Teszt: Syoss Volume Lift száraz sampon vékonyszálú, erőtlen hajra

A Syoss száraz sampon legújabb példánya a Pixibag-ben érkezett, azonban már korábban lecsaptam erre a száraz samponra amikor kifogytam a Balea ugyanezen termékéből. Lássuk, hogyan teljesített nálam a Syoss:











KÜLCSÍN, BELBECS

Nem spóroltak az anyaggal, 200 ml terméket kapunk, én legutóbb 999 forintért csaptam le rá a Rossmannban, de be kell valljam, keresgélnem kellett picit mert igen erősen hajaz a hajlakkok kinézetére.

A termék a haj felfrissítésére hivatott, emellett dúsítja is a frizuránkat - na mondom az én hajammal kezdjél valamit, öreg! Feladtam neki a leckét.

Használata a szokásos lenne (igen alapos felrázás után - a flakont, ne a fejünket - fújjuk a terméket hajtövekre, hagyjunk neki pár perc hatóidőt, majd fésüljük át a hajkoronát), de nem az hanem jóval körülményesebb. Na nálam már itt elvesztette a belé fektetett bizalmat:
- terítsünk törölközőt a vállunkra
- fésüljük ki alaposan a hajunkat
- nagyon alaposan rázzuk fel használat előtt, valamint 2 fújás között is a flakont
- 20 cm távolságból permetezzük rá a hajunkra
- felvitel után a törölköző segítségével masszírozzuk bele az anyagot a hajba
- ezután fésüljük ki
- hajszárító igénybevételével távolítsuk el a felesleges port a hajunkból


Aha, ennyi idő alatt akkor megcsinálom a normál hajmosást, ne vicceljünk már! Törölköző, hajszárító, körülményeskedés, össze-vissza rázás?
Nekem egy olyan termék kell ami összeráz-ráfúj-pár perc pihenő-kifésül és a Balea ezt remekül hozta és a használata után 5 perccel már magabiztosan baktathattam a hév felé.




Fehér, puha műanyag szórófej jár hozzá, kényelmes a használat során:









VÉLEMÉNY

Mivel nem a flakonon található használati utasítást követtem hanem egyszerű halandó módjára csak simán, a 20 cm távolságot nem mindig milliméter pontosan betartva fújtam be vele a hajtöveimet, a pár perc hatóidő után bizony eshettem neki a törölközőmnek, jól bevizeztem és fel kellett vele itatnom a száraz sampont, ugyanis erőteljes szürke foltokat hagyott a hajtöveimen - szinte mindenhol ahová fújtam belőle.

A dúsító hatása valóban működik - nagyjából addig tart, míg be nem érek reggel a melóhelyre mert ott valahogy kívül reked a forgóajtón.

Illatra állott hajlakk+állott hintőpor szagot hordoz ez a termék, nem mondanám épp kellemesnek, inkább talán még ápolatlanabbnak érzem a hajamat ha erre az "eszenciára" asszociálok kora reggel, pedig ez a száraz samponnak pont a haj felfrissítésére hivatott!




Összességében nem éri meg az árát, a használata borzasztó körülményes, utána meg takaríthat az ember nem keveset, valamint illat helyett szaga van a terméknek. Ez a száraz sampon nekem nem vált be sajnos, pedig a Syoss alkotott már igen jó termékeket a piacra!








Ti próbáltátok már? Melyik a kedvenc száraz samponotok?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szerencsémre nagyon dús hajam van,így nincs szükségem száraz samponra.
    Nem tudom miért, de nekem a Syoss termékek abszolút nem jönnek be :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még a dúsító hatás-mentességet elnézném neki, de hogy a haj felfrissítését sem látja el rendesen amire eredetileg hivatott...szomorú :(

      Törlés
  2. Én ezt még akkor megvettem mikor elkezdték reklámozni, én is elolvastam a használati útmutatót, és nem volt túl meggyőző, így kb 1 év után vettem újra elő, és azóta használom, ha úgy érzem szükséges. Én sem rendeltetés szerűen használom, csak ráfújom, törölközővel megmasszírozom a fejem, majd átfésülöm. A dúsítás látható , pedig nekem vastag szálú a hajam, és még nem vettem észre, hogy fehér maradna a hajtövem. Végül is nekem bevált, de ha elfogy szerintem ki fogom próbálni a Balea-sat is, mert jókat írnak róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Balea száraz samponját klasszisokkal jobbnak tartom, ott ilyen elő sem fordult hogy szürke öreg nénis foltokat hagyott volna a búrámon - mindenképpen ajánlom hogy próbáld ki ezt a DM-es márkát! :)

      Törlés
  3. Én még nem próbáltam, mert végülis nem volt rá szükségem és nem olvastam túl jókat róluk, hát, ezt se fogom megvenni azt hiszem! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, pedig előbb-utóbb mindenkit beszippant a száraz sampon-mánia :D Ha Téged is utolér, Neked is a Balea-t javasolnám elsőként :)

      Törlés
  4. Én egészen megbarátkoztam vele, én annyira nem is bonyolítom túl a használatát és tökjól bevált: fújok a hajtövekre, hagyom hatni pár percig, addig sminkelek, vagy ilyesmi. Majd törölközővel átdörzsölöm, és megfésülöm. Egészen frissé és dússá teszi a hajamat, de mások vagyunk, mindenkinek más jön be :)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy Neked legalább sikeresen bevált ez a termék! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt