HH azaz Husband Haul

Amikor életünk pasija azzal hív fel minket, hogy a Nailland előtt találkozunk, azonnal egyezzünk bele és ne ellenkezzünk, pláne ne Valentin-nap hetén! Bizony, az én drága uracskámnak aznap kicsit elmentek otthonról és/vagy megesett a rajtam, a körömlakk-beszerzőn a szíve és/vagy nem volt kreatívabb ötlete Valentin-napra a Nailland pultjának lerámolásánál. Kérem szépen, ez lett belőle:











Goni módon előző nap hagyta, hogy elmenjek bevásárolni a Naillandbe, így másnap igencsak nehéz dolgom volt, hogy kiválasszak 10 lakkot. Segédkezett benne természetesen, javasolt színeket és márkákat - finiseket nem, mert annyira ő sem bennfentes :D - és szépen, türelmesen végigvárta, hogy feltankoljam a mostanra már igencsak túlcsorduló körömlakk-készletemet.



China Glaze - Solar Power (akciós): mert egy ilyen jó kis tompa csibesárgám még nem volt
China Glaze - This Is Tree-Mendous: folyékony zöld karácsony - időszerű, ugye? :)
China Glaze - Queen B (akciós): Biánál szerettem bele a kéknek eme tompa, mély árnyalatába, szóval kötelezőnek éreztem egy ilyen megvásárlását
China Glaze - That's Shore Bright: Anna körmein feszített ez a lakk, valami eszméletlenül vibráló, el is hoztam az utolsó darabot belőle
China Glaze - Fuchsia (akciós): neon-beütés, nekem mindig jöhet egy ilyen lakkocska
China Glaze - Brownstone (akciós): ő volt a 11. lakk, amit ajándékba választottam a vásárlási összegért cserébe, sokat hezitáltam az állvány előtt, aztán rájöttem hogy ilyen szép barna lakkom bizony nem volt. Idáig.










A-England - Excalibur: nem kell magyaráznom az A-England lakkok iránti rajongásomat, ugye?
Golden Rose Holiday - 74: már a tavaszra készülök ezzel a pasztell sárga cukisággal
Golden Rose Holiday - 69: szintén tavaszi lakknak vettem meg, igazi orgonavirágzás-előcsalogató
Golden Rose Galaxy - 26: fekete-fehér szemcsés első ránézésre, de ahogy forgattam az üveget, az egész lakk lila fényben úszott...nem volt mentségem arra, hogy otthagyjam
Golden Rose Matte - 20: jóvanna, nyitok én is a nude színek felé, csak nem a megszokott színekben és finisekben :D








Ezekkel a gyönyörűségekkel gazdagodott a körömlakk-gyűjteményem, az én drága uracskámnak pedig rendkívül hálás vagyok, amiért idejét, türelmét és bankkártyáját áldozta az idei év legszebb Valentin-napi ajándékcsomagjáért!!! :)))






Ti mit kaptatok Valentin-napra az idén? Melyik lakkal hozzak elsőként manikűrt?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Galaxy!!!
    Én már írtam korábban mit üzenek a Zuradnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Galaxy, értettem Galaxy Nagykövet! :D
      Át is adtam, köszöni szépen! :)))

      Törlés
  2. Hűű*-* Szerencsés vagy, hogy ilyen barátod van!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :))) Olyannyira, hogy már a férjem :D

      Törlés
  3. Óh micsoda ajándék! :) Legjobban persze a két Holiday GR lakk tetszik, de a többi is csodás :)

    VálaszTörlés
  4. Aztiiiiiiii, szuper ajándékok :) kari után én is elvittem a párom a naillandhez és teljesen meglepett, hogy nem volt türelmetlen, segített választani a lakkok közül, valamiért a pasik is szeretik ezt a helyet :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyi. Zarándokhely. Nekünk a lakkok, nekik pedig a fizetnivaló miatt :P

      Törlés
  5. Gyönyörűek!! :) Ilyen egy rendes férj aki ismeri a tökéletes ajándékot! :))

    VálaszTörlés
  6. Gáláns embered van, az ilyet meg kell becsülni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg is van ám becsülve, talán jobban is az átlagosnál :)

      Törlés
  7. Hogy neked mekkora mázlid van!!! Csodaszép lakkok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bogim :) Hát ő nem ezt mondta a fizetésnél :P

      Törlés
  8. Aaaaaa, mennyi, de mennyi szépség! Az egyik testvére épp a körmeimen csücsül, én pedig nem győzök neki szerelmet vallani :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppá, micsoda romantikázás van Nálad köröm-fronton :D

      Törlés
  9. gyönyörű lakkok, szerencsés vagy hogy ilyen férjed van. :)

    VálaszTörlés
  10. a queen b a kedvenc lakkom, amióta megvettem. kiváncsi vagyok neked mennyire fog tetszeni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, már nagyon várom, hogy felkenjem, hozni is fogom őt egy külön posztban :)

      Törlés
  11. Jaj az Excalibur oooooolyan széééép. *_* A lila Holiday-re meg azóta rá vagyok kattanva, amióta először említetted. Meg a sárgára is. Ajaj. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Excalibur már megint a körmeimen figyel, olyannyira megbabonázott, szóval jajj nekem :D

      Törlés
  12. Szuper körömlakkok, szuper ötlete volt, szuper pasi :)
    Én, még kényszeríteni sem tudnám, hogy velem jöjjön a férjem, sőt megmondom a frankót, zavarna is mert nagyon türelmetlen, a Nailland meg nem 2 perces ügy ami a vásárlást illeti :)
    Viszont a bankkártyája ellen nem lenne semmi kifogásom, ha kölcsön adná egy Nailland-es látogatáshoz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, de sajnos én már leapasztottam, úgyhogy nem sokra mennél vele :DDD

      Törlés
  13. Na ezt nevezem Valentin napi ajándéközönnek :D Mázlista vagy, ez tény és való :D Nekem a két GR Holiday nyerte el a tetszésemet, bár én sose jutok el a Nailland-be :| Az online rendelésen meg gondolkodom, mert az azért mégsem olyan, mint mikor meg is foghatom, nem de? :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :))))))))))
      Igazából élőben teljesen más: megvizsgálni, forgatni, gyönyörködni benne, kipróbálni a tesztereket...aminek a vége természetesen az, hogy nem tudod magadat az eredeti bevásárló listához tartani :P

      Törlés
  14. Az igen, hát nem kispályás szerzemények. Az urad aranyat ér, megtartani mindenképpen :D!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, igenis! Mission: megtartani :)))

      Törlés
  15. Hű mennyi szépség! *.* Szerencsés vagy, hogy ilyen férjed van! :D

    VálaszTörlés
  16. nagyon szép lakkok:)) x
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  17. Micsoda szerencsés egy csaj vagy te :D Aztán a férjed urad tartsa meg jó szokását a későbbi valentin napokra is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nikki :D Üzenet átadva a célszemélynek :)))

      Törlés
  18. Tessék vigyázni egy ilyen férjre! ;) Bár én sem panaszkodhatok :) Páromtól én is kaptam körömlakkot, végignézte, hogy mik tetszenek nekem, memorizálta, és azokból választott. :)
    Remélem, hogy a férjednek még sok ilyen ötlete lesz ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Memorizálta is? OMG, Te is nagyon vigyázz a párodra, mert már csak ez alapján is aranyat ér! :)

      Törlés
  19. Aztaaaa. :D Igazán szerencsés vagy :D Nagyon szuper lakkokat választottatok :)

    VálaszTörlés
  20. A sárga Holidayt akarom!!! :)
    Mi páros masszázson voltunk és ettünk egy steaket utána :)

    VálaszTörlés
  21. Jujj, hát ilyen férjet mindenkinek. :D Szuper lakkok! <3

    VálaszTörlés
  22. Nagyon szép dolgokat kaptál-vásároltál.:)

    VálaszTörlés
  23. Ó, egek, hát nagyon jól jártál! Ennyi szépséges lakkot egy helyen látni felér egy kisebb kínzással :P Az a galaxy nekem is megragadta a figyelmemet, úgyhogy én arról látnék először manit :)

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szépek! :) Én nem mertem ennyire "pofátlan" lenni, és csak három GR lakkot választottam. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsémre rám volt bízva a szín, a márka és a mennyiség, ehhez pedig egy szép kerek számot választottam :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt