Disney Princesses Nail Challenge: Hófehérke

Második állomásához érkeztünk a Disney hercegnők kihívásnak, ma Hófehérke kerül terítékre:

















Felhasznált lakkok:

Astor - 250 Rojo Passion
China Glaze - Snow
Golden Rose Galaxy - 27
Seche Clear alaplakk
Seche Vite fedőlakk











Hófehérkével a vámpír bőrünk a közös pont, és ugyanolyan durván kontrasztos a piros ajka illetve a piros, mérgezett alma a fehérrel, mintha én kennék fel piros körömlakkot, hát így is tettem.

"Bőre fehér, mint a hó": a mutató-, középső- és gyűrűsujjamon 2 réteget vittem fel a China Glaze hófehér lakkjából (végre egy szuperül fedő fehér lakk, amiből elegendő 2 lakkréteg, éljeeeeeeeen! :D), majd a középső ujjam kivételével 2 rétegben felkentem rá a Golden Rose Galaxy lakkját, hogy kicsit felkavarjam a sima, hófehér állóvizet - mondhatni, a csíkok, glitterek és fóliadarabok a bonyodalom a történetben.

A hüvelyk- és kisujjamon egy igazi vérvörös lakk foglalja keretbe a mesét, Hófehérke vérpiros ajkai, a piros masni a hajában és a tökéletesen piros, mérgezett alma, van itt minden, kérem szépen :)













Nézzetek be a többiekhez is:


Megjegyzések

  1. Nagyon tetszik, én is hasonló vonalon indultam el. Egy rugóra járt az agyunk Hófehérkét illetően... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádnivaló a manikűröd, nagyon tetszik! :)

      Törlés
  2. én is gondoltam erre a piros-fehér vonalra, csak valahogy túl komolynak tűnt ez Hófehérkéhez :D
    ha ezt figyelmen kívül hagyom, akkor viszont tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan örülök, hogy így is tetszik :DDD

      Törlés
  3. Szép lett és nagyon tetszik a gyűrűd!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Köszönöm Erika, örülök hogy elnyerte a tetszésedet :)

      Törlés
  5. Imádom! Pont gondolkodtam, hogy a „bőre fehér, mint a hó, ajka vörös, mint a vér” vonalon indulnék el, ha megalkotnám. Tökéletes, csillagos ötös, leülhet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Katym, még jó, hogy épp ültem, mikor olvastam az osztályzatot :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt