Ugrás a fő tartalomra

Teszt: The Body Shop - Brazil diós testvaj

Ő az egyik kísérője a mostani telemnek bőrkiszáradás ellen, karöltve a málnás testvajjal. Ezt a nagyfiút már új csomagolásban találjátok meg a The Body Shop üzletek polcain, én még a régi szériából tettem magamévá ezt a 200 ml-es tégelyt:











Nagyon szeretem a csokoládéra emlékeztető barnás-szürke, tégelyes csomagolását, már meg is jön tőle az étvágyam. Aztán amikor beleszagolok, kissé el is megy, de legalább nem éhesen kenem be magam este 11-kor: picit avas, állott dió illatot érzek - no persze egyáltalán nem zavaróan, de már közel sem vagyok annyira kajás, mint előzőleg a tégelyt nézegetve

A krém maga nem fehér, inkább szürkés-bézses színezetű testvaj, mely abszolút homogén, semmiféle meglepő növényi származék, vagy jutifalat nincsen belekeverve.














Jó sűrű, kissé dermedt krémes zsírra emlékeztető állaga remekül eloszlatható a bőrön, a hidratáló hatását pedig masszívan tartja. Szeretném én őt minden egyes nap magamra kenni, de leges-legkorábban csak minden másnap tehetem ezt meg, mert annyira gazdagon és hosszan hidratál. És igen, köszönöm, pontosan erre vágytam: nem kámforra, hanem hosszantartó táplálásra.

Aki nem az illatra, hanem legfőképpen a hidratálásra utazik, az azonnal vegye meg ezt a terméket, mert nagyon kis megbízható társa lesz az éjjeliszekrényen csücsülve. Emellett annak is ajánlom, aki a karácsonyt is a diós bejgli miatt várja, mert fürdéskor egy cukros testradír használata után bevetheti a brazil diós testvajat és máris hengerelheti be magát a meleg paplanba :D
A termék jelenlegi ára 4.990 forint, ezért az árért 200 ml terméket kapunk, mely jó sokáig kiszolgálja a gazdáját. Érdemes folyamatosan figyelni az akciókat, mert mindig van valami kedvezményük, ami által olcsóbban juthatunk bőrtápláláshoz.

Aki pedig illatfelhőbe burkolózna, annak előszeretettel ajánlom a gyümölcslével teli fürdőkádat idéző mangós testvajat - na az kérem egy komplett illatdömping :)








Nektek melyik testvaj van meg ettől a márkától?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Papaya! Papaya! Nekem ő marad az örök kedvenc, bár szerintem nemsokára bevetem valamelyik téli illatkompozíciójú testvajamat is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem addig vesd be, amíg kint hideg van, mert tavasszal ismét győzni fog Nálad a papaya :DDD

      Törlés
  2. Túl jól hangzik :D Én még mindig a mandulásat használom, már a második hónapja, és még bőven elég lesz szerintem ebben a hónapban.
    Amúgy még az eprest imádom, meg a shea vajasat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A shea vajasat még kipróbálnám, jó hogy eszembe juttattad :)

      Törlés
  3. én ma vettem meg a mézeset, akciós volt, csupán 10 eurót fizettem érte. :) A nagy kedvencem egyébként a mangós, szerintem is az a legjobb illatú, plusz hidratálásban is első helyezett nálam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, ez szuper akció ám! :)
      Mangós, papayás...ne térítsetek el! :D

      Törlés
  4. Abszolút favorit CHOCOMANIA testvaj.Menthetetlenül Imádom.A radírja meg főleg...mondjuk eddig csak kicsi testvajhoz volt szerencsém,12,50 font szerintem kicsit drága,de jövő télre lehet beruházok egy nagyra.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Chocomania testvaj még bevetésre vár, a radírját viszont nem szerettem, mert engem zavart az a fura, olajos filmréteg, amit a bőrömön hagyott. Aztán a kókuszos testradírjukba beleszerettem :)

      Törlés
  5. Kövezzetek meg, én még egyiket sem próbáltam :DDDD Na de majd talán valamikor.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nem lehet, hogy kimaradsz a jóból!! :)))

      Törlés
  6. Sok jót hallottam erről a szépségről! Én a januári akcióban vettem néhány kis kiszerelésű The Body Shop terméket, nagyon tetszenek! Csak iszonyat picik :( :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen várjad meg szerintem, amíg le nem árazzák a nagyméretű testvajakat, mert hű társad lenne :)

      Törlés
  7. Jól hangzik :) még nem próbáltam egy TBS terméket sem sajnos, de majd ha Pesten járok, belesek hozzájuk, mert olyan sok szép és guszta termékükről olvastam már :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Feltétlenül nézz be hozzájuk, mert annyi minden szépség vár az üzletben, hogy nem győzöl majd választani közülük :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.