Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával.
Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez. 30-60 mp-ig a hajon hagyom, majd leöblítem. Már ekkor érzem, hogy tökéletesen megtisztította a hajamat a termék.











Helia-D Regenero hajerősítő balzsam: ő már puha, fejére állítható, csőrös tubusban érkezik, könnyebb is így kinyerni a terméket. Fehér-sárga kombinációban érkezik a sűrű, de abszolút jól kenhető balzsam. A hajon is nagyon könnyen eloszlik, fennhagyom 2-3 percig, majd lemosáskor már érzem hogy mennyire de mennyire selymes tapintású hajszálakat varázsolt nekem! :)
A balzsamból a fejtetőre, a hajtőbe is szoktam masszírozni és egyáltalán nem zsírosítja a hajamat, 4-naponta tökéletesen elegendő hajat mosnom, ha átcsúszik az 5. napra, akkor az ötödiket száraz samponnal nyomom végig.
A balzsam szilikon- és parabénmentes termék, jelenlegi akciós ára 1.009 forint ugyancsak a Szépségbolt oldalán.













Helia-D Regenero hajhullás elleni esszencia: őt még a vizes hajamra permetezve szoktam felvinni ugyanúgy, mint pl. a hajtőemelő permetet. Szintén 26 különféle gyógynövényt tartalmaz és elősegíti a hajszálak megerősödését, ugyanakkor visszaszorítja a hajhullást. Nos, ez nálam működik. Bevált. Annyira jó!
2.019 forint a jelenlegi akciós ára az esszenciának, de mivel 5-6 fújásnál többet nemigen kell belőle használni alkalmanként, így jó sokáig hű támogatója marad a hajzatunknak.








A termékeket együttesen, több hete rendszeresen használom, nem szakítottam meg a hajmosási rutinomat új belépőkkel, így csak ennek a 3 terméknek az együttes hatását vizslattam a búrámon és érezhető, valamint látványos a változás: tapintásra puha és selymes a hajam, a tömegét és átmérőjét tekintve pedig megnövelték a termékek. Erős, magabiztos hajszálak csücsülnek végre a fejemen, a hajvégeim egyáltalán nem töredeznek.

Hasonlóan remek eredményt produkált nálam a Balea koffeines balzsamja, úgyhogy akár koffein, akár gyógynövény, ezek működnek a hajon, kérem szépen!



A lelapuló haj elleni küzdelem is szembetűnő: eddig bármikor (este lefekvés előtt, vagy reggel indulás előtt) szárítottam be a hajamat, az max. 12 óráig marad olyan formájú, amilyenre a forró levegő, a hajhab és a körkefe akarta. Utána lelapult, kész, pont.
Most azonban másod- és harmadnap is csodásan megmarad a formája, eszembe sem jut, hogy sapkát húzzak egész napra a fejemre.

És a végére hagytam a legfontosabbat: a hajmosási procedúra végeztével a kád lefolyójában összegyűlt, elvándorolt hajszálak mennyisége fele-harmada a korábbi termékek használatakor kihalászott mennyiségnek és ez egy igen lényeges tárgyi bizonyíték.





A hajam szuperül érzi magát, az igénybevett hajam hullása jelentősen alábbhagyott, mi kell még? :) Ezeket a termékeket meleg szívvel ajánlom mindenkinek, ráadásul mindannyian akciósak most.




Emellett a Szépségbolt és Egészségbolt oldalakon 5.000 forint felett díjmentesen kapod kézhez a megrendelésedet - akár futár hozza, akár a hazafelé útba eső Pick Pack Ponton markolod fel:











Remélem, Benneteket sem fog hidegen hagyni ez a termékcsalád :)



Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Nekem az arckrémem van ettől a márkától és nagyon szeretem, méltánytalanul vannak mellőzve. Mondjuk samponból már van bevált termékem, de nagyon biztató dolgokat írtál ezekről is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez az a tipikus márka, amelyről mindenkinek az arckrém ugrik be - stabil lábakon áll már hosszú évtizedek óta :)

      Törlés
  2. Én az arctisztító kendőjüket szeretem, de a nagymamám használ arckrémet is tőlük. Anyu megvette talán 1 éve a bb-t de az nem vált be, neki kiszáradt tőle a bőre, nekem meg kiütéseim lettek tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, nekem még hátravan a BB-jük, de már itt várakozik bevetésre, megírom hogy nálam miként viselkedik.

      Törlés
  3. Az essenciára be fogok ruházni majd tavasz végén, nyár elején. Nem hullik a hajam, csak amennyire kell, de plusz táplálás nem árt soha :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsi vagyok, mennyire fog beválni Neked :)

      Törlés
  4. Az esszenciát nemrég rendeltem meg, remélem nekem is használni fog:) A többi termék is tervben van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon kíváncsi vagyok, Nálad hogyan fog beválni, írd meg mindenképpen :)))

      Törlés
  5. Hm, ez biztató. Ha túlleszek a mostani samponkészletemen, lehet, hogy én is kipróbálom majd :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész