Elfogytak

Újabb üres tubusokat, flakonokat és tasakokat evett meg a kukaszörny, lássuk, mennyire váltak be nekem az alábbi elfogyott termékek:














Lábikók


Veet és X-Epil epilátor krém: ha a mosdó összefolyója ereszteni kezd és emiatt ki kell pakolni a mosdó alatti szekrényt, az bizony egy rejtett üzenet a benne lévő felhalmozott, de megkezdett termékek elhasználására. Így akadtam rá erre a két termékre, úgyhogy a vádlijaim köszönték szépen, hogy rájuk használtam el. Felkenés után 6-8 percig maradhatnak csak fent, ekkora a puha gumis végű applikátorral kell legyaszatolni a bőrfelületről a krémet.
A termékek nem teljesítettek valami fényesen, a Veet kb. a 15-20, az X-Epil pedig az eltávolítandó szőrszálak kb. 35%-át hagyta fenn sértetlenül, mondjuk úgy hogy nem voltam boldog. Ja, de mégis! Elfogytak és nem fogom őket újravásárolni.

Himalaya Herbals testápoló krém arcra és testre aloe vera-val és téli cseresznyével: szintén a lábaim kaptak ebből a termékből, nagyon gazdag és szuperül hidratál. Van még pár mintám ebből a termékből, úgyhogy előszeretettel fogom őket elhasználni, mert remek kis krémek.










Zuhanyzás, arc



Bioderma Atoderm krémtusfürdő nagyon száraz, érzékeny és atópiás bőrre: imádtam ezt a tusfürdő krémet, egész egyszerűen kötelező darab télvíz idején a brutálisan kiszáradós bőrre, mert nagyon jól összebarátkozott a vízháztartásommal és megállapodást kötöttek, hogy mindketten csak jól fognak viselkedni. Én sok vizet iszom és ennek a bőrfelületemen is meg kell látszódnia és valóban így is lett :)
Nagyon bánom hogy elfogyott, de mire eljutnék a megvásárlásáig, újra télvíz lesz, mert egy kissé sok tusfürdő várakozik a sorára.

La Roche-Posay Hydreane Legere arckrém: könnyű állaga van, hihetetlenül gyorsan beszívódik, egész nap hidratál, puha babapopsi érzetű az arcbőröm és a T-zónában sem lett olyan vészes a helyzet kifényesedés terén, mint vártam. Rendkívül meggyőzött ez az arckrém, komolyan mondom, már vártam a reggeli felkelés-arctisztítás-felkenés hármasát, mert annyira de annyira jó érzés volt ezzel a termékkel megkínálni az én kis problémás bőrömet. Az arckrémjeim elhasználásakor kerül amibe kerül, megveszem őt teljes méretben!

Essence sminkeltávolító kendők: na végre, hogy elfogytak! Nem nagyon volt már átitatva a kendő, mondhatni száraz volt a végefelé, pedig a ragasztós fület ezeknél a termékeknél mindig jól visszazárom.
Ha a szememről távolítottam el a sminket, akkor iszonyúan csípett, ha pedig csak az arcomat töröltem vele át, még legalább ugyanennyit távolított el a micellás vízzel átitatott vattakorong, amivel utána végigmentem ugyanezen a területen.
Ha pedig a kettőt kombinálni merészeltem, vagyis egy kis szempillaspirál leszedése után a BB-krém letörlését választottam, akkor fekete csíkokkal tarkította a kendő a pofimat, hát köszi. Majd ha zebra akarok lenni, akkor előre szólok. Trendkiadás ide vagy oda, nem ajánlom megvételre ha még találtok belőle - pláne nem utazáshoz, mert akkor elkerülhetetlen lenne a sminkben alvás, akár használtad a kendőt, akár nem.









Nálatok mik fogytak el mostanában?


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt