Face of the day: healtyh skin with cat eyes

A fene vinné el, Brad Pitt zombis filmjét már leforgatták, pedig most aztán elmehetnék a szereplőválogatásra! Amikor a melóhelyen folyamatos a mindennapos nyűglődés, vergődés és értetlenkedés körülöttem, az bizony leszívja az ember energiáját, szemmel láthatóan. Kb. úgy estem haza, minta 3x8 órás műszakot nyomtam volna le, miközben csak egyet.





Ezen a képen a vámpírbőröm és a hozzá nem passzoló Clinique arckrém találkozásának hagyatékát láthatjátok - a T-zónában a legdurvább a helyzet -, erősen kávémentes kinézettel párosítva. És igen, helyénvaló az első gondolatotok: nem szabad velem a napi első kávém előtt összefutni :D
Erről egyébként Essie get ready with me videója ugrott be, ő is porcelánbaba kék szemekkel...nem lehet, hogy rokonok vagyunk?










Na, így mennyivel egészségesebb a kinézetem, mint akibe egy kis életet pumpáltak:






Természetesen eltérő a szemformám, alapállapotban még csak-csak, de mosolyogva már nem feltétlenül aszimmetrikus a cicaszem kanyarintása de egye fene, nekem így tetszik, amolyan felemásan. Ez vagyok én.







Felhasznált termékek:



A sminkelést az arctisztítással, majd a nappali hidratálókrém felvitelével kezdtem.
Alapozásnak jött a Maybelline BB krémje, majd a szem alatti karikákra illetve hegekre egyaránt a Clinique korrektorát vetettem be.
A cicaszemeket a NYX The Curve filces tusával húztam meg, majd a pilláimat a fake Mac szempillaspirállal húztam át egy párszor (persze, a kupakját letekertem).
A szemöldökömet a Kallos szemöldölkceruzájával emeltem ki.
Pirosításként, csak egy enyhe színezet megadásához az Yves Rocher pink pirosítója jöhetett szóba - amit persze a fényképezőgép nettósított mert szinte nem is látszódik -, majd a pirosas-pinkes-mályvás ajkak eléréséhez a MaxFactor szájfénye adta meg a végső lökést

A smink fixálásaként a La Roche-Posay termálvizet permeteztem az arcomra, megvártam míg beszívódik/elpárolog és kész.






Ez az én majdnem mindennapi rohanós sminkem, így nézek ki, ha arcot festek magamnak. Egyből nem azt kérdezik elsőként, hogy beteg vagyok-e :D



Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Nagyon jól áll ez a smink, az „arcot rajzolok magamnak” kifejezést pedig lopni fogom :-D És imádom a szemszínedet *.*

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik és jól áll, baromi klassz a fedés, csak ki kéne próbálnom már a BB krémem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne fogd vissza magad, tessék szépen használni! :)

      Törlés
  3. Szerintem is jól áll ez a smink! :) A BB krémet pedig továbbra is imádom, én is ezért nyúlok 90%ban reggelente mindig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Meám! :) Szuper ez a BB, a Maybelline eddig a kedvencem mind közül :)

      Törlés
  4. Az a bevezetés :DDDDDDDD
    Nem vagy egyébként zombi, de egy kis smink csodákat művel mindenkivel, ennyi :) Én is ezerszer jobban érzem magam egy kis bb krémmel meg spirállal, esetleg tusvonallal :)

    VálaszTörlés
  5. Szép lett a sminked, kiemeli a szemei és jól állnak a színek :)

    VálaszTörlés
  6. Én is ilyen hóka vagyok kék szemekkel, pont ugyanilyen drasztikus a smink hatása nálam is :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jól áll a smink, olyan üde! :) Ha nem viselek sminket, rólam is mindenki azt hiszi beteg vagyok, annyira idegesítő! :D És a szemformám is eltérő kicsit, de én is ugyanúgy sminkelem ki őket általában. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Marhára idegesítő tud lenni ez a beteg vagy kérdés sajnos :(((

      Törlés
  8. Szépen frissít ez a BB és jól áll ez a minimál smink :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jól áll neked ez a smink, a szemed színéért meg én is oda vagyok :) Világ életemben a kék szem megszállottja voltam, neked meg még sötét keret is van körülötte, meseszép :) Reggelente meg én is zombi-üzemmódban létezem és még csak kávéval sem élek, de azért megpróbálok én is valami pofázmányt varázsolni magamnak :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, mindkét szülőm kék szemekkel rendelkezik, szóval széles palettából választhattam :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt