Január kedvencei 2014

Az idei év első hónapja kipipálva, átléptünk a Ló évébe, mutatom hát, milyen termékekkel és bizsukkal tengettem a januárt:















FÜRDŐSZOBA










Hajápolás:

Helia-D Regenero hajerősítő sampon, balzsam és hajhullás elleni regeneráló esszencia: tesztfázisban vannak még erősen, de már most ihhhhhimádom őket, ez a triumvirátus ha edzőtermekben adnák el őket, tutira izomtömeg-növelő lenne. Ugyanis a drágalátos vékonyszálú hajamnak átmérőt és némi tömeget adtak, erre csak annyit mondhatok: ez az! :)
Az agyonreklámozott, TV-ből kifolyó produktumok elbújhatnak mögöttük. Teszt hamarosan.

Elséve Volume Collagen hajtőemelő spray: újra meg újra becsempészem a havi kedvences posztba őt, aki nélkül nem lenne teljes a hajszárítási procedúra. Ha nem öntözném meg vele a hajtöveimet, bizony a legerősebb imádságok sem segítenének a lelapuló hajzatomon.

Syoss hajformázó hab ultra erős tartással: extra, hiper, ultra és extrém jelzőkkel ellátott hajhabokat keresek mindig, mert ha egyszer beszárítom a hajamat, az maradjon is nagyjából úgy a következő hajmosásig. A normál vagy erős tartást ígérő hajhabokat nagyjából a bokámra is kenhetném, mert azok egyáltalán semmit nem okoznak hajfronton. Ja, de mégis: csalódást és a hajszálaim felesleges összetapasztását.








Tusolás:

Bioderma Atoderm krémtusfürdő nagyon száraz, érzékeny és atópiás bőrre: a téli hideg által megviselt bőr legjobb barátja a zuhany alatt. Krémes ámde mégis könnyen eloszlatható, táplálja a bőrt ugyanakkor nem hagy rajta zavaró filmréteget...szipogni fogok amikor elfogy :-/

Ziaja narancsvaj tusfürdő/bőrradír: egy olyan hónapban, amikor kb. 5 nap kivételével minden áldott napon beteg voltam, épelméjű ember nem kívánja a harsogóan friss és gyümis illatokat a forró zuhanyhoz, pláne nem akarja a betegségtől sajgó bőrét még radírozni...nos, én megtettem. Utáltam is magamat az ötletért, mégis végigradíroztam vele magam és milyen jól tettem! Rettentően jól esett és fel is frissültem tőle a magam dáthás módján és ismét rájöttem hogy nem eshet ki a rutinból ez a bőrradír. Szóval ugyanolyan rutinnal használtam és használom, történjen bármi is testhőmérséklet-fronton.









Arc- és testápolás:

La Roche-Posay Hidreane Legere arckrém és micellás víz: ezzel a párossal nyitottam a reggeli hidratálást, szuperül működnek együtt. Az éjszakai nehezebb, zsírosabb krémet gond nélkül eltávolítja a micellás víz, ezután már mehet is rá ez a könnyű arckrém nappalra és nem ragadok, nem izzadok alá, egyszerűen fenomenális!

The Body Shop - E-vitaminos arctisztító: jön, tisztít, megnyugtat. Rendkívül megbízható darabja a fürdőszobámnak a csempéken kívül. Örülök, hogy végre nem én vagyok a termékért, hanem a termék van értem. Imádom!

The Body Shop - málnás testvaj: édes, málnás shake, vaj állagba zárva ami nagyszerűen kompenzálja a téli cudar idő okozta bőrkiszáradásomat és amit még 2 nap múlva is érzem hogy tápláló páncélként ott figyel csendben a bőröm mélyebb rétegeiben.








Illat, köröm:


AVON kétfázisú parfüm, édes erdei gyümölcs illatban: még szerencse hogy múltkor itt nyivákoltam, milyen kár hogy kivonták ezt a parfümöt, mert az egyik kedves kommentelőm Petra R., az égiek és a forgalmazó hatására a mostani, Valentin-napi katalógushoz hozzácsapott külön katalógusból ismét rendelhető. Jippíííííííí! :) Ki fog rendelni ebből az illatból? :D

China Glaze - Sexy in the City: #nailpolishaddict. Sosem gondoltam volna, hogy valaha elkötelezem magam egy körömlakk mellett, soha.
De megtörtént, mégpedig a menthetetlen Szex és New York sorozat-függőségem (a filmek cukik, az első szerintem jól sikerült de a másodikat hát hogy is mondjam: nem kellett volna leforgatni), a menthetetlen Nailland-függőségem, nomeg a China Glaze leárazás miatt. Mint valami lakk-Bermuda háromszög. És beszippantott. Ez az a lakk, mely rendszeresíti saját magát a körmeimen.

Isana mandulás körömlakklemosó: mindenki ezt használja, mindenki imádja és ezen nincsen mit csodálkozni, mert kitűnően teljesíti azt, amire hivatott - cserébe a lemosása és több kézmosást követően is Raffaello illatú körmökkel csücsül a gyanútlan felhasználó. És persze szinte mindig készlethiányos ez a termék a Rossmannban :D









KIEGÉSZÍTŐK, SMINK, AJAKÁPOLÁS


Ide is muszáj voltam betenni a körömlakkot, mert olyan jól megy a nyakláncomhoz, a mindent látó szemhez :D

Asos fülbevaló: ez a szemrevaló darab lógott a legtöbbször a fülemben januárban. Feltűnő ciklámenként kezdi, majd gyönyörű metálszürke és brilliánsra hajazó kis kövecskék ragadják meg az ember tekintetét, csodás!

Stradivarius - mindent látó szem nyaklánc: Era kolléganőm a fejemhez vágta, hogy ez a szimbólum azt jelképezi, hogy nyitottak vagyunk az emberek felé és folyamatosan érdeklődve szemléljük a világot, erre közöltem vele hogy akkor sem fogok vele egész nap csacsogni és tessék szépen dolgozni :P
Ha mintás/színes pulóver van rajtam amelyhez túl sok lenne egy statement nyaklánc, akkor ezt a láncot dobom a nyakamba és már indulhatok is.

NYC High Definition szempillaspirál: nem kell belőle sok húzás a pilláimra, mégis egész nap szép íveltek és hangsúlyosak, szeretem nagyon ezt a terméket.

Maybelline Baby Lips - Intense Care és Peach Kiss: ehhez a két ajakápolóhoz nyúltam a legtöbbet ebben a hónapban, végzik a dolgukat az ajkaimon - rájuk most különösen nagy szükségem van a betegen eltöltött hetek ugyanis rendesen kikezdték az ajkaim bőrét.









Nektek hogy telt a január Csajok?


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Jaaaaj, de imádom ezt az Avon parfümöt. Én is beszerzek majd belőle egyet azt biztos. :)

    VálaszTörlés
  2. az avon parfüm nekem is megvan,imádom :)
    a másik pedig a Baby Lips,amit még Tőled nyertem,tényleg jól szolgál :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy ilyen szuperül bevált Neked is! :)))

      Törlés
  3. Az a CG lakk olyan gyönyörű! *.*
    Itt vannak az én kedvenceim :)
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2014/02/januari-kedvencek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, de egyszerre mentek ki a posztjaink, máris olvasom a Tiéd :)))

      Törlés
  4. A TBS testvajjal már nem először futok össze a napokban és nagyon felkeltette az érdeklődésemet, de ha jól láttam most nem kapható, bér most nálam a mandulás a kedvenc, de jó lenne egy gyümis illat későbbre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az epressel sem lehet mellélőni szerintem - ugyan őt még nem próbáltam mert a mangós testvaj még itt várakozik a polcon bevetésre készen, de biztosra veszem hogy annak is mennyei az illata :)))

      Törlés
  5. Az a CG lakk még mindig nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  6. Úgy utálom, hogy allergiás vagyok a TBS termékekre, olyan sok jó dolguk van! Az az Asos füli nagyon tetszetős darab. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jesszus, ez komoly??? Kiütéseket okoznak? :(((
      Nagyon vonakodtam hogy megrendeljem-e a fülbevalót, végül az akciós ára és a végösszegi kedvezmény adta meg a löketet hozzá :D

      Törlés
    2. A tusiktól viszketek, az E-vitamonos arckrémtől pedig nagyon kiütéses lett az arcbőröm. Ezek után nem merek kipróbálni semmit sajnos. :(

      Törlés
  7. És a Ziaja miatt össze se beszéltünk :D CG <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nem ám! :P
      Ezt a CG lakkot meg KELL venned :)))

      Törlés
  8. Ó, nagyon örülök, hogy sikerült újra rendelned a parfümből. Azt hiszem, én is lecsapok rá! :)
    Nálam a Balea almás-fahéjas testradír és a Lush Buche de Noel arctisztító volt a két nagy kedvenc januárban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt az arctisztítód muszáj leszek idén télen kipróbálni, nagyon kíváncsi vagyok rá így, hogy egyre több helyen olvasom! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt