Bemutatkozik a Pandora új kollekciója, az Essence

Múlt héten szerdán hivatalos voltam a blog életének első rendezvényére, a Pandora sajtótájékoztatójára, mely többek között a vadiúj, Essence névre keresztelt kollekciót volt hivatott bemutatni:










Varázslat. Komolyan! A blog másfél éves születésnapján érkezett a szíves invitálás, majd' kiugrottam a bőrömből Csajok! :)





Szerdán kora délután, a Hotel Nemzeti Budapest impozáns falai között került megrendezésre a zárt körű sajtótájékoztató, az egész belső tér, a díszítések már magukban hordozták a várva várt tavaszt, igazán üdítő látvány volt a kinti szürkülethez képest!
Magazinszerkesztők, fotósok és bloggerek kavalkádja közepette találtam magam hirtelen, rendkívül izgatottan vártam a bemutatót és szerencsére ismerős arcokba is belefutottam Kriszti és Magdi, valamint Festy személyében :)








A céget 1982-ben alapították Dánia fővárosában, Koppenhágában, charmjaikkal elsőként 1986-ban találkozhattunk. Napjainkban több, mint 80 országban van jelen, több mint 8.500 alkalmazottal és 10.300 értékesítési ponttal. Kizárólag minőségi alapanyagokat használnak, elsősorban tömör ezüstöt, 14 és 18 karátos aranyat, drágaköveket, ásványokat, tenyésztett gyöngyöket, üveget és fát.












Essence kollekció


Elsőként az új Essence kollekcióról hullt le a lepel, mely magában hordozza a nők számára fontos értékeket letisztult, nőies stílusban: 7.500 Pandora Club-tagot kérdeztek meg, melyek számukra a legfontosabb értékek az életükben, ez alapján 24 értéket megtestesítő charmot alkottak meg az Essence kollekcióhoz.

A kézzel megmunkált, nemesfémből és gyógyhatásúnak tulajdonított ásványokból készült charmok mindegyike egy-egy személyes értéket közvetít.
Az egyedi charmok kialakításakor használt minőségi anyagokra (mint a cirkónia vagy a muránói üveg) nem csupán szépségük alapján esett a választás, hanem történelmi múltjuk és az általuk képviselt értékek figyelembevételével is. Az alapot adó sterling ezüst letisztult megjelenésének és visszatükröző tulajdonságának köszönhetően a szorosan kapcsolódik a spiritualitáshoz és a nőiességhez.

A Pandora logóval gravírozott biztonsági zárral ellátott Essence Collection karkötő letisztult és kifinomult dizájnnal rendelkezik. A charmok rögzítésére a vállalat egy egyedülálló, jelenleg szabadalmaztatás alatt álló technikát fejlesztett ki, amely lehetővé teszi, hogy a charmokat a karkötőn bárhol elhelyezzük, ezáltal az ékszer még inkább személyre szabhatóvá válik.










Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én szeretem magamon viselni például a horoszkópomat megtestesítő nyakláncomat, egy kis finom, vékony láncon függő bika-szimbólumról van szó, semmi extra. Egész egyszerűen biztonságérzetet ad és automatikusan tudok efelé nyúlni reggel, mindenféle agyalás nélkül ami a szettemet illeti, mert ez egy alapdarab. És pont :) Kedves emlékeket őriz, benne van anyai ágon az összes nő szeretete, akik rendkívül fontosak az életemben.

Így, hogy lassan ikszelhetem a harmadikat is az éveim számában, egyre inkább válok idióta tiniből felnőtt csajjá, és ahogy egyre múlik az idő, bizony az én életembe is bekúsztak fontos események, a család által közvetített értékeket pedig igyekszem továbbvinni, úgy mint kölcsönös tisztelet, szeretet, hűség. És hogy 11 év alatt mennyi minden történt velem? Munkát vállaltam, menyasszony lettem, férjhez mentem, nekiestünk az első közös otthonunk kipofozásához, lediplomáztam, amatőr szülésznő voltam az én drága Sandy kutyám fialásánál, lefogytam és ruhatárat cseréltem, felkért esküvői tanúnak a legjobb barátnőm...ezek mind olyan pontok az életemben, melyek egytől egyig meghatározóak és szívesen emlékszem rájuk.

Egy ilyen nemes, kecses, bővíthető ékszerrel, mint a Pandora karkötője, magunkon viselhetjük a számunkra fontos értékeket, életünk mérföldköveinek szimbólumát, melyek napi szinten jelen vannak az életünkben és napi szinten így el is tudnak minket kísérni. Most, hogy utólag belegondolok, tökéletes diploma ajándék például :D

És hogy elkerüljük a csörgő-zörgő, koppanó kulcscsomó-effektust, az új Pandora karkötőn a charmok egy szabadalmaztatás alatt álló technikával, belső szilikon borítással rendelkeznek, mely fixen a helyén tartja a charmot.







Közelebbről is megcsodálhattuk ezeket a miniékszereket, nem mondom, hogy nem tudott elidőzni felette az ember lánya :)














Csodás kis bogyócok, nekem leginkább az ezüst charmok rabolták el a szívemet:










A kecses, finom karkötők:










A variációk valamint a charmok elhelyezése szinte végtelen:







 Ezek a charmok a kedvenceim, ugye milyen gyönyörűek?








Az Essence kollekció értékhordozói mellett a tavaszi, az Anyák napi és a nyári trendkiadás gyönyörűségeivel is volt szerencsénk közelebbről megismerkedni, anyumnak máris állítottam össze gondolatban az anyák napi ajándékát fejben, illetve már meg is voltak a virtuális úticélok a kis charmok mentén, egy kis Európa, egy kis óceánpart... :D






A tavaszi kollekció fő motívumai az évszakra jellemző százszorszép, valamint a szárnyait bontogató, törékeny pillangó.

Ezek a szimbólumok cirkóniával díszített pavé ékszereken, áttört mintás charmokon, fülbevalókon, gyűrűkön és medálokon is visszaköszönnek. A kifinomult és nőies új darabok színvilága a tavasz könnyedségét adja vissza, az ékszereket a lágy pasztellszínek, valamint a lila és a rózsaszín árnyalatai jellemzik.





Ez a lila és ezüst-áradat, jajj a szívem! De a pasztellsárga-vonal is izgalmasnak tűnik:
















Állatbarátként választhatunk kutyacsontot, a hollandiai biciklizés emlékét és édesanyánknak egy édes anya feliratú charmot is ajándékozhatunk, emellett az életünkben fontos szereplők nevének kezdőbetűit is a karkötőnkre applikálhatjuk:






























Vitrinbe zárt szépségek - nálam a levél motívum örök imádat:














Érkezzenek végül, de nem utolsósorban erről a csodás eseményről készült profi fotók:











































Végtelenül jól éreztem magam a rendezvényen, csodás környezet, csodás ékszerek, fantasztikus hangulat - nagyon szépen köszönöm a meghívást!!! :)







Az ESSENCE Collection és a tavaszi kollekció darabjai március közepétől vásárolhatók meg a PANDORA márkaüzletekben és a hivatalos viszonteladóknál.

Nézelődjetek és gyönyörködjetek a http://www.pandora.net/hu-hu/ oldalon, érdemes! :)








Ha egy értéket választhatnátok mi lenne az? Én elsőként a hűségre tettem le a voksom.


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Csodálatosak O.O Főleg a karkötők tetszenek :)

    VálaszTörlés
  2. Én csak azt sajnálom, hogy Téged nem fotóztak le közelről. Amúgy a pillangós nyaklánc a kedvencem, és most meg fogom keresni azt az ezüstláncomat, amin egy forgó malom van medálként :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi, nem voltam mágnes mert azt otthon hagytam, nem vonzottam magamhoz a fotós srácokat :D

      Törlés
  3. Biztos nagyon jó buli lehetett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Party-t ugyan nem csaptunk, de rendkívül szuper rendezvény volt :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt