A nagy micellás víz teszt

Mindenhol ott vannak, egyre több márkától juthatunk hozzájuk, sminklemosásra és arctisztító tonikként is alkalmazzuk. Ők a micellás vizek, melyek közül most négyen csapnak össze:





Bioderma Sensibio H2O micellás víz - a legenda
La Roche-Posay micellás víz
Vichy Pureté Thermale micellás víz
Yves Rocher Hydra Végétal micellás víz










Bioderma: ezt a cuki mini kiszerelést még a Pixibox rejtette magában, nekem ez volt az első találkozásom eme legendás micellás vízzel és abszolút nem kellett csalódnom. Cuki pink-áttetsző csomagolás, könnyed víz állag és hatékonyság jellemzi.

A termék a csőrös kiöntőjén keresztül egyszerűen adagolható és kinyerhető, a sminket gyönyörűen felfalja és az átitatott vattakorongba zárja, közvetlenül szemen alkalmazva egyáltalán nem csíp, nem lesz vérvörös a szemem.

Arctisztító tonikként is használom a smink eltávolítása után és nem hagy maga után nemkívánatos, ragacsos réteget, simán felvihetem rá az éjszakai arckrémemet, amely akadálymentesen beszívódik.

Beszerezhetőség: gyógyszertárakban (most 1+1 akcióban kapható a 250 ml-es változat, egy termék áráért kettőt kapunk!), valamint az iParfüméria oldalán

Kiszerelés:
100 ml - 1.760 Ft
250 ml - 3.390 Ft
500 ml - 5.330 Ft


5/5














Vichy: szintén a Pixibox által sikerült hozzájutnom ehhez a szuper kis termékhez, amely szintén remekül szuperál mind sminklemosóként, mind pedig arctisztító tonikként.

Ennek már nincsen olyan pici, kiugró, csőrös kupakja mint az előző terméknek, itt vagy előre döntve, vagy pedig oldalra döntve, a védőkupak felületén végigfolyatva juthatunk hozzá a micellás vízhez. Eme kialakítás miatt nekem a Bioderma szimpibb.

A sminket gyönyörűen leszedi a szemről is, jó pár másodpercig közvetlenül a szemen tartva sem irritálja ezt a rendkívül érzékeny területet, amit viszont leszed (szemhéjpúder, szemhéjalap, szempillaspirál, szemceruza), azt belülről kifelé húzva a vattakorongot, bizony kikeni a halántékra, vagyis nem zárja teljesen magába a lemosott festékanyagot. Egyedül ezt a "hibáját" tudom felróni neki, mert amúgy szuperül szuperál :)

Beszerezhetőség: gyógyszertárak, illetve az iParfüméria oldala

Kiszerelés:
200 ml - 2.740 Ft
400 ml - 5.760 Ft



5/4,5
















La Roche-Posay: még a késő nyár folyamán volt lehetőségem közelebbről is megismerkedni ezzel a márkával egy tesztcsomag keretében, melyért azóta is hálás vagyok :)

Ez a micellás víz is teszi rendesen a dolgát sminklemosáskor illetve tonizáláskor egyaránt, sajnos vele is ugyanaz a bajom, mint a Vichy termékével: kikeni oldalra a szemről lemosott sminket. Emellett még egy olyan apróságba kötök bele, ami így leírva eléggé érdekesen mutat: szárazabb ez a fluid, mint a többi micellás víz. Nem lesz olyan vízszerűen átitatott a vattapamacs, jóval "szikkadtabb" állagú, mint a társai. Ettől függetlenül remekül siklik az arcon, összeszed mindenféle csúnyaságot, de ez a szárazabb vizesség dolog az, ami előtt magam is értetlenül állok. Egyáltalán nem zavaró, csak feltűnt.

A folyadék kinyerését szerencsére nem bonyolították túl, vattakorong odaszorít, flakon fejreállít majd vissza. Semmi bonyolítás, ez tetszik!

Beszerezhetőség: patikák és az iParfüméria honlapja

Kiszerelés:
50 ml - 1.250 Ft
200 ml - 4.060 Ft
400 ml - 4.860 Ft



5/4
















Yves Rocher: a márka szaküzleteiben lehet beszerezni, az alábbi tubust az én drága Elenimtől kaptam meg karácsonyi ajándékként, hát nem egy tündér ez a lány? :)

A márka termékeivel már van egy több, mint másfél éve tartó kapcsolatom, igen jófajta termékeket kínálnak, még ha nem annyira jópofa áron, de mindig van rá kuponos vagy törzsvásárlói akció szerencsére.
Az argánolajos tusolójukkal például úgy bántam, mint a hímes tojással, a kamillás kézkrémjük pedig remekül táplálja a kiszáradt kacsóimat.

De sajnos ezt a rózsaszín ködöt sajnos el kell hessegetnem, mert a micellás víz sajnos nem váltja be a hozzá fűzött reményeimet: a szemsmink eltávolítását szó szerint megkönnyezem, egy vámpíros film szereplőválogatására simán elmehetnék a használata után, mivel annyira bevörösödnek a szemeim, emellett tonikként alkalmazva bizony ragad utána a bőröm :-/

A termék kinyerése is okozott sajnos némi bosszúságot, hát folyt össze-vissza, nem tudtam kicsi vízsugárban kinyerni a micellás vizet a flakonból.

Beszerezhetőség: Yves Rocher márkaboltok és cuki bloggerinkák :)

Kiszerelés:
200 ml - 2.000 forint felett





5/2











Összességében a Biodermát hozom ki győztesnek ebből a kvartettből mind kiszerelés, mind pedig hatás alapján, azonban ha árban kedvezőbb gyógyszertári micellás vizet kerestek, akkor a La Roche-Posay termékét vegyétek-vigyétek.





A micellás vizek sokrétű dzsungelében tovább folytatom a kísérletezgetést, jöjjenek kommentben a Ti kedvenc márkáitok és a tapasztalatok! :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Pedig már épp gondolkodtam, hogy egye-fene, Glamour kuponnal megszerzem a micellás Yves vizet, de sikeresen meggyőztél, hogy maradjon a Bioderma. Köszi az összehasonlító tesztet, imádom ezeket! :)

    U.i: fent van a blogon a Gardróbmustra, ha esetleg.... :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, örülök hogy tetszett és meggyőzött :D
      Megsasoltam ám, írtam is kommentet :)

      Törlés
  2. Ég a pofám rendesen :D Amúgy a Vichynek drukkoltam. Remélem Katy szeme nem égett ki, nekem sem, még talán egy karácsonyi posztban írtam róla, kétszer használtam, aztán az egyik barátnőm lenyúlta :D Neki bevált, nekem meg nem sok tapasztalatom volt vele, de a Vichy kategóriákkal jobb, azért ezek után remélem kidobtad...:S fúj..Sajnálom, nem gondoltam volna, hogy az YR ebben ennyire mellé nyúl.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tök aranyos vagy :) Bocs, csak jót mosolyogtam, hogy felháborodtál. Mondjuk engem is bosszant, ha egy ajándékom nem válik be valakinek :D

      Törlés
    2. :D Áh ez már nevetséges kategória amúgy :D Na igen, nagyon ciki, micellás vizet se veszek többet ajándékba senkinek, nem gondoltam volna, hogy kb olyan kategória lesz mint parfümöt adni valakinek. Nos de legalább ebből nem csak én, de talán más is letudja szűrni a tanulságot :D

      Törlés
    3. Emiatt ne égjen, mert nincs miért szégyenkezni! Az én szemem a legnagyobb kihívás a sminklemosóknak, nem vagyok egy egyszerű eset, na! :)))

      Törlés
  3. Én még nem próbáltam ki, de az eddigiek alapján abszolút a Bioderma és a Vichy a legjobb a számomra :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, hogyan válik be Neked a YR.

      Törlés
  4. Én a L'orealt próbáltam csak, de teljesen jó. Könnyen leszedi a sminket és nem irritálja a bőrt sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szóval a szemet nem irritálja :D A bőrt még jó, hogy nem :D

      Törlés
    2. A L'Oréal-ra írták többen, hogy "pince szagú", még nem nagyon merészkedtem az ő micellás vizük közelébe, Nálad ilyen jelenség nem volt vele?

      Törlés
    3. Hihi, igen, szemesnek áll a világ - szó szerint :P

      Törlés
  5. Én eddig csak az YR-t próbáltam, én is ugyanezeket tapasztaltam. :( Már alig várom, hogy elfogyjon és jöhet a Garnier. Szegénykém már 1,5 hónapja itt csücsül, de végre elhasználok mindent ami fel van bontva. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hupsz, üdv sorstárs! A szegény kis megváratott Garnier micellás vízről mindenképpen számolj majd be, kíváncsi vagyok :)

      Törlés
  6. melyik gyógyszertárban lehet kapni a Biodermát 1+1-es akcióban?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig 4 patikába ugrottam be, nem mindegyik volt Gyöngy vagy Benu, volt köztük "névtelen" gyógyszertár is és a 9. kerületben már múlt héten elfogyott, a Fővám téren pedig csak most rendelnek az akciós csomagokból.

      Törlés
  7. Wonderful product review!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    VálaszTörlés
  8. Engem a Vichy csíp :( Pedig nem is érzékeny a szemem, úgyhogy eléggé meglepődtem rajta... De örülök, hogy neked bevált :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszuska, akkor nem nekem van a legérzékenyebb szemem? Ez egyrészről megnyugvás, másrészről viszont OMG! Baromira sajnálom, hogy a Vichy így viselkedik Nálad :(((

      Törlés
  9. nálunk a Vichy a nagy kedvenc, tényleg nagyon szeretjük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ééés a szuper ellenpélda a Vichy-re te vagy Rékám pont így Ági kommentje alatt :D
      Szuper, hogy ennyire jól működik Nálatok ez a márka! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt