Valentine's Nail(land) of the day: Kétfázisú bogyós gyümölcs avagy Golden Rose Holiday 57 és Essie Super Bossa Nova

Aki nem akar szívecskéket és Ámor nyilait pingálni szerelmes idegességében Valentin-napon, annak ajánlom előszeretettel figyelmébe az alábbi, bogyós gyümölcs színekben pompázó lakkozást: 3 körmömön az Essie ciklámen (tényleg az) színű lakkja, a másik kettőn pedig a Golden Rose Holiday kollekció 57-es számú homoklakkja csücsül:













A Golden Rose a benne rejlő kék, ciklámen és ezüst csillámok miatt hozza elő ridegségét, a képeken echte piros, azonban a valóságban ciklámen színű Essie pedig a tükörfényes, viaszos gyümölcshús külsejét juttatja eszünkbe.

A Golden Rose Holiday kollekciós, 57-es számú homoklakkja 11,3 ml-t tartalmaz, így jó sok bogyós gyümölcs kombinációt kell még a körmeimre pingálnom ahhoz, hogy fogyásnak induljon ez a mennyiség :)
Remek homoklakk, egyáltalán nem hagy éles, érdes felületet maga után, tényleg tartja a homok-textúrát annak minden jó tulajdonságával együtt: könnyen felvihető, könnyen terül és rendkívül hamar is szárad.




Az Essie lakkba pedig azonnal beleszerelmesedtem: nem elég, hogy kemény 400 forintért jutottam hozzá 13,5 ml lakkhoz, de ez a termék végre visszarepített abba a lakkországba, amelyben már régen tartózkodtam: felkenéskor nem fogadott semmiféle vizes, folyós, híg tejszínkrémszerű, vagy éppen sűrűn ragacsos ragasztószerű izé - ez kérem szó szerint lakk állagú!
Egyszer végighúztam a körmömön és wtf? Olyan csodásan gazdag és élettel teli színnel kínálta meg a körmöm, hogy hosszú percekig vívódtam egy második rétegen. Aztán a 2. ciklámenszín felvitele után jöttem rá, hogy valóban nem volt rá szükség. Eszem megáll, imádom ezt a lakkot!

A Super Bossa Nova az üvegben egy pinkes-pirosas-mályvás alapban rejt gyöngyházas csillogású, ciklámen csillámokat - utóbbiak felkenés után természetesen nem érvényesülnek (max nagyon erős neonfényben), helyette a brutális bogyószín.
És természetesen a ciklámen csillám volt a közös nevező a 2 lakkban, amiért együtt kentem fel őket, de már így utólag annyira nem is bánom hogy az Essie felkenve nem hozta a csillámait, mert így is nagyon meg vagyok elégedve a színével :)












A mutatóujjamnál sikeresen belenyúltam a lakkozásba, a javítás kizárólag a rávetülő fényben látszódik, önmagában nem. Nézzétek, ahogyan rávetül ott a fény, na ott látható a hideg bogyós gyümölcs mivolta:











Ti próbáltatok már Essie lakkot?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. golden rose annyira hasonlít a rimmel space dust lakkjára hogy hihetetlen!!!! és nagyon tetszik a két lakk együtt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, örülök hogy tetszenek :)

      Törlés
  2. Imádom ezt a manikűrt, és annyira illik Hozzád!!! Rajtam már 5 napja ugyanaz a manikűr csücsül, mert bírja a géllakk miatt, meg nem annyira érek rá átkenni, pedig igazából még csak nem is tetszik :-D Vagyis de, bizonyos fényviszonyban és bizonyos szögből igen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, köszönöm szépen :D
      5 napja? Az aztán szerelem! :)

      Törlés
  3. Ez a GR még mindig annyira jól néz ki! :) Olyan érzésem van tőle, mintha ilyen szemcsés cukorba forgatott zselégumicukrokat látnék :P Ennivaló :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel a megfogalmazással képtelen vagyok ringbe szállni :D

      Törlés
  4. Nagyon jól néz ki a két lakk együtt :) Ez a bogyós GR nagy kedvencem nekem is :)

    VálaszTörlés
  5. Ez a GR lakk még mindig nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jól eltalálták az árnyalatát! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt