Ugrás a fő tartalomra

Körömlakkos kihívás: csillagjegyek - Kos

Csatlakoztam életem első körmös kihívásához, melynek mai témája az állatövi jegyek első szereplője: a kos.







Abban a szerencsés, kihívásokkal teli helyzetben vagyok, hogy az én drága anyukám is a kos jegyében született, így igencsak közeli tapasztalatokból meríthettem. Anyum folyton pörög, dumál, megold, szervez, kapkod, távgyógyít - mindezt igencsak szerethető módon teszi :)
Hihetetlen jól áll neki a piros szín és ezt a horoszkóp leírásában meg is találhatjuk ennél a tűz jegynél. Így mivel nem tudtam dönteni, melyik piros lakk jellemezné a legjobban, mindegyik színnek kipingáltam 1-1 körmömet, íme:













A kiindulási pont az volt, hogy ha már 2 csillámos lakkot is választottam, akkor a hüvelyk- és kisujjamon legyenek rajta, ezáltal keretbe foglalva az általam elképzelt színátmenetet: a hüvelykujjamon lett volna a legsötétebb a szín és így haladt volna tovább, ám az Essence és Astor lakkok megvicceltek:
előzetesen próbázva az Astor volt egy lehelletnyivel sötétebb, felkenve azonban az Essence dominált, remek...
Azonban ha az Essence Nail Colour 3 piros lakkjának méltó utódját keresitek, akkor jelentem, az Astor személyében meg is találjátok! :)






Felhasznált lakkok:

Kisujj: OPI - The Impossible, Mariah Carey Liquid Sand Collection
Gyűrűsujj: Sally Hansen - All Fired Up
Középső ujj: Essence - Kiss on top of the Rock, Nail Colour 3 trendkiadás
Mutatóujj: Astor Lacque DeLuxe - Rojo Passion
Hüvelykujj: China Glaze - Just Be-Claws



















Egyúttal szeretném bemutatni a felhasznált lakkok ecseteit, van itt minden, mi szem-szájnak ingere, én maradok részemről a hagyományos, V-alakú, vékony ecsetformánál:




OPI:







Sally Hansen:








Essence:








Astor:








China Glaze:












Mindegyik lakkból 2 réteget láthattok a Seche Clear alaplakkon és a Seche Vite fedőlakkal megspékelve.









Megjegyzések

  1. nagyon jók ezek a lakkok.mind tetszik:)
    mostanában nagy piros lakk mániás lettem,kívánja a szervezetem,pedig nem vagyok kos :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hehe, az sosem baj, ha kívánják a körmeid a piros lakkot :D

      Törlés
  2. Csodásak ezek a színek, főleg a Sally... nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Csodásak ezek a színek, nagyon szuper lett :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett :) nagyon szeretem a piros színt

    VálaszTörlés
  5. Egyszerű de nekem ezért tetszik annyira :)

    VálaszTörlés
  6. Csini lett! Szépek ezek a pirosak. :3

    VálaszTörlés
  7. Látom szinte mindenki pirosban gondolkozott!:D
    Mindegyik szín tetszik a lakkokból..:)
    Igazi kánaán pirosból:D

    VálaszTörlés
  8. Micsoda lakkok! Pirosból sohasem elég! A lakkportrék nagyon tetszenek, eszméletlen jó képek lettek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lakkportrék...imádom a megfogalmazásaidat! :)))

      Törlés
  9. Naggggyon tetszik! Mennyi szép pirosod van :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…