Elfogyott termékek

Nyissuk a szerelem hónapját rögtön egy újabb elfogyottas bejegyzéssel, most ezeknek a termékeknek értem a végére:














TUSOLÓ

Syoss Supreme Selection Revive színmegtartó sampon: míg legutóbb ennek a termékcsalád balzsamjának az elfogyasztásáról számoltam be, most őt követi a flakon kidobásában a sampon. Szuper módon zárta a hajamba a felvitt hajfestéket, soha jobb színmegőrző samponom nem volt, mindenképpen landol majd a kosaramban még akkor is, ha kissé sűrűsödik hatására a hajmosások száma.

4711 Acqua Colonia bazsalikom-vérnarancs tusfürdő: átlátszó, sűrű zselé, amely üde és frissítő a maga fanyar narancsosságával, imádnivaló!!! Most ez a változat ugyan nem kapható, de citrom-gyömbér tesója 50% kedvezménnyel kapható a Szépségbolt.hu-n. Az állaga, illata és tisztítóhatása alapján az egyik legjobb tusolózselé, amivel valaha találkoztam és igencsak belopta magát a szívembe, hála a Szépségboxnak. Ezt a terméket nyugodt szívvel tudom ajánlani mert szerintem kiváló: a tusfürdők királynője :)
És emellé még azt az illatorgiát is képzeljétek el, amikor a mellette lévő Cranberry Joy utolsó cseppjeivel összedolgoztam a vérnarancsos tusi szintén utsó cseppjeit: komplett fanyar gyönyör :D

The Body Shop - Cranberry Joy tusolózselé: sajnálatos módon a szívem csücske tusim is kifogyott, pedig feltétel nélkül imádom és azt kívánom, bárcsak sose fogyna el :( Azonban minden jó véget ér egyszer, ugyanakkor kevésbé sajog a szívem, mert ebben a hónapban enyhíthetem a fájdalmat a kékáfonya-vonallal, amely a The Body Shop kínálatában már fellelhető. És hamarosan az én készletemben is fellelhető lesz menthetetlenül.










IZZADÁSGÁTLÁS, KÉZÁPOLÁS


Rexona Maximum Protection krémes izzadásgátló: igen, ez az az izzadásgátló amelyet este javasolnak felkenni, hogy legyen ideje a hatóanyagnak kibontakozni. Bevallom őszintén, én teljesen random módon használtam, vagyis amikor este nem láttam a fáradtságtól, eszembe se jutott ez után nyúlni, amikor pedig viszonylag éber állapotban voltam és eszembe jutott hogy másnap izzadnom kell, felvittem a hónaljra.
Eleinte gyönyörűen működött, mintha elvágta volna az izzadást, szerette a bőröm is, nagyon meg voltam vele elégedve kivéve persze a ruháimat, azokon ugyanis csúnyán foltot hagyott a termék.
A vége felé pedig már a bőröm sem szerette, viszketőrohamok törtek rám, irritálta a bőrömet, fürdéskor a hónalj területét lemosva rendesen fájt ahol kikezdte a bőrömet az izzadásgátló. Sajnos nem tud felkerülni az újravásárlós listámra.

AHAVA Mineral kézkrém: esténként, elalvás előtt kentem be vele a kacsóimat, hogy reggelre pihe-puha bőrt varázsoljon rájuk. Könnyű, jól eldolgozható és könnyedén felszívódó krémnek bizonyult, nagyon megszerettem, egyedül az ára a visszatartó erő a vásárláshoz sajnos.

L'Occitane En Provence kézkrém shea vajjal: illatra és állagra is olyan, mint a régi, tubusos Baba krém. Sűrű, már-már vágható fehér krém, amely ugyan nagyon jól hidratál, mégis hagy maga után egy zsíros, fénylő filmréteget. Részemről nem újravásárlós, már csak az ára miatt sem.








Megvan valamelyik termék Nektek a fentiek közül? Mennyire vagytok vele megelégedve?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Egyiket sem ismertem, de annyit emlegeted ezt a BS tusolózselét, hogy a végén kénytelen leszek kipróbálni :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha még van a kifutó termékek között az üzletben az szuper, de ha elfogyott, akkor viszont idén karácsonyig kell várnod rá :)

      Törlés
  2. A Rexona dezodor nekem nyáron bevált, nem okozott semmi problémát. Ilyenkor viszont nincs szükségem ilyen nagyágyúra, ezért majd csak nyárra veszem újra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy Neked bevált a Rexona, nálam fellázadt a vége felé :(

      Törlés
  3. A Rexona dezodor nekem szerencsére nem csinált ilyet... Én ebben a hónapban egy Ahava mini arckrémet fogyasztottam el, de brutális ára van tényleg.. :( (Én is ma raktam ki a posztot.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon tud vérezni a szívem az áruk miatt :( Mondjuk jók is a termékeik, remekül rakták őket össze :D

      Törlés
  4. Sajnos a kék áfonyás TBS a vörösnek a nyomába sem ér... Én is arra váltottam most, hogy ne fogyjon olyan gyorsan ez a fanyar csoda, de sajnos azért lemarad mögötte jócskán...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katym, ez most tényleg komoly??? Ne máááááááár! :( Asszem elvonulok kicsit sírni...

      Törlés
    2. Na jó, másodszori használatra már tetszik, de abszolút nincs benne az a savanykás fanyarság :-)

      Törlés
  5. A L'Occitane kézkrémet én nagyon szerettem, ellenben a Szépségbox-os tusit nem, alig vártam, hogy elfogyjon... Hozzá vagyok szokva a jó kis krémes tusikhoz, ez pedig egyáltalán nem hasonlított rájuk állagban... Ó, és TBS-től még semmit nem próbáltam... Lehet, hogy ebben a hónapban ezt megtöröm :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ági, ezt a tendenciát muszáj lesz megtörnöd, mert ez az állapot tarthatatlan! :DDD

      Törlés
  6. Kár, hogy annak idején lemaradtam az Ahava tusfürdőről :(

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt