Január végi leárazások shopping: Takko, New Yorker, C&A, Müller, Auchan, Penny Market

Nem mondanám túl okos ötletnek, hogy benéztem a boltokba január végén, pusztán csak lecsekkolni, mennyire rabolták le a készletet az év eleji leárazások alkalmával. És természetesen ennek okán nem is távoztam üres kézzel, mert igazi kincsekre leltem:







CLOTHES

Takko Fashion


Fekete csillámos ujjú, vízesés fazonú felső: 6.490 Ft helyett 2.990 Ft
'Rongyszőnyeg'-mintás blézer: 14.990 Ft helyett 3.990 Ft









New Yorker


Hosszított fazonú ezüst-lila top: 3.990 Ft helyett 1.490 Ft
Szürke-bordó top: 3.790 Ft helyett 1.990 Ft






Aztékmintás oversize kardigán: 7.490 Ft helyett 2.990 Ft
Lila-bordó pulóver: 5.990 Ft helyett 1.490 Ft









C&A


Aztékmintával (of course) díszített szürke pulóver: 5.590 Ft helyett 2.990 Ft










BEAUTY



Remington Keratin Therapy hajsütő vas: 11.990 Ft helyett 5.000 Ft - Auchan
Tart-párologtató kerámia: 699 Ft - Penny Market







MaxFactor születésnapi kiadás: Gwyneth Paltrow szignójával ellátott arany kézitáska, benne a Masterpiece Max szempillaspirállal és a Creme Puff kőpúder ünnepi változatával: 2.590 Ft mínusz 20 vagy 25% lejött belőle a kasszánál automatikusan - Müller

OPI Mariah Carey - The Look körömlakk-szett: 8.995 Ft helyett 3.995 Ft - Müller










Ti miket zsákmányoltatok a leárazásokon?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az azték mintás kardigánt én is majdnem megvettem. :D
    Nagyon jó dolgokat vettél, a lakkokról remélem hamarosan lesz poszt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenféleképpen :) A díszítő lakkot már fel is kentem egy China Glaze-re, melyet előző nap kentem fel és feloldott a CG-t...asszem, még kísérleteznem kell vele kicsit.

      Törlés
  2. Aa, én sosem találok ilyenkor már semmit. Olyan tart párologtatót nekem is kéne vennem, nagyon szépnek tűnik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, mert a leárazásoknak ebben az időszakában csak az én méretemben, meg a nagyon kicsi méretekben futok bele a ruhákba :)

      Törlés
  3. Nálam is ma került ki egy "haul" bejegyzés:) New Yorker zsákmányokra én is lecsaptam, két város üzletében is jártam de egyikbe se láttam olyanokat amiket te vettél, pedig megnéztem volna őket élőben is, mert a képek alapján tetszene:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gödöllőre illetve a budapesti Árkádba szoktam benézni és totálisan más árukészletbe futottam bele a 2 New Yorker üzletben, ugyanabban a leárazási szakaszban, érdekes :)

      Törlés
  4. Hú de jó kis cuccok, mondjuk úgy minden :D!!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jókat vettél! Ilyenkor fáj a szívem, mert a vízesés kardigánt én megvettem teljes áron. A blézer nagyon tetszik, már régebben nézegettem, de sokallottam az árát, ennyiért viszont megéri. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor az eredeti ár negyedéért találtam meg korábban egy, már meglévő ruhadarabomat, akkor elhatároztam, hogy tökéletesen meg fog felelni olcsóbban :)))

      Törlés
  6. Uh, azok a rucik O.O Remélem látom is majd rajtad, ha jó idő lesz :)
    Fájó szívvel de már másodjára hagytam ott az OPI lakkokat, úgyhogy szeretnék majd egy manit :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen :)))
      A fedőlakkot már kipróbáltam egy China Glaze lakkon és feloldotta...még tovább kísérletezem.

      Törlés
  7. Oh mennyi szépség! A hajsütővas nagyon érdekel, és a lakkok is! :) A párologtató nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
  8. Tartmelegítőt vadászom keresztanyámnak, de a Pennybe persze nem jutottam el. De mindegy is, mert sosem találom azt, amit éppen keresek :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem ezeket a cuccokat kerestem, melyek a bejegyzésben szerepelnek :D

      Törlés
  9. Jajj de cukin bújnak ott a lakkok az utolsó képen :)

    VálaszTörlés
  10. Jó kis bevásárlást csaptál!
    Én általában a leárazásokon ritkán találok valamit magamnak, bezzeg az új kollekcióknak mindig vannak hívogató darabjai.
    Épp pénteken vásároltam én is a New Yorkerben: két blúzt, egy trikót és egy szoknyát - no majd lefotózom őket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Muti meg őket minél előbb, kíváncsi vagyok a szerzeményeidre! :)

      Törlés
  11. Jól bevásároltál úgy látom! :D Jól tetted. Én jóformán csak akkor szoktam, ha akció van. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy-úgy! :) Ha kint van a sale-felirat és a ruha valóban le van árazva, akkor jön meg igazán a vásárlási kedvem :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt