Teszt: Greenland papayás-citromos testvaj

Megállíthatatlanul közeledik a tavasz és aki az új évszak beköszöntét friss illatokkal a bőrén megkoronázva ünnepli, annak most bemutatom a Greenland isssteni illatú papayás-citromos, ápoló testvaját:












Indusztriális csomagolást, csavaros fémdobozt kapott az egész termékvonal, leegyszerűsített, díszítésmentes (inda, csillám, szívecske) illusztrációkkal, melyek alapján könnyen beazonosítható a keresett termék.
100 ml-es kiszerelésű a tégely, mely több illatban kapható és jelenlegi kedvezményes ára a Szépségbolt.hu oldalán 1.991 forint.


A fedelet lecsavarva egy, a '90-es években szinte mindenkinek ismerős Babakrém állag fogad: jó sűrű, dermedt fehér krém - ezt a Babakrémes tubus utolsó cseppjeinek kinyerésénél mindenki fájdalmasan konstatálta anno :D
Az illata hozza a frissítő, egyáltalán nem kesernyés citrusillatot, melyhez hozzácsapódik az egzotikus papaya mély, édes, ugyanakkor abszolút nem émelyítő illatfelhője.
A krém a kéz melegére megolvad kissé, ám az eloszlatására mindenki szánja rá az idejét és a tenyerét. Bőrre kenve nem változik meg a tégelyben érződő illat, felkenés után hagyni kell, hogy teljesen felszívódjon, de szerencsére ezt pár perc alatt meg is teszi a testvajunk.
A végeredmény: selymes tapintású bőr ragacsosság és filmréteg hátrahagyása nélkül és kellemes, üde illat a bőrön, amely természetesen hálásan köszöni szépen a gazdag táplálást.

"Pincér, a karibi koktélomat lesz szíves!'
:)















Normál árát tekintve a 100 ml-es kiszerelés pont feleannyiba kerül, mint a The Body Shop 200 ml-es testvajainak többsége, ám leakciózva a Greenland terméke kedvezőbb a pénztárcánk számára.

Megrendelni a Szépségbolt.hu oldaláról tudjátok weben, személyesen pedig a Müller drogériákban találkozhattok a Greenland termékcsaláddal.
Vessetek rájuk nem egy, hanem két pillantást, mert a testvajuk és a radírozó sójuk személyében (utóbbit a talpam és a vádlim radírozására szoktam bevetni, mert ott abszolút jól viselhető a durva radírozó hatás és érzet) jó kis megbízható termékeket ismerhettem meg!
És még fogok is, már nézegetem a kókuszos termékcsaládjukat is...most a kezemre csaptam, mert van egy pár testvajam és tusfürdőm, melyeket illene már elhasználnom #badgirl








Ismeritek a Greenland márkát?


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Minden vágyam egy ilyen testvaj, és enyhén sokkot kaptam mikor a novemberi dobozban volt ilyen :D
    Láttam most leakciózva a Müllerben is, már majdnem elcsábultam, de még mindig van egy halom kencém.
    Na mindegy, köszönöm a tesztet, most rosszabb mint eddig :D :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem mintha nekem nem sorakoznának a testvajak az éjjeli szekrényemen...szóval most nekem is rossz, nem csak Neked :P

      Törlés
  2. Ez 1 nagyon jó termék én is csak ajánlani tudom. :)
    Mangós pajtásával együtt igen jó barátok lettünk. :)
    Nagyon tartós az illata és jól táplál.
    Tavaly kifogtam 1 leárazást ahol 200ft/db áron lehetett hozzájutni szóval piszkosul betankoltam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 200 forint per darab? Ez most komoly??? Hallod, remélem, legalább ötöt vettél belőle!!! :)

      Törlés
  3. Nekem a fürdősó van meg belőle, nagyon szeretem! :) De hogy mikorra fog elfogyni... :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, az egy igen jó kérdés, mert azt a hengert aztán szépen megpakolták ám :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt