Teszt: Flormar - Terracotta pirosító

A Flormar kozmetikumokkal eleddig nem kerültem közelebbi kapcsolatba, de amikor ezt a márványos csodát megláttam a display-en, felsikkantottam és máris kérdeztem az eladó lánykát, hogy ugye van még ebből a 45-ös árnyalatból? Jelentem: volt :)














A csodás, enyhén kagylóhéj-mélyedésre hajazó, domború tetőformájával gondolhatjátok, hogy megvett kilóra ez a kis szépség :)
Kemény, fekete műanyag tokban foglal helyet a púderek márványkirálynője, az átlátszó tetőablakon pedig hazaúton már szemezhetünk is vele:









A nyitófület egy erős zárómatrica öleli körbe és garantálja a választott termékünk sértetlenségét, eltávolításánál nekem maradtak rajta picike, ragacsos ragasztó maradványok, de ez a legkevésbé sem zavar:









Jól záródó műanyag füllel oldották meg a tervezők a pirosító zárszerkezetét és szerencsére nem kerül a körömfestésünkbe a tégely kinyitása, ugyanakkor simán a táskába dobós darab:













És egy ilyen kis huncut tükörrel is megajándékoztak minket, hát nem édi? :D









A mintájáról csak annyit, hogy csodás fáradt rózsaszín alapba applikáltak bele mályva hullámokat, a teljes pirosítóban pedig arany színű csillámok lazulnak. A jellemzésnek itt vége is szakad, mert csak nézegetem és nézegetem és gyönyörködöm benne:


















A kézfejemen próbáltam ki 2 húzással, akkor meg is ijedtem, hogy vettem egy full mályva színű pirosítót, de szerencsére arcbőrön már abszolút fáradt, piszkos pink-piszkos mályva kombóként működik (a következő sminkes posztnál majd élesben is bemutatom):
















Eldolgozva:











A fenti képek is megerősítik a gyanútokat hogy igen, tele van tömve arany csillámokkal és ez a felkenése, valamint eldolgozása után bizony ott is marad. Eszméletlen csodás csillogást hoz a szürke hajnalokba, igazi üde és csillogó pofit varázsol viselőjének, így egyedül annak nem ajánlom ezt a pirosítót, aki a no make-up make up híve.
Más esetben azonban mindenképpen moccanjatok rá, amellett hogy fáradt, tompa őszi alapszínnel rendelkezik, iszonyú jó kontrasztot alkotnak az arany csillámok és ragyogóvá varázsolják az alapozóval lemattított arcbőrt, visszaadják az enyhe, visszafogott pírt az orcáknak, megfejelve ezekkel az arany csillámokkal (Cullen-effektus), amely igazán üdítő látvány! :)

A pirosítót a Real Techiques Multi Task Brush ecsetével vittem fel az arcomra, remekül felveszi a pirosítót és szuperül lehet eldolgozni vele. Nem kellett építgetni, az első adag felvitele és eldolgozása után már gyönyörű végeredményt kaptam, már menetkész is voltam.
A pirosító arany csillámos része porol csak, a kis csillámokból még a kezeimre is jutott, de egy vámpírnak a csillogásból sosem lehet elég.





Ha a Flormar standnál jártok, sasoljátok meg a display-eket, ha netán újabb pirosító vásárlására adnám a fejem, szinte biztos, hogy innen választanék.






Milyen Flormar kozmetikai termékkel rendelkeztek? Terveztek kipróbálni valamit ettől a márkától?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Egy ötöst hagytam ott a Flormar pultnál, ebben a szájfény és a 2 lakk is benne volt - persze, hogy a blokk már nincs meg... :D
      Gyakran van náluk 30-50%-os akció, ilyen konstrukcióban érdemes rá lecsapni :)

      Törlés
  2. Jahj nagyon nagyon széééép! *.* Bár nekem a kézfejeden már nem tetszik, túl sok benne számomra az arany csillám. Valahogy nem passzol hozzám. :( De biztos vagyok benne, hogy szétnézek náluk sminkügyileg is ezután, mivel eddig csak a körömlakkjaikból zsebeltem be néhányat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is Flormar lakkokkal indítottam, aztán ez lett belőle :P

      Törlés
  3. Ez pont nekem való, imádom a csillogó dolgokat, és ennek a pirosítónak eszméletlen szép színe van :) Lehet ha Flormar közelében járok be is szerzem magamnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy elnyerte a tetszésedet :) Érdemes ebben a végösszegi kedvezmény vagy féláras pirosító akcióban lecsapni rá - tudod, Zara nyaklánc :DDD

      Törlés
  4. A tégelyben igen, de felkenve már nem, de sebaj, itt egy ideje már nincs Flormar stand :D

    VálaszTörlés
  5. Sosem próbáltam még a Flormartól semmit, de ilyen márványos pirosítót sem, vagy hogy kell mondani :D, de nagyon tetszik, különösen a csillámok, már alig várom, hogy lássam akcióban is! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, gyönyörű szine van :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép de bőrön valahogy nekem nem tetszik. Megnéztem volna, hogy arcon miként mutat. Remélem mutatsz majd vele sminket. ;)

    VálaszTörlés
  8. A huncut kis tükörnél besírtam :D

    VálaszTörlés
  9. Hát ez tényleg csodaszép, én is sokat nézegetném, az biztos :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Energiatakarékosabb, mintha bekapcsolnám a tévét :D

      Törlés
  10. Nagyon szép, mondjuk nekem főleg a külseje tetszik, olyan mint a Mars bolygó. O.O

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt