Horoszkóp kihívás: Oroszlán

-A főnök végzi a munka oroszlánrészét
-Hogyhogy?
-Ordít
:)









Oroszlán aszcendensem imádja a vibráló színeket, a lendületességet, vezetni például nem tudok komótos bikaként, hanem mint egy idióta olasz: avanti, avanti!

A manikűr elkészítésénél az oroszlánt jellemző rézvörös szín és drágaköve, a tigrisszem inspirált: egy rezesbandát vittem fel 2 rétegben a Seche alaplakkjára, a gyűrűsujjamon pedig tigriscsíkos mázolmány pihen.
A rézszínű AVON lakkal azonban megszenvedtem, mert borzasztóan hézagosra sikerült az első réteg (nem csíkos, hanem hézagos, wtf) és míg a száradására vártam, fólia-hatású felválásokat produkált ugyanúgy, mint amikor a második réteget felvittem rá, borzalom :(

A gyűrűsujjamon alapnak egy igen sötét vörösbor színű OPI lakkot vittem fel, de a márka ecseteivel még igen ügyetlenül lakkozok, nézzétek el nekem!
Erre a 2 réteg, szinte már alvadt vér színre jöttek a nail art ecset segítségével kanyarintott tigriscsíkok:
























Felhasznált lakkok:

AVON - Lucky Penny
OPI, Mariah Carey Christmas Collection - Visions of love
Flormar Nail Art - NA06 vérnarancs árnyalat




















Lessetek be a többiekhez is:


Megjegyzések

  1. Azt a rézfánfütyülő rézangyalát! Ez aztán a rezes mani!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Azt a rézfánfütyülő rézangyalát! Ez aztán a rezes mani!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta is egyébként itt rötyögök a megfogalmazásodon: telitalálat! :D

      Törlés
  3. Komolyan hihetetlen, hogy mit tudtok belőlem kiváltani :D Eleni megszeretteti velem a kék lakkokat, te meg a narancsos árnyalatokat, eszem megáll :D De tényleg nagyon szép lett ez a mani, ez a rezes csillogás csodás, kár, hogy annyira meg kell szenvedni azzal az Avon lakkal. Mondjuk nekem amúgy sincsenek jó tapasztalataim velük. Egy szó mint száz; purrrfect :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látod, hova csöppentél? Beleviszünk a "rosszba" :DDD
      Nagyon köszönöm a dícsérő szavakat, igen jól esnek! :))))))))))))

      Törlés
  4. Nekem nem voltak gondjaim ezzel az Avon lakkal, viszont cserébe nem állt jól. Bezzeg Neked! Eszméletlen jól mutat, nem is gondoltam volna, hogy ilyen jól néz majd ki a Cullen-féle bőrtónus ellenére :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mázlista!
      Köszönöm szépen :))))))))))))

      Törlés
    2. Szia! Megjelöltelek egy kihívásban, remélem, csatlakozol :-)
      http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

      Törlés
    3. Nagyon köszönöm drága Katym, már teljesítettem is, köszönöm hogy gondoltál rám! :D

      Törlés
  5. Gyönyörű az az avon lakk, bár magamon valahogy nem tudom elképzelni, de neked jól áll :) a manikűr is csodás lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök hogy tetszik! :D

      Törlés
  6. Tetszik, szép ez a narancsszín, de mint az Oroszlán csillagjegy szülötte hiányolom az aranyszínt, vagy egy csöppnyi glittert, szóval reklamálok! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem, szóval a szikrázó napsütés és a Lucky Penny találkozása sem volt Neked elég? Hmm, a kis telhetetlen :DDD
      Ígérem, jó sok arany és glittertenger-manikűr fog érkezni a blogra, jó? :)

      Törlés
  7. tetszik az avon lakk.szuper kis színe van:)

    VálaszTörlés
  8. Hűűűű Reniiiiiii *-* Ennyi :D nem találok szavakat, annyira jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elenim, de drága vagy, örülök hogy ennyire elnyerte a tetszésedet :)))

      Törlés
  9. Nekem is nagyon tetszik ez az Avon lakk! Csodás színe van és tényleg jól áll neked! :)

    VálaszTörlés
  10. Szép lett! Sajnos az Avon lakkokkal nekem sincs túl jó tapasztalatom:(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt