Gardrób mustra

Egy szuper kezdeményezés Marcsitól, pár szuper kérdés és máris bepillanthatsz a résztvevő blogger ruhatárába - ugye milyen izgalmasan hangzik? :) Éppen ezért nagyon megörültem, amikor drága Katym felszólított, hogy vegyek részt benne, hát mondhattam ennek a nőszemélynek nemet? :D









1. A kérdéseket a megadott .png formátumban kell beilleszteni a bejegyzésbe a szokásos módon, a „Kép beszúrása” funkcióval.
2. Válaszolj a kérdésekre szöveg és fénykép formájában. 
3. A bejegyzés aljára linkeld be azokat, akiknek kíváncsi vagy a ruháira. 
4. E-mailben értesítsd a kiválasztott személyeket, és küldd el nekik a kérdések képeit (.png formátumban vannak, egyszerűen csak csatold, ahogy a fényképeket kell) a feladatleírással és a Gardrób Mustra logóval együtt.
5. A bejegyzésnek így kell kinéznie a gyakorlatban: GM logó, feladatleírás, kérdés-kép, alatta szöveg, majd kép a ruhákról.









Alapvetően nehezen válok meg a ruháimtól és ennek ékes bizonyítéka ez az itthoni póló, melyet szó szerint rongyosra hordtam és hordok a mai napig. Nagyjából egy évtizede lehet meg, kibírt ez már macskaköröm általi lyuggatást, felújításnál beakadást a bútor sarkába, majdhogynem mindent. És nem utolsósorban hozza a Budmil márka minőségét, mert nem adta meg magát még a huszonnyolcezredik mosás után sem:














Legutóbb a Tally Weijl-be szabadultam be és kemény 1.700 értékálló királyi magyar forintért az enyém lett ez a kékesszürke, szegecsekkel díszített oversize kardigán:

















Én kis naív azt gondoltam, hogy lazán felcsapom a szekrényemet és kiemelek egy kedvenc kék topot vagy pulóvert, amikor is pofára estem: nincs ilyen egy sem. Aztán el kezdtem filózni egy jó kis farmernadrágon, de már a gondolata is elég unalmas volt számomra, így a leges-legkedvesebb nyár nadrágomat, egy Marokkót idéző színvilággal és mintázattal rendelkező légies naccert választottam. Ha tehetném, késő tavasztól kora őszig csak ebben császkálnék, hozzá egy jó kis top, a lábamra meg jó kis nőcis szandál:

















Szerintem a legkényelmetlenebb ruhaneműk azok, amiket a fehérnemű üzletek kínálnak: csipkés kombiné hajszálvékony anyagból, semmi rugalmasság nincsen benne, ergo ha éjszaka forgolódnál, bevág az oldaladnál mert a ruha nem nagyon követi a test vonalát, emellett semmilyen puha anyagot nem használnak ezekhez a méregdrága értelmetlenségekhez: amit megvizslattam az üzletekben, azt nagyjából krumplis zsáknak tudnám elképzelni, annyira durva, sprőd tapintású volt.
A fentiek alapján bizony nem én vagyok az, akiből a Calzedonia és társai megélnek, úgyhogy mivel a napunk egyharmadát pihentető alvással kellene tölteni, így a legkényelmesebb cuccokhoz nyúltam: egy kényelmes Budmil póló és a madaras teszkóban kényelmes, gumis derékkal, nagyjából 300 forintért árult férfi boxeralsó. Ciki vagy nem ciki, nekem ez utóbbi jött be leginkább alváshoz kisgatyóként, mert a szatén meg hasonló anyagokból készülteknél bármilyen méretben is veszem meg a pizsialsót, valahogy mindig megakadályoznak a szabad mozgásban: a magzatpózban alvástól egészen az ejtőernyős (kezem-lábam a szélrózsa minden irányában) pózig mindenhogyan szunyálok, nekem ide rugalmasság kell, kérem szépen:















Szegecses és aztékmintás egyben, ez számomra az igazi Jolly Joker. És mily' szerencse, hogy a zuram is ezt emelte ki a szekrényből, miután tanácstalanul nézett rám azon kijelentése után, hogy "Rajtad minden ruhádat szeretem, mert jól állnak"
Szóval elirányítottam a most, még télvíz idején kisebb alapterületű top-szekcióba és innen került ki a nyertes:















A biatorbágyi Premier Outlet Centerben akadtam rá arra a kékesszürke csizmára, amelyről sajnos színeltérés miatt le kellett mondanom az egyik plázában. Utolsó darab volt belőle az Outletben, ráadásul pont a méretem és annyira megörültem neki, hogy ajándékba megkaptam a zuracskámtól :)))














A folyamatos gardróbfeltöltés ellenére bizony akad olyan holmi a ruhatáramban, mely távol van a szívem bármelyik csücskétől és ennek megfelelően sohasem hordtam.
Ezt a darabot a brands.hu oldaláról ezerpárszáz forintért rendeltem, meggyőző volt a modellen lefotózva, de élőben már csak egy kis szánalmas, zsinóros, vékony pulcsi volt. Záros határidőn belül meg fogok tőle szabadulni így vagy úgy, mert képtelen vagyok hordani:











A Gardrób mustra jelöltjeim pedig az alábbi Csajszikák:

Igen kíváncsi vagyok egy fiatal ügyvédjelölt ruhatárára Csipkelány személyében

Mea, aki sosem rest elhalmozni minket terméktesztekkel, most engedjen betekintést a gardróbjába is :)

Erzsi, akinek ugyan a lakkos szekrénykéjét minden további nélkül elfogadnám, egy másik szekrényből mutassa meg a ruhadarabjait :D

Edina a másik leányzó, aki elképeszt csodásabbnál csodásabb lakkjaival

Bianka, akinek szuper összeállításain túl is kíváncsi vagyok a válaszaira :)

Arabella, aki mindig őszintén kifejti véleményét a termékekkel kapcsolatban, most őszintén kíváncsi vagyok a gardróbja egyes darabjaira :P








Remélem tetszett Nektek ez a bejegyzés :)))

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Köszönöm a meghívást, holnap elstartol a bejegyzés! :) Imádom a 'zurad kedvenc topját és a legújabb szegecses kardigánodat is! :) Ha pizsiről van szó, én is a kényelemre esküszöm - laza pizsialsók előnyben! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, már várom :)
      Igeeen, éljen a kényelmes alvás! :DDD

      Törlés
  2. Az a csizma és az aztékos felső nagyon jól néz ki :) Nekem is ki kéne már tölteni ezt a kihívást, lehet ma megejtem, ha lesz hozzá lelki erőm :P Mert átnyálazni a ruhatáramat nem kis feladat, pláne kék cuccot találni a tömény lila és fekete tenger között.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, már vártam hogy Nálad mikor bukkan fel ez a poszt, de hát hiába... :D
      Nagyon kíváncsi vagyok már! :)))

      Törlés
  3. Köszönöm, hogy részt vettél Te is a Gardrób Mustrán!;)
    További szép vasárnapot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, hogy elindítottad ezt a kezdeményezést! :)))

      Törlés
  4. Hű, várom a jelöltjeid bejegyzését is. A feketa aztékos felső pedig egy álom!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, már én is izgatott vagyok :D
      Köszönöm, én magam választottam az üzletben, azték-éhségem csillapításaként :P

      Törlés
  5. Nekem is meg kellene már végre csinálnom ezt a bejegyzést, mert jó másoknál is nézegetni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de nagyon kíváncsi vagyok rá, várom! :)))

      Törlés
  6. Ujjj, nem is lehet választani, amúgy én nekem még a kedvencem rajtad a rózsaszín blézered :)

    VálaszTörlés
  7. A Tally-s kardigánod nagyon-nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  8. Beadom a derekam, bár múzeumi darabokat fogsz látni, tetszett a poszt és a kardigán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kirááály! :D
      Az nem múzeumi darab, max retro. És az úgyis divatban van :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt