszüljünk mi bikák:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áhh, dehogy is! Ez nem vadpiros, hanem olyan jó kis mély, vörösbor színű :DDD

      Törlés
  7. Attól a makrós képtől kisebb szívrohamot kaptam. :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szeretném én is magaménak tudni ezt a lakkot :) Gyönyörű a színe *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Müllerben jelenleg 20% kedvezményt dobtak rá az összes OPI lakkra :P Örülök, hogy ennyire bejövős ez a lakk :)))

      Törlés
  9. Az a makrós kép tényleg nagyon durva :-D

    VálaszTörlés
  10. Az utolsó kép tényleg félelmetes. :D

    VálaszTörlés
  11. Nem olvastam el a címet, a Magyarblok.hu oldalon a képek után a blog íróját nézem és ezután kattintok rá, szóval mindegy miről ír, a lényeg, h ki. Azt hittem lakkteszt, így mikor az utolsó képet megláttam rohantam vissza az elejére, megnézni a címet melyik is ez a szép szín ami nem szárad meg....:D

    A szín szép, skorpió jegyben született családtag nincs, így nem sokat tudok a jegyről :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm Erzsim, ez hatalmas elismerés számomra, köszönöm szépen!!! :)))))))))))))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt