Tavaszi nagybevásárlás: Nailland, Flormar, The Body Shop, Butlers, Müller, Rossmann

Amint el kezdett erőteljesen kitavaszodni, textilek, kiegészítők és szépségápolás terén is frissességre, megújulásra vágytam, így el kezdtek bekúszni hozzám a következő szépségek:


















Nailland

Egy nappal a zuram Valentin-napi megmozdulása előtt szereztem be az ilyenemmégnincs lakkjaimat:

China Glaze - Tongue&Chic: azt hittem, hogy végleg lemaradtam a Catrice Hugo Moss nevű lakkjáról, amibe első pillantásra Áginál szerettem bele és ezzel a CG lakkal vigasztalódtam. Ugyan nem pont ugyanolyan, mint szerelmem tárgya, mert van benne 1 adag kék és 1 adag gyöngyházas csillogás, de a lelkem megnyugtatására tök jó volt :D

China Glaze - Snow: elmúlt a tél, amely eszembe juttatta, hogy nekem egyáltalán nincs fehér lakkom, Annának jeleztem is, hogy olyan csudifehér lakkot adjon please, ami nem csíkoz a hatodik réteg után. Ez pedig tökkkéletes számomra, jó vastagon fed, első próbálkozásnál 2 réteg kellett belőle.

China Glaze - Mingle with Kringle: igazi burzsuj lakk, folyékony sárgaarany. Kell mert kell :)

Seche - Coral: le vannak árazva a színes Seche lakkok és hogy ez milyen gyönyörű korall színű, anyám! A 14 ml tökéletesen ki fogja szolgálni a tavaszi megújulásos és nyári hőséges korall-mániámat.

Golden Rose - Galaxy kollekció, 27-eske: ezüst háromszöget, piros és tompa rózsaszín hatszögek, fekete bogyeszok és fehér 'homok' alkotja, vagyis olyan sokoldalú ez a lakk, hogy az már gömb. Szerintem ez az egyik legkülönlegesebb a galaktikus lakkok közül!










Flormar

Eredetileg díszítő lakkokért indultam, majd döbbenten láttam, hogy a Nailland mellé költözött a Flormar és a lakkjait már csak ott tudom megvenni, hát jó, mondom akkor legyen így. 2 díszítő lakkért indultam oda és ez lett belőle:

Flormar Nail Art - Na06: gyönyörűséges, gazdag narancsszín

Flormar Nail Art - Na08: napfényben IFAkék, de benti világítás mellett egy tökéletes középkék











Flormar Supershine szájfény - M07: mályvás lilával kevert ázott csipkebogyó gyümölcshús, tele ezüst csillámmal, 50%-os akcióban

Flormar Terracotta Blush-On, 45-ös árnyalat: piszkos rózsaszín alapon mályvás beütésű pirosító, megfejelve egy varázslatos márványmintával, amely aranyban úszik, ómamáááám!
Tessék Szandrám, kellett Neked itt mindenféle Flormar pirosítókról írni, hát tessék :D

Flormar Illuminating Primer Make-Up Base: a Flormar standoknál 3-5-7-9 ezer forintos költésnél ajándék termék jár, én megkaptam életem első primerjét és rendkívüli módon örülök neki, már alig várom, hogy kipróbáljam! :)










The Body Shop


The Body Shop - Blueberry tusfürdő: eddig bírtam az áfonya nélkülözését a tusfürdőm között, nem mentegetem magam :) Viszont örömmel konstatáltam, hogy a Cranberry Joy-vonalból a tusfürdő kivételével még csomó volt az Árkádban található üzletükben, úgyhogy rövidesen vissza fogok táncikálni egy testradírért. Minimum.










Rossmann


Isana mandulás körömlakklemosó, góliát kiszerelésben: volt is készleten, akciós is volt, na mondom akkor jöhet!

Lilibe vattakorong: naná, hogy ez is akcióban volt kapható :)











Müller, Butlers











Ezüst palettatartó: Barry M, Sleek, BH Cosmetics paletta...tarthatatlan volt ez az állapot, hogy mindenhova be voltak támasztva/dugdosva hogy ne dőljenek el, így persze nem voltak szem előtt...mostanáig. 1.290 forintot megért nekem erre a célra.

Yogurette epres-joghurtos csokoládé: szívem csücske hosszú-hosszú évek óta







Csíkos díszpárnák: friss, üde és nem egy túlbonyolított minta, de eszméletlenül feldobja a csokoládébarna kanapé csokoládébarna és sötétbarna párnáit. 4.090 forint helyett 2.200 forint volt darabja.










Desszertes üvegkelyhek: Karkötő tárolási problémában voltam, mert dobozban, felfelé fordított doboztetőkben kallódtak a karkötőim, de megláttam ezeket a desszertes kelyheket a Butlersben: számomra Marokkó hangulatát és színvilágát idézik, elegánsak, gyönyörű a mintájuk és még éppen nem esnek bele a giccs-kategóriába. 1.490 forint kelyhenként, egy lila és egy türkiz jött haza a karkötőimnek.










Ti már készültök a tavaszra?


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Az a csokoládé nem csak a Te szíved csücske ám! :D

    VálaszTörlés
  2. A fehér CG-el én is kacérkodtam, de nem mertem megvenni a Dandy Lyin' Around-os csalódás miatt. Lesz majd teszt a Snow-ról?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenféleképpen, leginkább erre a fehérre vagyok kíváncsi, mert annyi helyen olvastam hogy igen bajosak a fehér lakkok.

      Törlés
  3. Jaj, az a pirosító valami mesés *.* Lesz majd róla teszt, ugye? A The Body Shopot pedig most már hamarosan én is felkeresem, muszáj lesz kipróbálnom valami tusit onnan :P Valami bogyós gyümit ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bogyós gyümit tudod, hogy előszeretettel ajánlom :D Mindenképpen bemutatom közelebbről is ezt a pirosítót :)

      Törlés
  4. Reni tudsz élni és én ezt szeretem :D
    Nekem sincs fehér körömlakkom, vagyis van egy, de az nagyon furfangos darab, szükségem van egy szép krémes fehérre, köszi a tippet, jövőhéten úgyis úticélként szerepelt a Nailland :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első mondatodon azóta is itt kuncogok a gép előtt! :DDD
      Jövő hétre hány üveg lakk van tervbe véve? :)

      Törlés
  5. legalább nem apróztad el!! :-) az a galaxy lakk nekem is kell....istenem de jó hogy nem járok az árkád közelében szinte sose....tényleg...!! ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ennek most sürgősen véget kell ám vetni, ugye tudod? :DDD

      Törlés
  6. Engem még nem kapott el a tavaszi láz :) Tegnap pl a Holiday 58-ra éreztem hihetetlen késztetést... fel is kentem :D Én most egy Moyra fehéret vettem, csak margarétán próbáltam, de eddig meggyőző, jó látni, hogy egyre több márka jön elő értelmes fehér lakkokkal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan, lassan úgy érzem, hogy hasonlóan nagy becsben kell tartani egy jófajta fehér lakkot, mint egy megbízható kőművest :)

      Törlés
  7. Uh de sok szép lakk bejegyzés lesz *tenyerét dörzsöli* a fehér CG-re én is nagyon kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod Eleni, ezt most konkrétan el is képzeltem :D

      Törlés
  8. Jajj az a pirosító, hát micsoda eyecandy! :o Szép dolgokat vettél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, rövidesen meg is mutatom élesben, mert annyira de annyira szépséges, hogy na :D

      Törlés
  9. A palettatartó a kedvencem. :-) A Cranberry Joy dolgokból pedig egyet fizet, kettőt kap akció van, szóval én is lecsaptam belőle testradírra :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh Katym, ne is mondd, láttam azt az akciót...ne is mondd... :D

      Törlés
  10. Szép kis dolgok megint csak :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt