Elfogyott termékek

Míg a múltkori kupac kék-ciklámen színkombinációban pompázott, addig ezt a mostanit a lila szín uralja. Lássuk, milyen volt a kapcsolatom ezekkel az elhasznált termékekkel:
















Haj- és bőrápolás


AVON Solutions Anti-Cellulite krémzselé: még időszámításunk előtt vásároltam párszáz forintért akciósan, néha-néha rátaláltam a mosdó alatti szekrénykében, de miután még 6 ilyen termékem várakozik felhasználásra, gyorsan nekiugrottam ennek. Természetesen télvíz idején használtam, amikor az ember lánya forró pokrócra és bekuckózásra vágyik, ez a krémzselé viszont úgy hűsít, mint egy jégakku. Keserves mosollyal az arcomon tipegtem az ágyba kb. negyed órával a combjaimba történő belemasszírozás után, de még így is fagyosak voltak a lábikóim a pokróc alatt, mivel akkor is dolgozott ez a hűsítő narancsbőr-gyilkos. Nem rögzítettem előtte-utána képeket illetve nem mértem le magam centiméterben sem, egész egyszerűen szerintem pár millimétert segített és mintha nem lenne már olyan masszívan egybefüggő ez a narancsliget.
Ez a termék jópárszor átalakult azóta, mióta nálam porosodik, hatékonynak szerintem hatékony és legalább 3-4 alkalommal brutálisan le szokták árazni az AVON katalógusban, így szerintem egy olcsó, hűs próbát megér Nektek is :)
Személy szerint nem fogom újravenni, mert még egy csomó ilyen AVON-os termék vár a sorára.

L'Oréal Elséve Volume Collagen hajtőemelő spray: a szívem mélyén még most is zokogok, hogy elfogyott, úgyhogy most még nagyobb erőbedobással szárítom be a hajamat körkefével, hajhabbal és hajszárítóval ügyeskedve, hogy ne legyen másnapra laposkenyér a hajam helyén. Mindenképpen újra fogom vásárolni, de most adtam a hajamnak egy kis szabadságot, most a Helia-D regeneráló spray váltotta, amely tovább erősíti a hajamat.

AVON kétfázisú parfüm - édes erdei gyümölcs illatban: Reni nem boldog, mert ennek is a végére ért, pedig eszméletlenül jól harmonizált a most már kifogyóban lévő Nivea tusfürdőmmel, mely még Eleni karácsonyi ajándéka volt részemre és ennek most vége :(
De már törlöm is a könnyeimet lefele, ugyanis eszméletlen sok parfüm várat még magára, ebből a termékcsoportból is felhalmoztam egy "kis" adagot.

AVON Solutions - Sensitive Botanicals night éjszakai krém: anti-termékminta Katy dobott meg ezzel a termékmintával, a bőröm pedig hálásan köszöni szépen, ugyanis annak ellenére, hogy egy kissé nehéz maga a krém az arcomnak, másnap reggel olyan szép és kisimult pofi nézett vissza rám a tükörben, hogy csak na! Ezalatt a pár használat alatt elérte nálam azt a krém, hogy pihentető 9 órás alvást varázsoljon az arcomra, miközben ez a valóságban mindössze 5 óra volt. Ha elfogynak az éjszakai krémeim, erős a gyanúm, hogy őt fogom megrendelni teljes kiszerelésben!










Nózi, köröm


Lilibe vattakorong: még mindig imádom ezt a vattakorongot, nem untam rá illetve nem fedeztem fel eddig rejtett, rossz tulajdonságát, előszeretettel használom arctisztításhoz, sminkeltávolításhoz, körömlakk leszedéséhez. Olcsó, nagy kiszerelésben kapjuk (120 darab korong), lila a csomagolása: egyszóval tökéletes :) Folyamatosan újravevős termékem.

DM Soft&Sicher dobozos papírzsebkendő: 60 darab vajpuha papírzsepit rejt ez a tavaszi dobozka és mindig azt a csodás képet nézheti az ember az asztalán, amelyik oldalát éppen saját maga felé fordítja. Nagyon szerettem, kár hogy elfogyott. A nózit nagyszerűen kíméli, pláne a sorozatos orrfújásnál, de a MAC ecsettisztító folyadékot és az ecsetmosást már nem kultiválja, mert erősen el kezd morzsolódni a zsepi. Esélyes az újravásárlásra, mert az asztalomon ha nincsen zsepi, erős hiányérzetem támad.

Isana mandulás körömlakk-lemosó: folyamatosan ott díszeleg a havi kedvencek között, mert verhetetlen ára van, a nagy kiszerelés szinte mindig készlethiányos az Árkádban lévő Rossmannban (ez az ért elmond valamit :D) és nem utolsósorban szuperül eltávolítja a körömlakkot, legyen az krémes, glitteres, vagy homoklakk. Folyamatosan újravevős ő is.









Nálatok mik fogytak mostanában?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Mióta megállapítottad, hogy ez a vattakorong a legjobb, én is mindig ezt veszem meg, mert amúgy mindig azt vettem ami olcsóbb volt :D
    A közös parfüm, de régen használtam....:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor itt az ideje, hogy beburkold magad ebbe az édes illatfelhőbe :DDD

      Törlés
  2. Azt a parfümöt annyira szerettem!!! Én is megsirattam, amikor elfogyott :-( A vattakorongot megint felírtam a listámra, egyszer csak elfogynak a mostaniak, hogy kipróbálhassam :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon helyes, ripsz-ropsz össze fogtok szokni :)))

      Törlés
  3. Nem hangzik rosszul ez a narancsbőr elleni krém... :) Én vattakorongból most az ALDIban vásároltam be jól. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aldi márkás? Hmm, legközelebb megsasolom, ha ott járok :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt