Ugrás a fő tartalomra

Körömlakk-tárolási probléma: megoldva

Az utóbbi időben többször voltam az IKEA honlapján, mint az e-mail fiókomban. Kerestem-kutattam, mérlegeltem, tervezgettem, újraterveztem, bosszankodtam és mérgelődtem: történt ugyanis, hogy kinőtték a lakkjaim a jelenlegi lakásukat és hiába állnak rendelkezésemre a korábbi Pixi- vagy épp Szépségbox dobozai és doboztetői, számomra szánalmasan festettek bennük a lakkok, nem is beszélve rejtett mivoltukról, mert nem feltétlenül láttam át, melyik szín és márka éppen melyik másik mögött bújik meg.

Tegnap aztán nyakunkba vettük a várost, vagyis átvágtattunk rajta, mert egyedül a budaörsi IKEA-ban volt készlet (aznapi beszállítással) abból az erős, akril, ÁTLÁTSZÓ tárolóból, amelyet pontosan körömlakkok tárolására találtak fel. Szerintem.

Már rendelkeztem egy ilyen tárolóval, szóval tudtam, mire számíthatok, már csak abban reménykedtem, hogy nem mindenki ezzel akarja szombat délelőtt telerakni a bevásárló kosarát :) A fürdőszoba-részlegre beérve balra néztem és azonnal megláttam őket. Egyet magamhoz is ölteltem ragadtam, kifizettük és este enyém volt a terep:







Lakkok kiborulva, kilakoltatva:












Helló szia, én vagyok az új körömlakk-tároló, örülök hogy megismerhetlek:








3 rekeszből áll, a fele egy sima, egybefüggő tároló, ebbe lehet a lenti képen látható, dönthető vatta/ecset/fogkefe/fogkrém tárolót belecsúsztatni és ferdén ráhajtani erre az üres részre, de erre nekem nincsen szükségem, így kivettem belőle:









A 2 kisebb rekesz közül az egyik csak hosszában van elválasztva, a másik kicsiben pedig egy négyzethálós, szintén akril, kivehető "osztás" található. A kivehető műanyag elülső 2 kicsi rekesze lehetővé teszi, hogy 5 mini lakkot - mondjuk egy mini négyes OPI-szettet+például az ajándék mini Pixiboxos mini OPI lakkot - kényelmesen beletegyem, mögötte pedig 12 lakknak van egyesével és kényelmesen felosztva a hely:








A jobb oldali rekesz elején ott figyelnek a mini OPI lakkok, mögöttük Barry M, Essie, Clinique lakkok.
A nagy hátsó rekeszbe pedig beköltözött az összes Flormar és China Glaze lakkom:








Ezt a két átlátszó tárolót az íróasztalomon tartom, elölről és felülről is tökéletesen rálátok a lakkjaimra és azok színére, borzasztóan örülök, hogy be tudtam szerezni a második ilyen tárolómat és hogy végre egységes "ikerházban" tudnak lak(k)ni a lakkocskáim :)

Ha tetszik ez a tároló, a budaörsi IKEA-ban kapható még, a budapestibe március közepén érkezik készletre, darabja 4.490 forintba kerül.








Meséljetek, Ti hogyan oldjátok meg a körömlakk-tárolást?


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Hú, de nagyon gusztán néznek ki így a lakkocskák :) Már megértem, hogy miért vártad tűkön ülve, hogy megérkezzen a tároló :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Most már végre nem érzem magam meg nem értett őrültnek! :DDD

      Törlés
  2. Fantasztikusan néz ki, és ohh mennyi szépség! *.* :D

    VálaszTörlés
  3. tényleg nagyon szuper megoldás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, igyekeztem nem dobozok mögé dugni az üvegek rejtette csodás lakkokat :)

      Törlés
  4. Tyűha, itt aztán van egy pár lakkocska :D Nagyon tetszik ez a tárolási módszer. Igaz nekem fele ennyi lakkom van, de már az én kis tárolómat is kinőtték és hiába dobálhattam volna be őket cipős dobozokba, azért az úgy elég lelombozó látvány lett volna. Én kis kosarat vettem nekik és most szép kényelmesen elférnek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztosan kényelmesen érzik magukat a kosaracskájukban :D

      Törlés
  5. Tökéletes :)
    Szeretem ha minden átlátható, rendszerezett :)
    Csak a fénytől védd őket, ha szeretnéd (és a mennyiséget látva ebben biztos vagyok :D), h sokáig megőrizzék a színűket, állagukat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Napfénytől védett kis sarokban laknak, pontosan a körömlakkoknak találták ki a szoba ezen sarkát, úgyhogy örülök, hogy nem marad kihasználatlanul :)

      Törlés
  6. Wow, tök jó ötlet :) Mondjuk én a polcon tárolom őket, meg egy tároló dobozban, mert kinőttek mindent...de lehet még nagyobb polcra rakom, csak legyen türelmem óriási nagytakarításra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogyan mutatnak a lakkocskáid az átrendezés utáni új otthonukban :)

      Törlés
  7. Nagyon csecse tárolót kaptak a lakkocskák, szuper ötlet ez a tároló :-)

    VálaszTörlés
  8. Mennyi szépséges lakkocska :) én egy fiókban tárolom szegényeket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így, hogy napfénytől védve vannak, szuperül elvannak a fiókjukban :)

      Törlés
  9. Ahh szuper, ezer éve azon gondolkozom, miben lenne érdemes tárolni a lakkokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor agyaltam a leendő lakásukon akkor ez, illetve egy 3 emeletes tortatál volt még versenyben, utóbbira kupakkal befelé, kör alakban fektettem volna rá a lakkokat.

      Törlés
  10. Szuperek ezek az átlátszó tárolók. Én pont a hétvégén raktam rendet közöttük, maradtam a cipős doboznál, csak kicsit felturbóztam.

    VálaszTörlés
  11. Szuper tárolók :) Én cipős dobozban tárolom őket

    VálaszTörlés
  12. Én is Ikea tárolót használok, ezt: http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/50102973/
    De már kezd betelni, vennem kell utánpótlást. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, ez is mennyire szuper! :))) Fiók elosztására használod, vagy szekrényen/polcon/asztalon tartod ezt a tárolót?

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Sminkeltávolítók összecsapása - 1. rész

Ebben a bejegyzésben három terméktípust- és márkát mutatok meg Nektek, melyekkel a nap végén kíméletesen eltávolíthatjuk az aznapra felrajzolt arcunkat - akarom mondani a sminkünket ;) Természetesen bekerült ebbe a hármasba a micellás vizek Szent Grálja, a Bioderma Sensibio H2O micellás vize, de itt máris bejött a képbe egy micellás alternatíva a Lirene személyében. Na de akkor lássuk, mik ezek a termékek és mennyire vagyok velük megelégedve.