Disney Princesses Nail Challenge: Mulan

Ma Mulan hercegnő kerül terítékre a Disney hercegnős kihívásban:












Szegény hősnővel nincs különösebb bajom, csak éppen közöm nincsen hozzá :D Már az elején is amikor nézegettem a hercegnőket, nála csóváltam a fejem, hogy ugyan mit fessek én őhozzá. Magát a képet hívtam segítségül, zöld, tompa ciklámen/mályva és fekete színeket festettem fel a körmeimre:


A keretet a zöld China Glaze adja, a fekete vagyis tulajdonképpen sötétszürke lakk a hercegnő haját hivatott megjeleníteni, a ruháján végigfutó díszítő szalag színe pedig szerintem nagyon szépen harmonizál az itthon lévő, ősrégi NYC lakkommal:


















Felhasznált lakkok:

China Glaze - This is tree-mendous
NYC - 272 Bowery Black
NYC - 262 Murray Hill Mauve










Nézzétek meg a többiek lakkozását is a témában:


Megjegyzések

  1. Nagyon szép párosítás: )szép kombó: )

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Köszönöm, igyekeztem a színben leginkább passzolókat összevadászni :P

      Törlés
  3. Tetszenek a színek, szép lett! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik, és eszméletlen jól mutatnak Rajtad az ilyen vegyes manikűrök. :-) A rajzfilmet amúgy nem láttam, de nagyon sokat nem, úgyhogy ez a kihívás most meghozta a kedvem a pótlásra :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :D
      Helyettem is pótold, mert én még csak be sem szereztem a filmet megtekintésre, úgyhogy majd a Te beszámolódra fogok utólag hagyatkozni! :)))

      Törlés
  5. Jól mutatnak együtt ezek a színek :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt