MARK AND ESTEL - Fall 2014 Collections

Csodás, letisztult, drakula menyasszonya-beütésű számomra a kollekció mind a ruhák, mind pedig a smink tekintetében és tetszetős is: feketével és arannyal dolgozik és végre nem elrejti, hanem kiemeli az olyan részleteket mint a zippzár, mely egy az egyben olyan árnyalatú és fémes, csillogós hatású, mint a fülbevalók és az extrán hosszú nyakláncok.

Nagy, palástszerű felsők, szőrmék és peplum-berakású, könnyed esésű nőies kabátok vonulnak fel, a kockás trendet sem mellőzve, ezzel kontrasztban pedig megjelennek a katonai kitüntetéseket idéző varrások és kalapok.

Apropó, kalapok: az elsőként bevonuló hölgyemény aszimetrikus kalapja engem a grafittal vagy filccel skiccelt manöken hölgyeket juttatják eszembe, szó szerint olyan érzésem volt, mintha a papírlapról lépett volna le! :)

Amivel egyedül nem voltam kibékülve, azok ezek a bodycon felsők: mintha gipszből öntött felsőtestet kreáltak volna műanyagból, brrr...










Megjegyzések

  1. Kabátok nagyon megfogtak..de az éneklés valami borzalmas.. kb. ilyen szinten vagyok én is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az éneklésnek nevezett valami egyáltalán nem szalonképes :D És biztos vagyok benne, hogy Te jóval jobban énekelsz! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt