Személyes: Azok a '90-es évek TAG

Happy Friday Csajócák! :) Számomra rettenet hosszú volt ez a hét, végre hazaestem lazítani kicsit és nézem a Tinikuckókat az MTV-n, lazítsatok velem Ti is egy személyes bejegyzés keretében, melyet Lolly blogján olvastam vigyorogva:





1. Kedvenc Disney mese?
Szépség és a Szörnyeteg: imádnivaló egy mese, a betétdalok is annyira csengő-bongó és fülbemászó dallamok, a főszereplő csajszi ráadásul nem hagyja magát és rendesen vissza is szól amikor mások csak csendben maradnak, bután maguk elé merednek és a másik akarata szerint cselekszenek - utóbbi meséket kifejezetten nem kultiváltam. Ha valakinek saját véleménye van, igenis nyilvánítsa ki, nem igaz? :)







2. Mi volt a kedvenc együttesed?
Backstreet Boys-rajongó voltam, aztán mikor begyűrűzött a konkurencia az N'Sync csapat személyében, igyekeztem nem átpártolni, de visszatérő összeházasodós-együttélős álmaim voltak Chris Kirkpatrickkal...lehet, elérhetőbbnek gondoltam tudat alatt ezt a csapatot? Hmm...







3. Mi volt a kedvenc édességed?
Kinder csokoládé és a Nestlé piros-fehér csomagolású táblás csokija, emlékeztek még? Mindegyik táblában egy jóóó pohár tej van!








4. Kedvenc társasjáték vagy egyéb játék?
Game of life és Go for broke: előbbinél minél több pénzt kellett gyűjteni mert családja lett az embernek, házat és kötvényeket kellett vásárolni, szóval volt kiadás rendesen, utóbbinál pedig a lehető leggyorsabban kellett megszabadulni a pénztől - higyjétek el, nem mindig sikerült még nekem sem :D








5. Mi volt a kedvenc Happy Meal figurád a McDonaldsból?
Amit éppen adtak a menühöz.






6. Kedvenc könyv/mesekönyv?
Vidám mesék. 3 macska van a borítóján - igen, idősebb koromra én lettem a macskás nő - és alsós koromban ellopták, pedig azt nagyiméktól kaptam és a mai napig fáj, hogy megfosztottak tőle :(







7. Kedvenc ruhaboltod akkoriban?
Azokban az időkben kis butikokban lehetett különleges és egyedi felsőket vásárolni, a nagy Skálában mindig csak az 50 éves nyannyerekre láttam uncsi cuccokat. A rendszerváltást követően azonban sok otthon ülő anyukának adatott meg a lehetőség hogy butikot nyisson, én meg boldogan válogattam az akkor még méretpáratlan holmik között mert tudtam, hogy az egy komplett befektetés ami több szezont is kibír rajtam folyamatos hordásnál illetve hogy a suliban nem fog velem szembe jönni az az adott darab.







8. Kedvenc Cartoon Network meséd?
Dexter laboratóriuma: akármilyen lúzer karakterek voltak benne, annyira szerethető volt a mozgalmassága meg a szivatások miatt :)






9. Mit néztél a tévében, ha hazaértél a suliból?
A sulival szemben laktam, de 5 perccel a 6. órai kicsengetés előtt már elkezdődött a Tsubasa kapitány az német RTL2-n, szóval folyamatosan rohantam haza emiatt. Utána jött a Mila szupersztár - a karaktert az iszonyatos kitartásáért imádtam, majd jött a girl power a Sailor Moon sorozat személyében. És igen, mindig is akartam egy olyan gyűrűt/nyakláncot ami elvarázsol és egyszer csak átalakulhatok valamelyik Sailor-harcossá ennek segítségével :D










Tetszett a TAG? Töltsétek ki Ti is! :)


Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Nagyon tetszettek a válaszaid, én is imádtam kitölteni ezt a TAG-et régebben :) Szépség és a Szörnyeteg örök kedvenc, meg a Sailor Moon is ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még a Sailor Moon betétdalaira is emlékszem, akkora fan voltam :P

      Törlés
  2. Nagyon bírom ezt a tag-et, egyszer majd kitöltöm, Mila a szupersztár jeee! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindenképpen, nagyon kíváncsi vagyok a válaszaidra! :))) Még egy Mila rajongó, ez az! :D

      Törlés
  3. Nagyon tetszett a TAG, az a mesekönyv már a nyolcvanas években is tuti befutó volt, én akkor voltam gyerek és nagyon imádtam :)

    VálaszTörlés
  4. Akárhogy agyalok egy csomó kérdésre nem/nagyon nehezen tudnék válaszolni :) Viszont a Szépség és a szörnyeteg nálam is örök kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttad az Operettszínház előadásában ezt a darabot? Szerintem kihagyhatatlan! :)

      Törlés
  5. Hehe, nem is tudom, a Cartoon Network-ön volt-e kedvencem egyáltalán... Viszont azt tudom, hogy miért nyalogatják a rendőrök a kresztáblákat. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...mindegyik táblában egy jó pohár tej van... :PPP

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt