Disney Princesses Nail Challenge: Csipkerózsika

Ezt a törékeny, pinkben úszó hercegnőt kaptuk mára feladatként a kihívás ezen napján és nekem azonnal a nemrég zsákmányolt, csillámos bugyirózsaszín ArtDeco lakk ugrott be - nem is én lennék, tudom.

Mivel a szúrós tövissel rendelkező rózsák egészen benövik a kastélyt, így keretként egy piros homoklakkot alkalmaztam, a másik 3 ujjamra pedig jöhetett a bugyipink lakk:




















Mutató-, középső- és gyűrűsujj: ArtDeco - 168-as számú lakkja világos rózsaszínben, mely miniatűr arany csillámokat tartalmaz.

Hüvelyk- és kisujj: OPI Mariah Carey Liquid Sand Collection - The Impossible: nem szerettem volna csak egy sima piros lakkot használni, így az OPI kollekciójában lévő narancsos-pinkes piros lakkot kentem fel, mert a benne lévő bordó glitterek árnyékban feketének tűnnek, így ezzel a lakkal tökéletesen megkaptam a rózsát és a szúrós tövist is. 2 legyet 1 csapásra:












Felhasznált lakkok:








Nézzétek meg, a többiek miket hercegnősködtek össze :)


Megjegyzések

  1. Az a sand lakk valami csodálatos szépség!

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Szegény Csipkerózsikához nem nagyon kötődöm, így nem is akartam túlbonyolítani a semmit :P

      Törlés
  3. Nekem mind a 2 lakk tetszik, szép lett!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép O.O mondjuk az OPI lakk brutál!

    VálaszTörlés
  5. Nekem az Artdeco lakk tetszik nagyon-nagyon, tökéletesen illik Csipkerózsikához. Már ha Fionával értünk egyet, aki ugye minden áron rózsaszínbe akarta őt bugyolálni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fiona a Csipkerózsikában, meg a Shrekben is egy nem egyszerű karaktert rejt :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt