Február kedvencei 2014

A legrövidebb hónapban sem voltam rest termékhasználat terén, íme a múlt havi kedvenckéim:

















FÜRDŐ


Helia-D Regenero termékcsalád: sampon, balzsam és esszencia: kellemes illat, szuper tápláló és hajerősító hatás, kell ennél több? Ebben a hónapban csak őket használtam és a hajacskám köszöni szépen, imádja őket! :)

Yes To arctisztító krém: növényi rostokkal telepakolt, Asos-tól importált arclemosó krém, mely kitűnően tisztít, egyáltalán nem durva a radírozó hatása, ja és nem utolsósorban 96%-ban természetes összetevőket tartalmaz, nyamm! A bőröm nagyon szereti, 3-naponta ezzel radírozom a pofimat.

Vichy Pureté Thermale micellás víz: talán egy fokkal jobb a Vichy micellás vize, mint a La Roche-Posay ugyanezen terméke, mert kevésbé maszatolja el kifelé a szemfestéket ki a halántékomra. Arctisztító tonikként és sminklemosóként is őt használtam februárban, rövidesen jön egy micellás víz-összehasonlító bejegyzés 4 résztvevővel.

AVON kétfázisú kölni édes erdei gyümölcs illatban: nem tudok leszakadni róla, minden áldott reggel ezt fújom magamra, mielőtt magamra öltöm a kabátomat és kilibbenek az ajtón. Édes, kissé vaníliás illat, rengeteg erdei gyümölcs illatával megspékelve, imádom!











SMINK, KÖRÖMLAKK


Essence Nail Colour3 - 03 Kiss on top of the rock: Essence lakk Nálam? A kedvencek között? Bizony, ezt is megértük :) Februárban rácuppantam a piros színre (szerelem hónapja, vagy mi a szösz), többek között a körmös horoszkóp-kihívásnál, és 4x kentem újra ezt a piros lakkot, amely meglepően tartós a maga 2 napjával ebben a kategóriában. Még a blogger-olvasó találkozón csereberéltem, szóval pusszantás annak akitől zsákmányoltam, mert hihetetlenül egymásra találtunk ezzel a lakkal! :)

NYX The Curve szemhéjtus: igazából nem érdekelt, hogyan teljesít ez a termék, mert amikor a megrendelésre kattintottam anno, azt kizárólag a számomra perverz kialakításából tettem, mert hát hogy is lehet egy szemhéjtusnak ilyen formája? Aztán itt van tessék, az egyik leges-legkedvencebb sminktermékemmé nőtte ki magát, szinte minden nap őutána nyúltam a reggeli arcrajzolásnál. A legfeketébb fekete, precízen lehet vele dolgozni és nap végére sem dobja le magát a kissé olajos szemhéjamról. Díjnyertes termék!

Catrice Camouflage Cream: instant vakolat, mely gazdagon és egyenletesen beteríti a nemkívánatos csúnyaságokat az arcunkon. Minden más sima ecsetes vagy applikátoros, folyékony korrektort kenterbe ver, egy igazi must have termék, szóval ha még nem próbáltad ki ezt a terméket, akkor irány a legközelebbi drogéria! :P

Astor Play It Big szempillaspirál: nem hízlalja fel túlságosan a pillákat, inkább ilyen természetes hatású pillakiemelő termékről beszélhetünk az ő esetében, csodás fekete festéket juttatva a pilláinkra.

Kallos szemöldökceruza: ez egy nagyon trükkös kis darab, mert alig kell rányomni a szemöldököm jelenlegi és képzelt vonalára, máris befesti azt, emellett még soha nem kellett hegyeznem, pedig már évek óta megvan. Ez a termék eszembe juttatja a viccet, amikor az alkoholista az aranyhaltól egy soha ki nem fogyó boros üveget kért. Na, nálam ez a szemöldökceruza a boros üveg.







BIZSUK


Türkiz bedugós fülbevaló: H&M bedugós fülbevalós egységcsomagban volt, szinte világítanak ezek a kis kövecskék, valami fantasztikusan misztikus fényt sugároznak magukból! A képen látható nyaklánccal párosítva hordtam.

SIX - virágos nyaklánc: február hónapban előszeretettel hordtam ezt a pasztell/szörbet/púder/fagyi színekben pompázó, virágos nyakláncot, a 300 forintos C&A dorbézolásom egyik legjobb vételének tartom.

I am gyűrű: ezt a púderkék/szürke monstrumot hol máshol, mint a középső ujjamon hordtam a múlt hónapban és még ennek ellenére is többen ajánlatot tettek a megvásárlására, miközben morcosan adtam tudomásukra, hogy ezt tán nem kéne :D









Nálatok mik voltak a favoritok ebben a rövid hónapban?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nagyon jók. Különösen tetszik a nyaklánc:)) Szép:) Ha van kedved játszani egy vadi új Romwe kardigánért akkor ezen a linken nálam megteheted:)) -> http://ruhamania.blogspot.hu/2014/03/giveaway.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt