Inspirációs képválogatás

Sűrű ez a hét, jajj de nagyon sűrű! Meló, melóhülyeség, ínhüvelygyulladás, dátha, szédülés...sok ez már, na! Inkább jöjjön helyette valami jó, valami szép, valami kellemes. Kezdjük ezekkel a képekkel, jó?







Imádom ezt a narancs-korall masnis költeményt:










Én innen úgy látom, hogy nem vajkrémmel készült, de asszem ezt csak élő kóstolás alapján dönthetném el:










Ideideideideideideideideeeeeee:











Mennyire szeretném magamon megtűrni ezt a hajszínt és ezt a frufrut:







A Hupikék Törpikékben leesnek egyszer egy olyan barlangba a kis kékségek, amelynek a fala gyémántokkal, zafírokkal és rubintokkal van kirakva. Na, ez pontosan ugyanolyan :)











Hát ezt most úgy elnyammognám úgy forrón:










Még mindig csodaszép ez a srácocska:









A természet egyik legjobb ötlete volt megalkotni a jácintot:










Red Riding Hood:










Absolute lovely:










Matróz tipegők, jajj már mindjárt itt a nyááááááár:










Lila és bogyigyümi:










Azték is, pasztellszínű is...úgy érzem, engem valahol nagyon szerethetnek:










Ki nézte/nézi a Full House sorozatot? Íme a főszereplők most:










Brutál fukszok, engem mégis a cicásított napszemcsi fogott meg:











Welcome home:










Egy jó szendvics sosem rossz :P










All black. Love it!










Hello, yellow:










Golden Rose Galaxy kollekció 27-es számú lakkja outfitben:









Lihilaha:










Tökkkkkkkkkéletességességes:











Király kontraszt:










Ennek a bejáratnak Olaszországban kell lennie:











Pet lovers breakfast:










Csodás a mintázata:











Öhömm, milyen koktélt tudnak a leggyorsabban felszolgálni?










Statement:











Szokásos szerelemcsizma:










Isten hozott, kérlek a bejáratnál vedd le a cipődet :D










Ó te jó ég, de elegáns:













Nektek hogy telik idáig a hét?


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Válaszok
    1. Na az engem is első pillantásra elvarázsolt :)

      Törlés
  2. Én levettem a cipőmet,de hol kell bemenni? :D

    VálaszTörlés
  3. De imádom a jácintot :) Az a HP-s karkötő meg baromi ötletes, nekem is kéne :P Meg a lila süti, meg a melegszendó, meg a gyűrű :P

    VálaszTörlés
  4. Csodás képek, azt az azték szoknyát nagyon szívesen elfogadnám! Na meg persze még jópár dolgot..:)

    VálaszTörlés
  5. Pont olyan Jácint van itthon :D De jó :)
    Na olyan kilátásra én is kelnék mint a kedves lányzó :)

    VálaszTörlés
  6. Na igen, egy ilyen barna hajszínt én is el tudnék magamon képzelni, eszméletlen szép *.* Na és mikor lesz a házavató buli? Beírom a naptáramba :-D

    VálaszTörlés
  7. A DL lakk! *.*
    Imádom a jácintot, már alig várom, hogy kinyíljanak. :)
    Ebédre épp New York szendvicset ettem, bár kevésbé kalóriadús verzióban. :D
    A masnis kabiba beleszerettem. *.*
    Este meg pizzázni megyünk, úgyhogy attól a képtől még inkább megjött a kedvem hozzá. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egészségetekre, milyen ízesítésű pizzát toltatok végül? :)

      Törlés
  8. Mennyire jó színe van annak a lakknak! *.*

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt